minus 9 kilo inden 1.marts

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: minus 9 kilo inden 1.marts
Hej Hunbillen.
Ja du må gerne deltage også.
Håber der kommer gang i snakken.
Mvh Rygrad
13 år2. januar 2012 kl. 19:16
Flot med de kilo, bare det gøres på den sunde måde! Det er nu smart med sådan en hund, så ved man at man får gået lidt i hvert fald ;-)

Jeg har født for 3 måneder siden, så er ikke startet fitness/træning endnu, går stadig til efterfødselstræning hvor vi træner bækkenbund osv..

Men har også været ude med hunden idag (gør jeg normalt aldrig, da hun stadig er hvalpet og ikke kan finde ud af at gå med mig når jeg har barnevognen med). Nu gør jeg det bare, så vores hund kan træne dét samtidig :-) Det gik også fint nok.

Jeg har ikke rørt noget usundt idag, til trods for vi har 2 kg chokolade liggende + det løse. Men jeg VIL tabe mig! Så kan jeg sgu tage mig en plade marabou og kværne når jeg har tabt mig det jeg skal - vil bare gerne være sund igen :-)

Før vores første barn vejede jeg 65 kg - tog 25 kg på og tabte mig aldrig det hele.

Nu vejer jeg hele 86,5 kg og jeg føler mig som en KÆMPE madamme, selvom ingen tror på at jeg vejer så meget! Men det gør jeg - og det skal der laves om på.

Jeg har ikke fået startet dagbog endnu (men får man det brugt?).
13 år2. januar 2012 kl. 20:24
Hej Fedtsatten.
Jeg syntes du er sej at have en maribu liggende. Jeg tror den ville ha kaldt på mig ustandselig. Godt at du gik en tur med hunden, og at du har spist sundt. Det er jo vejen frem.

Nå men Jeg vælger at skrive her istedet for i dagbogen, så kan man også skrive til jer alle på samme tid og jeg tænkte også på at i derved og fik skrevet lidt til andre og vi alle kunne blive motiveret og inspiret.

Idag kunne været gået bedre. Jeg har nemlig haft gang i at overspise lidt. Jeg har spist 450 gram champignon som jeg havde stegt på panden med 15 gram fedtstof. Uhm og salt. bagefter tog jeg lige 4 -6 dadler. Jeg har nemlig en træls gang hovedpine og så fik jeg lidt ondt af mig selv. Jeg ved ikke om i kender til det. Det er lidt drøjt at starte et nyt sted, alle de nye ting man skal sætte sig ind i . Heldigvis er de søde, men det er meget anderledes fra hvor jeg kommer fra. Lidt af en udfordring.
Nå men det skal nok blive godt,

Heldigvis gik jeg 25 min med hunden imorges, for den bliver ikke lang hertil aften, sikken et vejr.

Vi snakkes ved .
Ha en god aften.
13 år3. januar 2012 kl. 16:38
vejer 89,9kg til start.
13 år4. januar 2012 kl. 07:59
Hej Med jer.
Dagen idag er gået ok. Jeg kunne godt ha spist lidt mere grønt. Jeg havde ondt i ryggen da jeg kom hjem. Havde været på udsalg. Fået to par lækre støvler, et par til at trave i og et til nederdel. Til havl pris. Nå men jeg har lige lavet rygøvelser og udspændig i 17 minutter. Jeg tog mig også sammen til at gå med hunden trods det trælse vejr.
Hyg jer. Vi kan jo lave lørdag torsdag til den dag vi opgiver vores vægt. Hvad siger i ??

Vi snakkes ved
Rygrad.
13 år4. januar 2012 kl. 19:13
Må jeg være med.....
Startede med en vægt på 108, tabte mig til 83 og idag hoppede jeg på vægten for første gang i lang tid...91 kg øv...
Jeg er virkelig gså motiveret, men vil gerne sparre med andre...Jeg er nok ikke så flink til at skrive dagbog...skriver nok mere her i denne tråd ( hvis det er ok)....
Jeg løber og idag har jeg løbet 9 km på en time så det er jeg glad for....
13 år4. januar 2012 kl. 19:55
Hej med dig.
Du må rigtig gerne være med.
Jeg regner bare med at vi skrive på denne side, istedet for at skrive i dagbogen. jo flere jo bedre.
Vi skrives ved.
Rygrad
13 år4. januar 2012 kl. 20:41
Hej
Rigtig god ide med en ugentlig vejedag, den er jeg helt med på, og ved at det uden tvivl vil motivere mig, at blive "holdt øje med".
For mig er det eet fedt om det er torsdag eller lørdag, der er den ugentlige vejedag - eller for den sags skyld en helt tredje dag. Hvad siger i andre?

Jeg vejer i dag (torsdag) 75,1 - et tab på 3,3 kg siden søndags. Synes at det er en rigtig god prognose :-) selvom jeg regner med at det meste af det "tabte" er væske og udskejelser fra nytårsaften og julen.

Tillader mig lige at prale lidt af hvor godt jeg synes at det går - jeg har 100% holdt mig på dydens smalle sti i hele år 2012 indtil nu - ikke et eneste stykke slik, eller en lille bitte småkage har indtil nu fundet vej til min mund - og Gud forbyde at det sker :-) Har tilmed været i fitness center og løbet/gået 5 km og trænet x 2 indtil videre...

Jeg tror på Helle Thornings nytårstale, hvor hun siger "at vi må forvente magre tider" - håber at hun får ret, i alt fald i forhold til mine hofter, lår, baller og mave.
Ha en dejlig dag.
knus
13 år5. januar 2012 kl. 09:42
Hvor er I seje!!!

Jeg har ikke holdt mig helt synde-fri, men jeg holder min opmærksomhed på at spise inden for rimelighedens grænser (som godt kan komme til heftig debat nu og da)...

Jeg er også meget fleksibel med veje-dag.....
13 år5. januar 2012 kl. 12:59
Hej .re: minus 9 kilo inden 1.marts
hej .
Flot resultat Kaly. Godt gået..
Har ikke lige tid at skrive idag men vægten er 72.5 kilo. Jeg har haft lidt svært ved at spise efter min plan om grøntsager.
Ha en god fredag.
Rygrad
13 år5. januar 2012 kl. 22:42

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...