Altid plads til én til?
Du læser en tråd i debat > vægttabtynd74
re: re: re: re: re: re: Altid plads til én til?
hej beta
jeg har været/er syg siden lørdag nat. så jeg vender lige tilbage til siden her , når jeg er helt på toppen igen.
mange tak for opbakningen.
i hører mere til mig lidt senere.
mvh flittiglise
jeg har været/er syg siden lørdag nat. så jeg vender lige tilbage til siden her , når jeg er helt på toppen igen.
mange tak for opbakningen.
i hører mere til mig lidt senere.
mvh flittiglise
17 år4. december 2006 kl. 10:52
Futura (slettet)
re: re: re: re: re: re: re: Altid plads til én til?
Rigtig god bedring, Flittiglise!
Opmuntrende hilsener fra Futura
Opmuntrende hilsener fra Futura
17 år4. december 2006 kl. 23:37
Muldebeerg
Altid plads til én til?
Hej Flittiglise!
Også rigtig god bedring til dig fra mig. Håber snart du er frisk igen..
Knus fra Mulde
Også rigtig god bedring til dig fra mig. Håber snart du er frisk igen..
Knus fra Mulde
17 år5. december 2006 kl. 02:03
beta (slettet)
re: Altid plads til én til?
Hej flittiglis
Trist at læse du er blevet syg, du har vel ikke være for hård ved dig selv.
Slap lige lidt af og se at komme til kræfter igen, så kan du så småt tænke på slankekur og rygestop når du er på toppen igen.
God bedring til dig.
Mvh beta
Trist at læse du er blevet syg, du har vel ikke være for hård ved dig selv.
Slap lige lidt af og se at komme til kræfter igen, så kan du så småt tænke på slankekur og rygestop når du er på toppen igen.
God bedring til dig.
Mvh beta
17 år5. december 2006 kl. 09:34
tynd74
re: re: Altid plads til én til?
hej alle sammen
mange tak for opmuntringerne og ønsker om et bedre helbred. tak skal i have.
jeg er nu frisk igen efter en omgang maveonde hvor det gik ad begge veje. og jøsses hvor var jeg træt, jeg sov bare det meste af tiden i de dage. men nu er jeg klar igen.
det jeg er mest ked af og synes er mærkeligt er at jeg i dag vejede 92.4kg så jeg har taget på??????
nu skal jeg kæmpe for at komme under 90kg igen. for jeg kan bare ikke klare at se vægten stå på det ni tal.
og jo det er en ordentlig omgang med både rygestop og kostomlægning. men det sidste har jeg gjort siden febuar
men jeg prøver at stoppe med rygningen alligevel og nu har jeg jo købt tyggegummiet. det bedste ved det hele er at jeg nu ryger ca 20 stk mindre end jeg gjore før. efter jul vil jeg helt nøjes med tyggegummiet, hvor der kommer lidt mere ro på. men tabe mig det vil jeg ski stadig. og datteren ( i dag 12år) og jeg bliver vejet hos en sundhedsplejerske og vores fedtprocent er faldet hver gang vi har været derinde. og det er også med til at holde mig fast i den rigtige retning.
endnu en gang tak for alle opmuntringerne.
mvh flittiglise
mange tak for opmuntringerne og ønsker om et bedre helbred. tak skal i have.
jeg er nu frisk igen efter en omgang maveonde hvor det gik ad begge veje. og jøsses hvor var jeg træt, jeg sov bare det meste af tiden i de dage. men nu er jeg klar igen.
det jeg er mest ked af og synes er mærkeligt er at jeg i dag vejede 92.4kg så jeg har taget på??????
nu skal jeg kæmpe for at komme under 90kg igen. for jeg kan bare ikke klare at se vægten stå på det ni tal.
og jo det er en ordentlig omgang med både rygestop og kostomlægning. men det sidste har jeg gjort siden febuar
men jeg prøver at stoppe med rygningen alligevel og nu har jeg jo købt tyggegummiet. det bedste ved det hele er at jeg nu ryger ca 20 stk mindre end jeg gjore før. efter jul vil jeg helt nøjes med tyggegummiet, hvor der kommer lidt mere ro på. men tabe mig det vil jeg ski stadig. og datteren ( i dag 12år) og jeg bliver vejet hos en sundhedsplejerske og vores fedtprocent er faldet hver gang vi har været derinde. og det er også med til at holde mig fast i den rigtige retning.
