minus 9 kilo inden 1.marts

Du læser en tråd i debat > vægttab

minus 9 kilo inden 1.marts
Det er mit mål i det nye år at tabe de 9 kilo som ikke klæder min krop så godt. Jeg har været nede på 68 kilo for 14 mdr siden og var kommet ind i en god rytme med at træne hverdag, bare en halv time. Det vil jeg gerne igen for det gav mig en god følelse af tilfredshed over min krop og mig selv. Så det er mit mål.
Jeg vil gerne have nogle at sparre med så hvis der er nogle interesseret så kik bare med i min dagbog, så vil jeg kikke med i jeres.
Godt nytår
Rygrad (den er så ikke så god lige for tiden :-))
13 år31. december 2011 kl. 14:51
re: minus 9 kilo inden 1.marts
Hej Rygrad
jeg vil gerne tabe 9 kg sammen med dig!
dog kan jeg først starte den 4 januar, skal aflevere opgave d. 3 januar.
Godt Nytår
13 år31. december 2011 kl. 15:17
...
Åh ja, jeg er med :-) Jeg er også hoppet på en af de klassiske "Jeg-skal-tabe-mig"-fortsæt. Men det skal bare gå :-)

Held & lykke til os alle!
13 år1. januar 2012 kl. 10:38
Hejsa.
Det lyder godt så må vi bare igang, du kan bare vende tilbage når opgaven er klaret.
Godt nytår
13 år1. januar 2012 kl. 15:06
re: ...
Hej også til dig.
Vi er bare igang. lyder dejlig at du også vil være med.
13 år1. januar 2012 kl. 15:08
Er der plads til een mere?
Jeg vejer i dag 78,4 - det er mere end nogensinde. Vil gerne prøve at kommer under 70 - og allerhelst vil jeg veje 65kg. Jeg er topmotiveret.
godt nytår
13 år1. januar 2012 kl. 22:14
Der er selvfølgelig også plads til dig.
Jeg kikke i din dagbog.
vi ses
Rygrad
13 år2. januar 2012 kl. 07:45
Hej Biologi, Fedtskatten og Kaly.
Jeg tror det er nemmest at vi skriver sammen her på siden, da jeg ikke kan se i har nogen dagbog. Det er vel også lige så godt. Man kan jo bare gå til bunden af siden.
Jeg kan lægge ud med at fortælle at det går faktisk rigtigt godt med mit vægttab. Ikke for at prale :-) men jeg har tabt 1½ kilo, det er jo helt fantastisk. Jeg var ret aktiv igår. jeg gik på løbe båndet 50 min. Jeg var ude og gå med hunden 2X20 min. så jeg er godt tilfreds. Jeg har desværre ikk sovet helt optimalt i nat. Jeg skal starte nyt arbejde idag og senere har jeg et fritidsjob, så det bliver en lang dag. Kan i nu have en god aktiv dag og jeg håber at i får masser af sundt mad.
Mvh Rygrad
13 år2. januar 2012 kl. 07:53
Hej med Jer!
Kan man melde sig til - også hvis man ikke lige har et mål der hedder 9 kilo? Jeg vil gerne af med 3-4 kilo inden lækker badeferie til Marts. Jeg har tabt godt 10 kg i 2011, men har brug for at blive holdt lidt i ørerne for at nå det sidste svære stykke. Min startvægt er 61 kg d.d.
MVH Hunbillen :-)
13 år2. januar 2012 kl. 12:34
PS: Det lyder som rigtig gode start-takter der Rygrad!!!
13 år2. januar 2012 kl. 12:36

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...