Så er det endnu engang torsdag og jeg skal derfor indtaste mål og vægt ind igen :) jeg har været nødsaget til at gå imod et par af mine mål, da jeg i den foregående uge har haft mange nattevagter. Men skal jeg nå mit mål, må jeg tage mig sammen fra nu af.
Dog har jeg en mistanke om, at vægttabet går lidt langsomt, da jeg styrketræner meget, så fra i morgen vil jeg også indtaste fedtprocent :)
Her er ugens vægt og mål:
Vægt: 67,5 kg
Mål:
Bryst: 87cm
Nedre mave (lige om det runde sted): 87
Talje: 73 cm
Overarm: 27 cm
Røv (hofte): 98 cm
Lår: 60 cm
Her ses det, at jeg kun har tabt mig på "bildækket" eller håndtagene, 2 cm, men det er også helt okay. Resten skal nok komme
Min sidste slutspurt :)
Du læser en tråd i debat > vægttabLML (slettet)
re: Min sidste slutspurt :)
13 år8. september 2011 kl. 13:28
LML (slettet)
Okay, kan se at der ikke rigtig er nogen der følger mig..
Men for min egen skyld vil jeg fortsat skrive resultater ind.
Det går meget langsomt fremad, der har været rigtig mange forhindringer den sidste uge.
Nå men jeg skal jo til det:
Vægt: 67,2 kg
Mål:
Bryst: 86cm
Nedre mave (lige om det runde sted): 86
Talje: 72 cm
Jeg må fra i morgen ned og have målt min fedtprocent.
For jeg kan tydeligt mærke en lille forskel, og da jeg styrketræner en del, må der da ryge mere fedt. 900 g på 2 uger er bestemt ikke tilfredsstillende.
God dag til jer alle :)
Men for min egen skyld vil jeg fortsat skrive resultater ind.
Det går meget langsomt fremad, der har været rigtig mange forhindringer den sidste uge.
Nå men jeg skal jo til det:
Vægt: 67,2 kg
Mål:
Bryst: 86cm
Nedre mave (lige om det runde sted): 86
Talje: 72 cm
Jeg må fra i morgen ned og have målt min fedtprocent.
For jeg kan tydeligt mærke en lille forskel, og da jeg styrketræner en del, må der da ryge mere fedt. 900 g på 2 uger er bestemt ikke tilfredsstillende.
God dag til jer alle :)
13 år15. september 2011 kl. 09:03
tynd74
hej lml
9oogram på 2 uger er da flot, sådan set et halvt kilo i ugen ;-) det er altså mere holdbar i længden.
du skal tænke på når du træner at muskler vejer mere end fedt.
jeg synes det er rigtig flot ;-)
godt gået
lise
9oogram på 2 uger er da flot, sådan set et halvt kilo i ugen ;-) det er altså mere holdbar i længden.
du skal tænke på når du træner at muskler vejer mere end fedt.
jeg synes det er rigtig flot ;-)
godt gået
lise
13 år15. september 2011 kl. 09:46
LML (slettet)
Hej Lise
tak for din støtte! (:
Men taget i betragtning af at jeg vejede 65 kg inden sommerferien, og at jeg skal ned at veje 60 kg inden 1. december, så synes jeg bare det går for langsomt :(
Men det er desværre udelukkende min egen skyld-...
tak for din støtte! (:
Men taget i betragtning af at jeg vejede 65 kg inden sommerferien, og at jeg skal ned at veje 60 kg inden 1. december, så synes jeg bare det går for langsomt :(
Men det er desværre udelukkende min egen skyld-...
13 år15. september 2011 kl. 17:37
calcit
ingen har lovet det er let, men du er jo standhaftig.....hvis du arb . om natten kan det godt have indflydelse på dit system.....flotte mål du har ;-)
13 år16. september 2011 kl. 22:23
LML (slettet)
Tak Calcit :)
Ja jeg arbejder på burger king, så det er både nattevagter, dagsvagter og 17-03 vagter..
Kan det godt forhindre et vægttab?
Ja jeg arbejder på burger king, så det er både nattevagter, dagsvagter og 17-03 vagter..
Kan det godt forhindre et vægttab?
13 år17. september 2011 kl. 18:19
calcit
ja det er hårdt for kroppen - har selv gjort det i mange år....og svært i de perioder ikke at få noget mere indenbords....
13 år17. september 2011 kl. 23:32
Det var også min tanke, at man hele tiden skal fylde sine reserver op, så kroppen kan få udskilt sine affaldsstoffer og holde sig selv oppe at køre