Jeg er så træt af yoyo vægt
Du læser en tråd i debat > vægttabsommer75
re: Jeg er så træt af yoyo vægt
Kikkiålborg - jeg har faktisk snakket med fys og hun har sagt at fordi jeg sidst jeg trænede (5 min på kondicykel og 2 min på cross) reagerede meget kraftig og havde ondt i flere dage skal jeg prøve noget det hedder kenitik ( ved ikke om det er korrekt stavet) For jeg er bandlyst i maskiner osv indtil der er kommet styr på krop. Men hun er noget dertil hvor hun må sige min situation er stationær og jeg aldrig bliver bedre så for mig er det svært. Kan de du har samme alder sådan ca så er sikker på du forstår hvad jeg mener og går igennem.
Min vilje er her til at tabe mig men kan mærke jeg hurtig bliver slået ud af kurs med åndsvage kommetar fra folk men VIL og skal også tabe mig.
Skal lige finde mig selv i meldingen om endnu en stationær skade. ÆV at læger ikke tager en seriøst men sket er jo sket :-)
Tusind tak for din kommentar kikkiålborg
Min vilje er her til at tabe mig men kan mærke jeg hurtig bliver slået ud af kurs med åndsvage kommetar fra folk men VIL og skal også tabe mig.
Skal lige finde mig selv i meldingen om endnu en stationær skade. ÆV at læger ikke tager en seriøst men sket er jo sket :-)
Tusind tak for din kommentar kikkiålborg
13 år25. juni 2011 kl. 19:57
Jeg er selv rygpatient, rygskader og opereret i ryggen (for diskus). Jeg vil mene at du sagtens kan motionere fx ved at gå, jeg synes du skal spørge din fys om det. du kan evt mele dig ind i et fitness center, der kan du se hvor langt du går, hvor hårdt du kan klare det (stigning), hvor mange kalorier du forbrænder osv. lidt motion er jo bedre end ingen motion :)
Det skal siges at min tilstand er stationær og jeg har været igennem utallige genoptræningsforsøg, så det jeg fik af vide og stadig får af vide af læger og fys, er at jeg skal prøve mig frem og lytte til min krop, tage det stille og rolig og stoppe når det gør ondt.
held og lykke med det :)