En 70'er gruppe mere ?

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: En 70'er gruppe mere ?
Selv undskyld :) Her kommer min meget sene opdatering af vægt.
I dag siger den 75,1.
100 gram om ugen - meget imponerende :-(
Nå, men jeg vil gerne ha' denne vægt skrevet på til næste gang. Jeg skal opereres på torsdag - og regner ikke med at være i nærheden af en vægt før engang i midten af efterfølgende uge.

Held og lykke allesammen! :)
13 år9. oktober 2011 kl. 20:06
Hej allesammen..

Jeg må desværre meddele jer at jeg bortfalder fra denne gruppe..

Jeg har besluttet mig for at der skal ske noget nyt, det er måske det jeg har brug for, for at der for alvor kommer gang i vægttabet, så jeg har meldt mig ind et sted hvor jeg kan få diætist på.

Nu må vi se om det hjælper mig..
Håber alt godt for jer også :)
13 år13. oktober 2011 kl. 11:58
hej, hvad sker der egentlig herinde?
og hvorfor holder du michaela91, pludselig op?
man kan da godt kører det herinde sideløbende med andre steder, og her koster det jo ikke noget,
ja, undskyld, jeg syntes bare det er mærkeligt at starte noget op og så forsvinde, ved ikke om det kun er mig der er lidt forvirret.

knuzzz sanne

ps, jeg venter med at skrive dagens vægt ind, indtil jeg ved om vi forsætter denne gruppe
13 år14. oktober 2011 kl. 12:46
Altså, jeg vil da stadig gerne være med..!!

Er stadig sengeliggende efter operation, så det er ikke ligefrem motion og sund kost, som står på skemaet her, men havde da håbet og troet, at jeg skulle tilbage hertil og tage kampen op?
13 år16. oktober 2011 kl. 21:43
Åhhhh, kan man nå at være med!? Jeg har først set debatten nu, men jeg vil rigtig gerne være med! :]
13 år18. oktober 2011 kl. 15:33
hej ok så er vi 3, men jeg syntes vi skal være bare 5 eller hvad merer i skal vi bare forsætte med os tre, og så se om der dukker nogle op???
i må lige tilbagemelde hvad i syntes
knuzzzz sanne
13 år19. oktober 2011 kl. 09:14
Så er jeg ved at være klar igen... Ladysus, jeg synes vi skal starte en ny gruppe. Synes også 3 er for lidt :)
Er du frisk på det? Og så synes jeg at opdateringer skal være i weekenden :-D Jeg arbejder ret meget (når jeg ikke lige bliver opereret, hehe) - og derfor når jeg som regel først at opdatere vægt lørdag eller søndag. Derfor er jeg kronisk for sent på den :(
Er der en af jer, som har lyst til at starte gruppen?
13 år23. oktober 2011 kl. 10:43
jeg er også stadig med. Har dog glemt alt om vægt og tilbage melding de sidste 2 fredag pga planlægning, afholdelse og oprydning af fødselsdag og høstfest.
13 år23. oktober 2011 kl. 21:34
ja, vi kan vel bare prøve at gå i gang, nu er vi da 4 ihvertifald, og så kan vi godt for min skyld, have vejedag om lørdagen, men syntes i vi bare skal tarte på lørdag og så se om der kommer flere, der vil være med?
og hvis jeg kan finde ud af det vil jeg godt prøve at opdatere vægten, men det kan så godt være at jeg først skriver det ind mandag, jeg har mest tid på en hverdagen
knuzzz ladysus
13 år24. oktober 2011 kl. 09:45
ok jeg starter en gruppe "ny 70,er gruppe", så vi ikke slæber rundt på alt det herinde, så håber jeg ser jer derinde
knusss ladysus
13 år24. oktober 2011 kl. 09:58

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...