endnu en gang tak for alle opmuntringerne.
mvh flittiglise
17 år7. december 2006 kl. 14:57
tynd74
re: re: re: Altid plads til én til?
hej hej
hvordan får man dette program, denne side til at udregne hvor meget eller hvor mange kcal man må få om dagen for et evt vægttab på 14.5kg for mit vedkommende???
jeg har prøvet at kikke i gamle indlæg om det men har ikke kunne finde svar på det. jeg vil nemlig gerne prøve at skrive alt op i næste uge og veje alt og så se hvor mange kcal det er på. og spore mig lidt ind efter det.
mvh flittiglise
hvordan får man dette program, denne side til at udregne hvor meget eller hvor mange kcal man må få om dagen for et evt vægttab på 14.5kg for mit vedkommende???
jeg har prøvet at kikke i gamle indlæg om det men har ikke kunne finde svar på det. jeg vil nemlig gerne prøve at skrive alt op i næste uge og veje alt og så se hvor mange kcal det er på. og spore mig lidt ind efter det.
mvh flittiglise
17 år7. december 2006 kl. 21:54
beta (slettet)
re: re: re: re: Altid plads til én til?
Hej flittiglise
Godt gået , du er kommet til overfladen igen kan jeg læse, du er ikke så nem at slå ud.
Synes det er fint i bliver kontroleret ved sundhedplejerske.
Jeg ved ikke hvordan og hvorledes du får programmet til at udregne dit kcal/vægttab ud.
Du skriver 14,5 kg du vil tabe, jeg vil regne med hvis man kan tabe gennemsnitlig 300- 400 gr. om ugen, og uden at pine sig selv og så alligevel synde kun lidt .
Ska vi ikke lige starte på en ny tråd på forsiden?
Det er nemmere og det kan være der er nogen der kan vejlede dig med dit spørgsmål.
Mvh beta
Godt gået , du er kommet til overfladen igen kan jeg læse, du er ikke så nem at slå ud.
Synes det er fint i bliver kontroleret ved sundhedplejerske.
Jeg ved ikke hvordan og hvorledes du får programmet til at udregne dit kcal/vægttab ud.
Du skriver 14,5 kg du vil tabe, jeg vil regne med hvis man kan tabe gennemsnitlig 300- 400 gr. om ugen, og uden at pine sig selv og så alligevel synde kun lidt .
Ska vi ikke lige starte på en ny tråd på forsiden?
Det er nemmere og det kan være der er nogen der kan vejlede dig med dit spørgsmål.
Mvh beta
17 år10. december 2006 kl. 20:50
tynd74
re: re: re: re: re: Altid plads til én til?
hej beta
jo det ville være fint med et nyt tråd på forsiden.
det vil være lidt lettere. hvad skal vi kalde den.
mvh flittiglise
jo det ville være fint med et nyt tråd på forsiden.
det vil være lidt lettere. hvad skal vi kalde den.
mvh flittiglise
17 år10. december 2006 kl. 21:04
Flot klaret du er næsten røgfri, det er en svær tid at stoppe med at ryge,
du skal vel også til en masse julefrokoster og så kommer trangen nemt
når man er i selskab.
Tror du ville have nemmere ved at stoppe i en periode hvor du har en stabil hverdag og ingen fester, det samme gør sig gældende med slankekure.
Men klø endelig på når motivationen er der, hep hep kom så.....
For at leve sundere er den første betingelse, at man handler sundt og ikke kommer hjem med usundt mad/slik. Det kræver tid, penge og motivation,
opbakning på hjemmefronten.
Jeg vejede min mad i 2-3 uger og tastede det ind her i programmet,
og fandt ud af hvad jeg måtte spise og hvor meget. Vidste lidt om det i forvejen.
Vil du høre nærmere er du velkommen
Mvh beta