#2 af Maddie (slettet)
Mission 2007 - uge 1
Du læser en tråd i debat > vægttabMaddie (slettet)
re: Mission 2007 - uge 1
Jeg havde givet mig selv "fri" i december, og det kan mærkes. Jeg vovede ingengang lige at smugkigge på vægten, for cowboybukserne strammede fælt.
Så det var ikke uventet, at vægten havde sneget sig op på 83,6 den første januar. Jeg lagde rimelig hårdt ud i går, "syndede" kun med et lille, bitte stykke kransekage. Jeg sagde til ungerne: "Spis"! Så de mæskede sig med den tiloversblevne kage og juleslikket.
I dag stod vægten så på 82,0. Mit første delmål er at komme under 80 kg i januar. Det tror jeg på kan lykkes. Nu vil jeg lige cykle en lille tur på min motionscykel.
God kamp til alle andre.
Hilsen Maddie
Så det var ikke uventet, at vægten havde sneget sig op på 83,6 den første januar. Jeg lagde rimelig hårdt ud i går, "syndede" kun med et lille, bitte stykke kransekage. Jeg sagde til ungerne: "Spis"! Så de mæskede sig med den tiloversblevne kage og juleslikket.
I dag stod vægten så på 82,0. Mit første delmål er at komme under 80 kg i januar. Det tror jeg på kan lykkes. Nu vil jeg lige cykle en lille tur på min motionscykel.
God kamp til alle andre.
Hilsen Maddie
17 år2. januar 2007 kl. 10:06
bruger slettet
re: re: Mission 2007 - uge 1
Hej Maddie
God tur på cyklen i dag ;-) To kilo mere i resten af måneden skulle nok kunne lykkedes.
God tur på cyklen i dag ;-) To kilo mere i resten af måneden skulle nok kunne lykkedes.
17 år2. januar 2007 kl. 12:21
eskimo (slettet)
re: re: re: Mission 2007 - uge 1
hejsa, må jeg være med her??
Jeg vejer 89 kg og mit mål er at nå ned på 68-69 kg d. 31. dec. 2007.
De 5 største grunde er:
At være et godt forbillede for min datter på 4 mdr.
Helbreddet
selvværd
Udseende
at kunne købe det tøj jeg har lyst til.
Jeg har før løbet, og lægger ud med at løbe 2-3 gange om ugen, når jeg når de 81-82 kg begynder jeg også at styrketræne lidt i motionscenteret, men jeg starter stille ud, så det ikke bliver for træls og hårdt i starten.
Jeg er sikker på at målet bliver nået, måske inden deadline endda:-)
Pøj pøj og må 2007 blive året hvor målet nås for os allesammen!!
Jeg vejer 89 kg og mit mål er at nå ned på 68-69 kg d. 31. dec. 2007.
De 5 største grunde er:
At være et godt forbillede for min datter på 4 mdr.
Helbreddet
selvværd
Udseende
at kunne købe det tøj jeg har lyst til.
Jeg har før løbet, og lægger ud med at løbe 2-3 gange om ugen, når jeg når de 81-82 kg begynder jeg også at styrketræne lidt i motionscenteret, men jeg starter stille ud, så det ikke bliver for træls og hårdt i starten.
Jeg er sikker på at målet bliver nået, måske inden deadline endda:-)
Pøj pøj og må 2007 blive året hvor målet nås for os allesammen!!
17 år2. januar 2007 kl. 13:58
bruger slettet
re: re: re: re: Mission 2007 - uge 1
Hej, så er det atter tid til at starte med det sunde. Jeg har ligesom Maddie givet mig selv lov til at skeje ud her i december, og jeg skal da lige love for at det er gået galt... + 4 kg...Ups, men nå, je er klar igen..Jeg tror ikke kun det er guf og mad, jeg tror ligeså meget det er fordi jeg ikke har fået drukket noget vand..Så op på hesten igen, og så ellers bare derud af..Jeg er med fremover, for jeg har det ligesom eskimo, at jeg vil være et godt forbillede for mine børn, mit helbred, mit selvværd, det er lettere med tøjkøb og så ser jeg altså bare meget bedre ud, når jeg ikke vejer 30 kg for meget...Så jeg er stærkt tilbage, nu sker det.. Pøj pøj til jer alle her i 2007.. Vi må holde sammen.
Og rigtig godt nytår
knus 3piger
Og rigtig godt nytår
knus 3piger
17 år2. januar 2007 kl. 14:34
Kig_op (slettet)
Mission 2007 - uge 1
Skynder mig at melde mig til og håber I har plads til én mere :o)
Jeg brugte efteråret 2005 på at tabe mig fra 86 kilo og ned til omkring 70, og ja så har dagene bare taget hinanden og et hurtigt kig på vægten her til morgen, var den afgørende faktor til at NU er det op på hesten og denne gang er det f*** alvor !!!
Jeg håber virkelig, at der er et par kilo væske, som ryger i løbet af den første uge og så må der gerne ryge omkring et kilo om ugen, i hvert fald til at starte med.
Godt nytår til jer, mine nye allierede og KOM SÅ TØSER, så gør vi det....
