#12 af bruger slettet
Mission 2007 - uge 1
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: re: Mission 2007 - uge 1
Velkommen til :-)
17 år3. januar 2007 kl. 12:11
bruger slettet
re: Mission 2007 - uge 1
Jeg vil bare lige fortælle at jeg har nu haft to succesfulde dage :-) Hvor jeg har holdt mig til det planlagte mad.
Og det skal lige siges at der både i går og i dag er morgenbrød på arbejde, men jeg har ikke rørt det...
Og forøvrigt var gårsdagens motion en ordentlig shoppetur ;-)
Så alt i alt nogle rigtig gode dage.
God week-end til alle.
Og det skal lige siges at der både i går og i dag er morgenbrød på arbejde, men jeg har ikke rørt det...
Og forøvrigt var gårsdagens motion en ordentlig shoppetur ;-)
Så alt i alt nogle rigtig gode dage.
God week-end til alle.
17 år5. januar 2007 kl. 08:07
annap (slettet)
re: re: Mission 2007 - uge 1
lilled. Rigtig flot. Fortsæt den gode stil. Flot du kunne holde dig fra morgenbrødet.
God weekend til dig osse
Knus Anna
God weekend til dig osse
Knus Anna
17 år5. januar 2007 kl. 10:21
Maddie (slettet)
re: re: re: Mission 2007 - uge 1
Jeg vil også gerne ønske god weekend! Er det mandag vi "mødes" omkring vægten - eller er det en anden ugedag?
Jeg er spændt på, hvordan det er gået jer alle - og ikke mindst er jeg spændt på, hvad min egen badevægt vil svinge sig op på. Jeg har spist meget fornuftigt, og har kun drukket et enkelt glas rødvin, da min mand inviterede mig ud at spise. Jeg har på fornemmelsen, at man skal prøve at holde sig fra alkohol, når man vil tabe sig - hvad er jeres erfaring med det?
Hilsen Maddie
Jeg er spændt på, hvordan det er gået jer alle - og ikke mindst er jeg spændt på, hvad min egen badevægt vil svinge sig op på. Jeg har spist meget fornuftigt, og har kun drukket et enkelt glas rødvin, da min mand inviterede mig ud at spise. Jeg har på fornemmelsen, at man skal prøve at holde sig fra alkohol, når man vil tabe sig - hvad er jeres erfaring med det?
Hilsen Maddie
17 år5. januar 2007 kl. 11:45
annap (slettet)
re: re: re: re: Mission 2007 - uge 1
Maddie, du må selv om hvilken dag. Her er vist både mandags- onsdags- og fredagsvejning. Af en eller anden grund er der aldrig nogen der vejer sig søndag morgen. Hvad mon det skyldes :-)
Alkohol og et mål om at tabe sig hænger ikke sammen. Alkohol feder og binder væsken i kroppen. Men et enkelt glas rødvin eller 2 om ugen har ingen betydning, hvis du ellers overholder dine planer for madindtaget og husker at drikke vand.
Vi er jo ikke fanatiske vel :-) Jeg er i hvert fald nødt til at "feste" lidt hver weekend. Et glas rødvin eller 2 lørdag sammen med lidt god, fedtfattig mad. Det er da bare lykken. I morgen skal vi have rødvinsmarineret lammefilet med ovnstegte kartofler og en god fedtfattig sauce af marinaden og friske krydderurter - hertil salat - og naturligvis et glads rødvin. Lyder lækkert, ikke :-)
Håber du får en god weekend Maddie.
Anna
Alkohol og et mål om at tabe sig hænger ikke sammen. Alkohol feder og binder væsken i kroppen. Men et enkelt glas rødvin eller 2 om ugen har ingen betydning, hvis du ellers overholder dine planer for madindtaget og husker at drikke vand.
Vi er jo ikke fanatiske vel :-) Jeg er i hvert fald nødt til at "feste" lidt hver weekend. Et glas rødvin eller 2 lørdag sammen med lidt god, fedtfattig mad. Det er da bare lykken. I morgen skal vi have rødvinsmarineret lammefilet med ovnstegte kartofler og en god fedtfattig sauce af marinaden og friske krydderurter - hertil salat - og naturligvis et glads rødvin. Lyder lækkert, ikke :-)
Håber du får en god weekend Maddie.
