#2 af Hvass (slettet)
En 70'er gruppe mere ?
Du læser en tråd i debat > vægttabHvass (slettet)
re: En 70'er gruppe mere ?
Super ide, jeg vil rigtig gerne være med.
Jeg vil godt prøve at styre den hvis det er, hvis det så går helt i kage kan en anden evt. overtage:)
Jeg forslår vi har sidste tilmelding fredag også kaan vi lave det til vejningsdag? det er før weekenden og det syntes jeg er meget rart, jeg tager altid selv lidt på i weekenden.
Jeg starter så den høje ende af 70érne. vejer pt 79,5 kg mit mål er 72 kg.
Jeg vil godt prøve at styre den hvis det er, hvis det så går helt i kage kan en anden evt. overtage:)
Jeg forslår vi har sidste tilmelding fredag også kaan vi lave det til vejningsdag? det er før weekenden og det syntes jeg er meget rart, jeg tager altid selv lidt på i weekenden.
Jeg starter så den høje ende af 70érne. vejer pt 79,5 kg mit mål er 72 kg.
13 år5. september 2011 kl. 19:11
Pernillejepp (slettet)
Hejsa:)
Jeg har i en lang tid holdt pause, men er nu tilbage med fornyet styrke :)
jeg vil rigtig gerne være med:)
Jeg har i en lang tid holdt pause, men er nu tilbage med fornyet styrke :)
jeg vil rigtig gerne være med:)
13 år5. september 2011 kl. 20:05
bruger slettet
hej jeg er ny herinde, men syntes at det er en rigtig god ide, du der har fået, og jeg vil rigtig gerne være med
kh ladysus
kh ladysus
13 år6. september 2011 kl. 15:42
bruger slettet
Rigtig dejligt at I vil være med..
Hvass: fedt at du vil prøve at tage dig af det :) og hvis det går i kage for dig, finder vi også ud af det.. Pt. ligger jeg på 72,9 og mit første mål er at komme under de 70.
God ide med vejning om fredagen, der vejer jeg mig normalt også :)
Så fra på fredag går det rigtig løs :)
Hvass: fedt at du vil prøve at tage dig af det :) og hvis det går i kage for dig, finder vi også ud af det.. Pt. ligger jeg på 72,9 og mit første mål er at komme under de 70.
God ide med vejning om fredagen, der vejer jeg mig normalt også :)
Så fra på fredag går det rigtig løs :)
13 år6. september 2011 kl. 21:15
Hvass (slettet)
øhh Michaela kan du evt tage den første fredag? jeg skal nemlig ind og opereres i mit knæ på fredag, har lige fået tiden her til morgen. det ville i hvertfald være skønt:) så kan jeg bare skrive min vægt ind imorgen i stedet for fredag.
13 år7. september 2011 kl. 08:36
hanemor (slettet)
Hejsa...
Man kan vel også godt kalde mig for ny herinde... på trods af at jeg blev indmeldt i november 09.
Jeg har ikke været aktiv før nu, og vil da også rigtig gerne være med i sådan en gruppe her. :)
FOR NU SKAL DET VÆRE... KILOERNE SKAL VÆK!!!
Man kan vel også godt kalde mig for ny herinde... på trods af at jeg blev indmeldt i november 09.
Jeg har ikke været aktiv før nu, og vil da også rigtig gerne være med i sådan en gruppe her. :)
FOR NU SKAL DET VÆRE... KILOERNE SKAL VÆK!!!
13 år7. september 2011 kl. 09:40
GreteB (slettet)
Jeg vil også gerne være med. Vejer 71,6 kg.
Mål 65 kg d. 1 december.
Jeg kan også give en hånd med at opdatere listen, hvis der er behov for det.
Mål 65 kg d. 1 december.
Jeg kan også give en hånd med at opdatere listen, hvis der er behov for det.
13 år7. september 2011 kl. 10:36
Skousen (slettet)
Jeg vil også gerne værer med. Min startvægt er 73,6, og trænger også til et spark, da jeg gerne vil ned til det der 6 tal igen
Marianne
Marianne
13 år7. september 2011 kl. 11:06
herselfish (slettet)
Åhhh yes yes yes!!! vil også MÆGTIG gerne være med :)
Vægt: 75,1 - men poster igen på fredag hvad den ligger på der :)
Vægt: 75,1 - men poster igen på fredag hvad den ligger på der :)
13 år7. september 2011 kl. 22:41
Bumle 77 har lavet en fornem gruppe for alle i vægtklassen 70 til 79,9. jeg synes det er et rigtig godt initiativ, og jeg mangler virkelig motivation.
Desuden lagde jeg mærke til at der var andre end mig, der ikke nåede at komme med i gruppen, så derfor ville jeg høre om der var nogen der var klar på at lave en tilsvarende gruppe.
Da jeg ikke har så meget tid i hverdagen, kunne det være fedt hvis der var en anden som ville tage sig af at skrive vægte ind en gang om ugen.
Hvis der er stemning for det, foreslår jeg at vi sætter en dato for sidste tilmelding, så de ikke kommer dryssende og dermed bliver svære at holde styr på..
Jeg håber der er nogen der vil være med, og som vil holde styr på gruppen :)
Hilsen Michaela91