Nu kan vi lige lade de første kilo væske forsvinde, men mon ikke vi så skulle starte en lille dyst i en uge??
Hilsen Kig_op
Jeg brugte efteråret 2005 på at tabe mig fra 86 kilo og ned til omkring 70, og ja så har dagene bare taget hinanden og et hurtigt kig på vægten her til morgen, var den afgørende faktor til at NU er det op på hesten og denne gang er det f*** alvor !!!
Jeg håber virkelig, at der er et par kilo væske, som ryger i løbet af den første uge og så må der gerne ryge omkring et kilo om ugen, i hvert fald til at starte med.
Godt nytår til jer, mine nye allierede og KOM SÅ TØSER, så gør vi det....
Nu kan vi lige lade de første kilo væske forsvinde, men mon ikke vi så skulle starte en lille dyst i en uge??
Hilsen Kig_op
17 år2. januar 2007 kl. 18:57
Maddie (slettet)
Der er altid plads til én til...ja, vi kan vel være rigtig mange. Det er altid rart at høre lidt om andres succes og kvaler. I efteråret har jeg ikke været aktiv, hverken her eller i det hele taget. Jeg har dog fulgt med i forummet og har glædet mig til, at jeg igen syntes, at jeg kunne have noget at byde på. For mig går det altid så nemt den første uge. Vægttabet kan tydeligt ses - både på vægten og på taljemålet, men så kommer det til at knibe. Det går langsomt med vægttabet, og fristelserne står i kø. Jeg har tre børn, og de synes altid at være sultne. De kan spise lidt af hvert, og der er så lidt af hvert i køkkenskabene. Småkagerne kan nærmest kalde på mig - og min hørelse fejler i hvert fald ikke noget. Det gør min rygrad derimod!
Jeg har før tabt ti kg eller mere, og hver gang er de kommet igen, når rygraden blev slap. Så når mine børn siger: "hvorfor er du egentlig ikke så god til at bestemme over dig selv?", så véd jeg jo godt, hvad de mener.
Min begrundelse for at tabe mig er vist kun denne: Jeg vil se bedre ud!
Det blev en ordentlig smøre. Nu har jeg præsenteret mig og mine dæmoner, og håber, at dette forum vil hjælpe mig lidt, når "slapheden" indfinder sig. Jeg skal også nok forpligte mig til at være aktiv, også selv om der skulle være stilstand.
Hilsen Madie
Jeg har før tabt ti kg eller mere, og hver gang er de kommet igen, når rygraden blev slap. Så når mine børn siger: "hvorfor er du egentlig ikke så god til at bestemme over dig selv?", så véd jeg jo godt, hvad de mener.
Min begrundelse for at tabe mig er vist kun denne: Jeg vil se bedre ud!
Det blev en ordentlig smøre. Nu har jeg præsenteret mig og mine dæmoner, og håber, at dette forum vil hjælpe mig lidt, når "slapheden" indfinder sig. Jeg skal også nok forpligte mig til at være aktiv, også selv om der skulle være stilstand.
Hilsen Madie
17 år2. januar 2007 kl. 19:57
bruger slettet
jeg håbe der er plas til en til jeg skal tabe mig 25 kg og i dag vejer jeg 110 kg og er 156 cm
hilsen tove
hilsen tove
17 år2. januar 2007 kl. 21:05
bruger slettet
Hej allesammen og velkommen
Dejligt at vi kan samle nogle stykker til at støtte og guide hinanden, og tak for jeres ærlige kommentarer og tanker.
Vi kan godt :-)
Dejligt at vi kan samle nogle stykker til at støtte og guide hinanden, og tak for jeres ærlige kommentarer og tanker.
Vi kan godt :-)
17 år2. januar 2007 kl. 21:36
eskimo (slettet)
første dag gik fint.
havregrød til morgenmad, med lidt mælk (kan faktisk rigtig godt lide havregrød:-)
2 gulerødder formiddag
en rest linsesuppe (1 dl-1½dl) og en rugbrød med fedtfattigt pålæg og peberfrugt til frokost
en pære om eftermiddagen
kødsovs med porrer, løg, peberfrugt, majs, champignon og gulerødder samt en lille smule pasta (ca 50 g kogt) til aften
Jeg satser på en kort løbetur når bettemusen er kommet i seng (jeg bor ikke i Dk, derfor tidsforskellen)
Så må vi se om resten af ugen bliver lige så god som idag!!
Hygge til alle
havregrød til morgenmad, med lidt mælk (kan faktisk rigtig godt lide havregrød:-)
2 gulerødder formiddag
en rest linsesuppe (1 dl-1½dl) og en rugbrød med fedtfattigt pålæg og peberfrugt til frokost
en pære om eftermiddagen
kødsovs med porrer, løg, peberfrugt, majs, champignon og gulerødder samt en lille smule pasta (ca 50 g kogt) til aften
Jeg satser på en kort løbetur når bettemusen er kommet i seng (jeg bor ikke i Dk, derfor tidsforskellen)
Så må vi se om resten af ugen bliver lige så god som idag!!
Hygge til alle
17 år2. januar 2007 kl. 22:28
Jeg lagde ud med 78,8 kg d. 1/1 2007