Anna
17 år5. januar 2007 kl. 12:07
annap (slettet)
re: re: re: re: re: Mission 2007 - uge 1
Jeg er med på mission 2007 - uge 1.
Oh skræk og ve - har taget 4 kilo på på en måned - av av. Tag dig sammen Anna. Ingen undskyldninger. Har bare haft for travlt med alt andet til at dyrke mit motionsprogram og være forsigtig med kosten. For meget junk, for meget julemad, for meget af alting.
Gnasker lige et par gulerødder og håber at være et par hundrede gram lettere mandag. Vægten siger 93,4 :-(
Anna
Oh skræk og ve - har taget 4 kilo på på en måned - av av. Tag dig sammen Anna. Ingen undskyldninger. Har bare haft for travlt med alt andet til at dyrke mit motionsprogram og være forsigtig med kosten. For meget junk, for meget julemad, for meget af alting.
Gnasker lige et par gulerødder og håber at være et par hundrede gram lettere mandag. Vægten siger 93,4 :-(
Anna
17 år5. januar 2007 kl. 12:10
beta (slettet)
re: re: re: re: re: re: Mission 2007 - uge 1
Hej
Du lever godt Annap men også sundt kan jeg se, det lyder lækkert....
Vdr. alkohold har jeg hørt at det nedsætter forfrændingen, og samtidig får man de forkerte kcal.
Men det er nu godt med et godt glas rødvin eller en fyraftensøl, vi skal da også ha lov at skeje lidt ud. hehehe...
God weekend
mvh beta
Du lever godt Annap men også sundt kan jeg se, det lyder lækkert....
Vdr. alkohold har jeg hørt at det nedsætter forfrændingen, og samtidig får man de forkerte kcal.
Men det er nu godt med et godt glas rødvin eller en fyraftensøl, vi skal da også ha lov at skeje lidt ud. hehehe...
God weekend
mvh beta
17 år5. januar 2007 kl. 13:00
annap (slettet)
re: re: re: re: re: re: re: Mission 2007 - uge 1
Lige præcis beta. Hav selv en dejlig weekend
Knus Anna
Knus Anna
17 år5. januar 2007 kl. 13:06
bruger slettet
re: Mission 2007 - uge 1
Umiddelbart er det mandag der er vejedag, det er det der er foreslået i en tidligere tråd (Mission 2007). Men I skal være velkommen til at veje jer en anden dag - det er vel bare lidt sjovere når vi kan sammenligne resultater den samme dag :-)
Ang. alkohol vil jeg simpelthen have lov til at drikke min rødvin i week-enden og en fyraftensøl en fredag en gang i mellem.
Min teori er at hvis man holder sig til den samme mængde hver uge (ca), bør det ikke give udnødige variationer i vægten fra uge til uge.
For det andet, hvis man holder sig fra alkohol under en kur vil man automatisk tage lidt på igen når man så er på den ønskede vægt, for så begynder man sikkert at nyde vin eller øl igen.
Derfor har jeg valgt at holde den faktor udenfor min kur/kostomlægning :-)
Ang. alkohol vil jeg simpelthen have lov til at drikke min rødvin i week-enden og en fyraftensøl en fredag en gang i mellem.
Min teori er at hvis man holder sig til den samme mængde hver uge (ca), bør det ikke give udnødige variationer i vægten fra uge til uge.
For det andet, hvis man holder sig fra alkohol under en kur vil man automatisk tage lidt på igen når man så er på den ønskede vægt, for så begynder man sikkert at nyde vin eller øl igen.
Derfor har jeg valgt at holde den faktor udenfor min kur/kostomlægning :-)
17 år5. januar 2007 kl. 14:18
og foresten håber jeg det er ok at jeg er lidt med her inde?! kunne nemlig godt bruge støtten og ideerne...
held og lykke til alle, knus katja