Vil du også gerne tabe 5 kg?
Du læser en tråd i debat > vægttabbiologi c
re: Vil du også gerne tabe 5 kg?
efter 3 dages fest har jeg taget 3 kg på. vejer 85.5kg
13 år30. august 2011 kl. 07:22
Eliza
Hej Lise og I andre. Det er ikke for at rode i forummet;o) Det er bare rart at have nogenlunde samme mål som de man skriver med på tråden, og have en fast dag man rapporterer, så man holder sig selv fast.
Jeg har ikke noget imod at være den der samler op på data, kan bare ikke helt overskue hvor mange der stadig er med i kampem her ;o)
Jeg har ikke noget imod at være den der samler op på data, kan bare ikke helt overskue hvor mange der stadig er med i kampem her ;o)
13 år30. august 2011 kl. 08:28
gtfh (slettet)
Ah, på den facon :-)
Der er vist ikke nogen som "samler op" nu men det er da en fin ide.
Næste vejedag er i hvert fald 1/9 - det ved jeg (kæmper nemlig her de sidste dage med at komme i mål, hehe....)
Der er vist ikke nogen som "samler op" nu men det er da en fin ide.
Næste vejedag er i hvert fald 1/9 - det ved jeg (kæmper nemlig her de sidste dage med at komme i mål, hehe....)
13 år30. august 2011 kl. 10:23
Eliza
Jeg tror jeg vil starte en tråd, så de der stadig mangler ca. 5 kg pt. har en tråd at starte på. Hvis der er andre der har lyst så hop på tråden: De seje 5 ;o)
13 år30. august 2011 kl. 21:16
gtfh (slettet)
Nu startede der jo en ny 5-kgs tråd, så ved ikke rigtigt om der er nogen tilbage som fortsætter her og ikke har behov for at starte forfra med at tabe nye 5kg?
Målet for i dag var 88,8kg og vejer 88,5kg
15/9 er målet 87,9kg
Målet for i dag var 88,8kg og vejer 88,5kg
15/9 er målet 87,9kg
13 år1. september 2011 kl. 10:43
Smidt (slettet)
vil gerne være med.
Jeg vejer et sted mellem 75 og 76 kg.
Har I nogen gode råd / ideer til hvordan jeg lettest husker at få tastet ind.
Hvad gør I andre? Vejer I alt mad ? Skriver I ind efter hver måltid eller en gang om dagen?
Jeg vejer et sted mellem 75 og 76 kg.
Har I nogen gode råd / ideer til hvordan jeg lettest husker at få tastet ind.
Hvad gør I andre? Vejer I alt mad ? Skriver I ind efter hver måltid eller en gang om dagen?
13 år2. september 2011 kl. 11:42
gtfh (slettet)
Om du vil veje maden er et spørgsmål om temperement. Men du skal ALT - ellers kan det være ligemeget med det.
Jeg plejer dels at taste det ind løbende men skriver også små sedler - jeg gider ikke at rode med PC når jeg smører madpakke klokken halv 5 om morgenen.
Men bortset fra det, så er denne vejetråd blevet kuppet og er død som en sild. Der er lige startet en anden - hedder vist de seje 5 eller noget i den stil. Så du skal nok skrive derovre :-)
Jeg plejer dels at taste det ind løbende men skriver også små sedler - jeg gider ikke at rode med PC når jeg smører madpakke klokken halv 5 om morgenen.
Men bortset fra det, så er denne vejetråd blevet kuppet og er død som en sild. Der er lige startet en anden - hedder vist de seje 5 eller noget i den stil. Så du skal nok skrive derovre :-)
13 år2. september 2011 kl. 16:26
Vægten er pt. 70,5 kg og målet er at tabe 5 kg.
Lise