#11 af makp (slettet)
En 70'er gruppe mere ?
Du læser en tråd i debat > vægttabmakp (slettet)
re: En 70'er gruppe mere ?
Hej jeg vil også gerne være med - vægten komme idag idet jeg i morgen skal til fest hele dagen - jeg vejer 75,9 i dag mål 67 kg inden 31.12.11. Glæder mig til at følge jer :)
13 år8. september 2011 kl. 07:19
bruger slettet
Fedt at så mange vil være med :)
Hvass. Jeg skal nok klare den i morgen. og det kan såmænd også godt være at jeg kan tage de andre :)
Dem er jer som ikke har gjort det må gerne skrive et mål på. så kan vi tage det i betragtning også. det er selvfølgelig kun hvis i har lyst.
- MAN KAN NÅ AT TILMELDE SIG GRUPPEN HELE FREDAG; men herefter er det slut, for eller bliver der alt for meget at holde styr på.
Da folk skal have chancen for at melde sig til hele fredag skriver jeg vægtene ind i løbet af lørdagen :)
Såå i morgen går det løs ! :)
Hvass. Jeg skal nok klare den i morgen. og det kan såmænd også godt være at jeg kan tage de andre :)
Dem er jer som ikke har gjort det må gerne skrive et mål på. så kan vi tage det i betragtning også. det er selvfølgelig kun hvis i har lyst.
- MAN KAN NÅ AT TILMELDE SIG GRUPPEN HELE FREDAG; men herefter er det slut, for eller bliver der alt for meget at holde styr på.
Da folk skal have chancen for at melde sig til hele fredag skriver jeg vægtene ind i løbet af lørdagen :)
Såå i morgen går det løs ! :)
13 år8. september 2011 kl. 10:51
bruger slettet
ja det bliver mega spændende at komme igang, min vægt siger 75,8, mit første mål er forløbet at nå ned på 70, så kan jeg altid lave et nyt mål, for jeg vil meget gerne længere ned, ss
men hvorlænge kører vi på??
jeg syntes også det er dejligt, at vi er så mange der vil være med, så god kamp til alle
knuzzz
men hvorlænge kører vi på??
jeg syntes også det er dejligt, at vi er så mange der vil være med, så god kamp til alle
knuzzz
13 år8. september 2011 kl. 11:41
Hvass (slettet)
Hej Lady.
Jeg forstiller mig at vi bare køre på indtil alle er under 70:) hehe altså dem som skal:)
Tak Michaela, vi ser hvordan det går og er man forhindret kan vi jo skiftes:)
Jeg er så spændt på hvordan det kommer til at gå de næste uger, men er på low cal diet pt. så der burde jo ske lidt selv om jeg kun kan ligge på sofaen.:)
Jeg forstiller mig at vi bare køre på indtil alle er under 70:) hehe altså dem som skal:)
Tak Michaela, vi ser hvordan det går og er man forhindret kan vi jo skiftes:)
Jeg er så spændt på hvordan det kommer til at gå de næste uger, men er på low cal diet pt. så der burde jo ske lidt selv om jeg kun kan ligge på sofaen.:)
13 år8. september 2011 kl. 17:34
bruger slettet
Ja det bliver super at komme igang.
God ide med at skiftes. det kigger vi på :)
Jeg er enig med Hvass. indtil vi er nået dertil hvor vi gerne vil :)
God ide med at skiftes. det kigger vi på :)
Jeg er enig med Hvass. indtil vi er nået dertil hvor vi gerne vil :)
13 år8. september 2011 kl. 18:19
Hvass (slettet)
Godmorgen alle i skønne mennesker:)
Så står dagen på knæoperation og jeg skal faste:( Hurra for man må drikke kaffe indtil 2 timer før, nu når den mindste bestemt ikke vil sove til længere end kl 04.45:(
Nå men dagen vægt er 77,2:) wee har ikke vejet så lidt i 4 år!!!!
Så står dagen på knæoperation og jeg skal faste:( Hurra for man må drikke kaffe indtil 2 timer før, nu når den mindste bestemt ikke vil sove til længere end kl 04.45:(
Nå men dagen vægt er 77,2:) wee har ikke vejet så lidt i 4 år!!!!
13 år9. september 2011 kl. 05:19
hanemor (slettet)
Godmorgen dagens vægt siger 74.9 ;-)
13 år9. september 2011 kl. 06:52
clp20
Godmorgen!
Jeg vil super gerne lige nå og være med ;D
dagens vægt: 79,5 kg
Mål: 72 kg (helst inden årsskiftet)
Jeg vil super gerne lige nå og være med ;D
dagens vægt: 79,5 kg
Mål: 72 kg (helst inden årsskiftet)
13 år9. september 2011 kl. 08:00
GreteB (slettet)
Hej alle sammen :)
Dagens vægt: 70,8 kg
Mål: 65 kg d. 1. december
Dagens vægt: 70,8 kg
Mål: 65 kg d. 1. december
13 år9. september 2011 kl. 10:48
Smidt (slettet)
Jeg vil også gerne være med.
Min vægt igår sagde 75,8 kg.
Første mål er 72 kg, men jeg vil gerne helt ned på 68kg.
Min vægt igår sagde 75,8 kg.
Første mål er 72 kg, men jeg vil gerne helt ned på 68kg.
13 år9. september 2011 kl. 11:34