Mission 2007 - uge 1

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: re: Mission 2007 - uge 1
Hey
Her går det strygende!
Jeg har spist sundt siden 1. januar og er ikke faldet i en eneste gang endnu. Kan dog mærke her til aften at jeg er lidt småsulten, men jeg har også kun fået 1100 kcal idag, så der er plads til en gulerod og et stykke knækbrød.

Jeg har været ude og løbe 2 gange i år. Jeg kan godt mærke at kroppen har været igennem en graviditet og fødsel for 4 mdr siden, men jeg kan også mærke at den gode form gemmer sig derinde.

glæder mig til at stå på vægten mandag for idag sagde den 88,6 altså minus 1,4 kg siden 1. januar kl. 7.30.

Hygge til alle
17 år5. januar 2007 kl. 23:52
re: re: re: Mission 2007 - uge 1
Hey Eskimo

Hvor er det flot. Du styrer! Kan huske hvordan det kørte for dig, da vi skrev sammen på madogsundhed. Du har vist fundet den gode gamle stil frem igen. Flot Flot. Held og lykke. Du skal helt sikkert nå dine mål.

Knus Anna
17 år6. januar 2007 kl. 00:56
re: re: re: re: Mission 2007 - uge 1
SUK

Ja det var egentlig kun en lidt stor portion aftensmad, der gjorde udslaget.... Men kender I det?! Man føler faktisk at man har syndet og så kan det hele også bare være ligemeget!!!!
Så selv om jeg, så rigeligt, havde opbrugt mit kalorie behov den dag, ja så røg der lige en håndfuld mandler/rosiner, 1 karamel, et bolche og en kæmpe appelsin...
Og det var ikke min skyld at vi ikke spiste chips til den film vi så igår, det kan jeg udelukkende takke min husbond for :o)

I dag har jeg igen taget tyren ved hornene og startede fra morgenstunden med de sunde vaner igen. Motion bliver det ikke til så meget af i weekenden, men bare kosten kører, kan jeg mærke at humøret er højt. Og jeg skal jo vejes på mandag !!!

Go weekend Kig_op
17 år6. januar 2007 kl. 12:42
re: re: re: re: re: Mission 2007 - uge 1
Hejsa Kig Op

Ja kender det da. Det er også noget, jeg har arbejdet utroligt meget med. Den der alt-eller-intet følelse, når du føler, du har syndet.

Problemet er jo så, hvis du bare fortsætter. Ja, så bliver du bare endnu mere skidt tilpas.

Synes det er flot og rigtigt af dig at komme i gang igen med det samme. Og at du er så hurtig til at opdage, at den er gal. Godt gået.

Knus

Anna
17 år6. januar 2007 kl. 12:57
re: re: re: re: re: re: Mission 2007 - uge 1
DA DA DA DAAAAAA

Så er det sidste dag inden den fæle fæle vægt skal ud af skabet....

Jeg har smugkigget lidt, mest om aftenen, og jeg kan se at det er gået den rigtige vej, også ret meget. Det er nok overvejende vand og så depoterne, der er ved at være udtømte, men så må det fede være at, fra nu af kan det ses på tøjet, når man taber på vægten :o)

Hilsen Kig_op
17 år7. januar 2007 kl. 09:27
re: re: re: re: re: re: re: Mission 2007 - uge 1
Yes!

Her går det også godt - de første 3 kg er forsvundet nu til morgen. Så hvis jeg kan forblive "stålsat", og der ingen væskeophobninger sker, så vil jeg nærmest svæve op på min vægt i morgen. Det skal siges, at jeg går på vægten hver dag - rent psykologisk virker det for mig. I de perioder jeg ignorerer vægten, og jeg lukker øjnene, når jeg går forbi figurspejlene, går det galt.

Det lyder også som om, I er ved godt mod. God søndag
17 år7. januar 2007 kl. 09:45

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });