Min weekend er heller ikke gået så godt, men det er nu helt selvforskyld for mit vedkommende. Skjuler du at du gerne vil tabe dig? Eller siger du " jeg skal altså lige passe lidt på". Hvis din veninde ved du gerne vil tabe dig, synes jeg det er lidt sjovt, at hun serverer så meget af den slags.
Det føles nogen gange mindre slemt at spise tingene, hvis bare en ande også gør. Men det er jo ikke ok, hvis du prøver at holde igen. Sig det! Det er ikke så svært som man tror. Held og lykke!
meget dårlig weekend :(
Du læser en tråd i debat > vægttabEliza
re: meget dårlig weekend :(
13 år12. september 2011 kl. 09:54
Ablanu
Rolig nu :)
I stedet for at irritere dig over det, så husk at nyd maden, og kom så op på hesten igen! Det meste af vægtøgningen er nok væske, så om nogle dage er du nok tilbage på 'sporet' igen :)
I stedet for at irritere dig over det, så husk at nyd maden, og kom så op på hesten igen! Det meste af vægtøgningen er nok væske, så om nogle dage er du nok tilbage på 'sporet' igen :)
13 år12. september 2011 kl. 09:54
calcit
Er det noget I er vant til at spise......det er jo et rent fedt orgie...
13 år12. september 2011 kl. 11:16
MillerV
Jeg troede min weekend ville være dårlig, men startede godt og endte så dårlig som forudset, men søndag morgen efter at jeg havde været til studenter/20 års med kage og mere mad end normalt, så var vægten gået ned. Jubii..
Søndag skal jeg så til fødselsdagsbrunch og det er næsten kun sunde ting der er der. Da hende der holder den selv gerne vil tabe sig. Da det er 3 måltider der er slået sammen, tænker jeg at jeg godt kan spise okay. Det er kamut/gulerods boller, skyrkage, røræg, bacon, pølser og pandekager og så frugt og grønt selfølgelig. Prøvede at holde mig til det sunde, men der sneg sig også lidt bacon, pølser og pandekager ned. Og skyrkagen (Var okay sund, kun lige bunden som nok ikke skulle være spist.) Denne brunch + aftensmaden resulterede i at jeg i morges vejede 1 kg mere.. ØVØVØV.. Så blev det en dårlig weekend. Men jeg er på hesten igen.. Har ikke fuldt mit sædvanlige kostprogram med protein om morgenen, men istedet har jeg spist frugt og gulerødder og snart er der kylling og grønt til frokost. Prøver at komme uden om kulhydraterne i dag.
Søndag skal jeg så til fødselsdagsbrunch og det er næsten kun sunde ting der er der. Da hende der holder den selv gerne vil tabe sig. Da det er 3 måltider der er slået sammen, tænker jeg at jeg godt kan spise okay. Det er kamut/gulerods boller, skyrkage, røræg, bacon, pølser og pandekager og så frugt og grønt selfølgelig. Prøvede at holde mig til det sunde, men der sneg sig også lidt bacon, pølser og pandekager ned. Og skyrkagen (Var okay sund, kun lige bunden som nok ikke skulle være spist.) Denne brunch + aftensmaden resulterede i at jeg i morges vejede 1 kg mere.. ØVØVØV.. Så blev det en dårlig weekend. Men jeg er på hesten igen.. Har ikke fuldt mit sædvanlige kostprogram med protein om morgenen, men istedet har jeg spist frugt og gulerødder og snart er der kylling og grønt til frokost. Prøver at komme uden om kulhydraterne i dag.
13 år12. september 2011 kl. 11:47
Tina_91 (slettet)
min veninde ved udmærket godt at jeg vil tabe mig ^^ men vil gerne "forkæle" mig så jeg tror ikke hun tænker over det selvom hun ved hvor længe jeg har været på min kkur, og jeg snakker om det næsten hver dag.. men det hele går jo nok :)
idag var det - 300 g. så er på vej dernedaf igen :)
og jeg er tydeligvis ikke den eneste med en dårlig weekend
idag var det - 300 g. så er på vej dernedaf igen :)
og jeg er tydeligvis ikke den eneste med en dårlig weekend
13 år13. september 2011 kl. 09:39
Jane Dough (slettet)
Okay - 700 gram??
Få en psykolog og slap lidt af...!
Få en psykolog og slap lidt af...!
13 år13. september 2011 kl. 10:10
calcit
" forkæle" har du overvejet om hun er misundelig....eller ikke ejer begreb om kost?
13 år13. september 2011 kl. 10:13
MillerV
Tina: så ville jeg nok snakke med hende om at det er hyggeligt at blive forkælet men, at det ikke er lige det du har brug for. Men at hun gerne må støtte dig.
Når jeg selv skal hygge med min veninde, så er jeg med til at handle ind og vælger efter de sunde ting.. Hun ved godt jeg vil af med de sidste kilo. Hvis hun køber guf og sådan noget, så spiser jeg det ikke. Ellers tager jeg kun lige et par stykker.
Min vægt er hildigvis også gået ned igen efter den dårlige weekend. Så det er skønt.
Men en ting der har hjulpet mig, var at lave en konkurrence med nogen som også vil tabe sig. (Min søster og kusine) Vi lavede den aftale ikke at spise slik, kage chips og så videre i en måned og hvis vi gjorde kostede det en biograftur. Har også før lavet den med min kæreste at hvis jeg kom 3 kilo ned inden for en tidsramme så skulle jeg overraskes af ham. Og hvis jeg ikke gjorde så skulle jeg overraske ham med noget. (Og lige i denne stund har jeg modtaget en sms om jeg er frisk på et væddemål med min søster) Jeg tager nok udfordringen op. :)
Når jeg selv skal hygge med min veninde, så er jeg med til at handle ind og vælger efter de sunde ting.. Hun ved godt jeg vil af med de sidste kilo. Hvis hun køber guf og sådan noget, så spiser jeg det ikke. Ellers tager jeg kun lige et par stykker.
Min vægt er hildigvis også gået ned igen efter den dårlige weekend. Så det er skønt.
Men en ting der har hjulpet mig, var at lave en konkurrence med nogen som også vil tabe sig. (Min søster og kusine) Vi lavede den aftale ikke at spise slik, kage chips og så videre i en måned og hvis vi gjorde kostede det en biograftur. Har også før lavet den med min kæreste at hvis jeg kom 3 kilo ned inden for en tidsramme så skulle jeg overraskes af ham. Og hvis jeg ikke gjorde så skulle jeg overraske ham med noget. (Og lige i denne stund har jeg modtaget en sms om jeg er frisk på et væddemål med min søster) Jeg tager nok udfordringen op. :)
13 år13. september 2011 kl. 10:22
MillerV
Calcit: Er enig med dig..
13 år13. september 2011 kl. 10:23
Min vægt er godt nok bare gået drastisk op af bakke i weekenden.
jeg har været på besgøg ved en veninde der havde købt alt muligt hjem
chips
chokolade
is
fløderand
pizza
og meget mere.
prøvede og spise så lidt som muligt. men hele tiden spurgte "hun tag lidt mere" og "vi skal da lige dele det sidste"
lørdag morgen da jeg vågnede havde hun ovenikøbet lavet en "meget usund morgenmad, som hun gav mig på sengen, hvor der var is, og budding, pizza og toast.
denne weekend har resulteret i at siden fredag har min vægt sagt + 700 gram. :(