#2 af Futura (slettet)
Altid plads til én til?
Du læser en tråd i debat > vægttabFutura (slettet)
re: Altid plads til én til?
PS:
Det er lige med at finde ud af, hvordan det fungerer, når man skriver indlæg :-)
Jeg ønsker ikke at stå frem med mit eget navn, men vil gerne kaldes "Futura" her i forummet...
Det er lige med at finde ud af, hvordan det fungerer, når man skriver indlæg :-)
Jeg ønsker ikke at stå frem med mit eget navn, men vil gerne kaldes "Futura" her i forummet...
18 år23. november 2006 kl. 12:33
zenta78 (slettet)
re: re: Altid plads til én til?
Velkommen Futura.
Det er en god indstilling du med kun at sætte små mål. jeg har selv haft succes med det.
nå men velkommen og jeg håber du holder modet.
zenta
Det er en god indstilling du med kun at sætte små mål. jeg har selv haft succes med det.
nå men velkommen og jeg håber du holder modet.
zenta
18 år23. november 2006 kl. 14:59
tynd74
re: re: re: Altid plads til én til?
hej.
jeg er også ny, og vil gerne hjælpe hvor jeg kan med støtte og opbakning. selv vil jeg gerne tabe 12kg inden 1.maj 2007. jeg er 43år og 168cm høj og vejer i dag 90.1kg og jeg vil gerne ende på 78kg. jeg fået meget motion ved hjælp af min skridttæller, og går mellem 3 og 7km hver dag. og bruger w.vogternes point system. har ved hjælp af dette tabt 8.7kg
så jeg vil gerne kæmpe sammen med jer.
mvh. flittiglise
jeg er også ny, og vil gerne hjælpe hvor jeg kan med støtte og opbakning. selv vil jeg gerne tabe 12kg inden 1.maj 2007. jeg er 43år og 168cm høj og vejer i dag 90.1kg og jeg vil gerne ende på 78kg. jeg fået meget motion ved hjælp af min skridttæller, og går mellem 3 og 7km hver dag. og bruger w.vogternes point system. har ved hjælp af dette tabt 8.7kg
så jeg vil gerne kæmpe sammen med jer.
mvh. flittiglise
18 år23. november 2006 kl. 18:23
Futura (slettet)
re: re: re: Altid plads til én til?
Hej Zenta
Tak for din velkomsthilsen.
Jeg har læst din profil og kan se, at du er godt igang - 23 kg mindre - hvor er det "godt gået"! Det må være en stor tilfredsstillelse at være rigtig godt på vej!
Futura
Tak for din velkomsthilsen.
Jeg har læst din profil og kan se, at du er godt igang - 23 kg mindre - hvor er det "godt gået"! Det må være en stor tilfredsstillelse at være rigtig godt på vej!
Futura
18 år23. november 2006 kl. 18:46
Futura (slettet)
re: re: re: re: Altid plads til én til?
Hej Flittiglise
Så er vi to nye - herligt :-)
Du er også godt igang med at reducere vægten, kan jeg se! - Jeg er ikke så flittig til at motionere, men jeg går nogle gode lange ture et par gange om ugen. 1.december starter jeg i en ny stilling, og så kommer jeg til at gå meget i løbet af arbejdsdagene.
Jeg håber, at vi kan støtte hinanden undervejs mod de mål, vi hver især har sat os den 1.maj 07.
Mvh. Futura
Så er vi to nye - herligt :-)
Du er også godt igang med at reducere vægten, kan jeg se! - Jeg er ikke så flittig til at motionere, men jeg går nogle gode lange ture et par gange om ugen. 1.december starter jeg i en ny stilling, og så kommer jeg til at gå meget i løbet af arbejdsdagene.
Jeg håber, at vi kan støtte hinanden undervejs mod de mål, vi hver især har sat os den 1.maj 07.
Mvh. Futura
18 år23. november 2006 kl. 19:08
zenta78 (slettet)
re: re: re: re: Altid plads til én til?
Hej Futura. ja det er dejligt at se der er sket noget , og det er med til at holde modet oppe. men det har nu været en meget hård kamp....
men det er det jo for os alle.
god weekend
Zenta
men det er det jo for os alle.
god weekend
Zenta
18 år24. november 2006 kl. 11:13
Muldebeerg
re: re: re: re: re: Altid plads til én til?
Hej Futura og Flittiglise!
Velkommen her til forummet, tror I er landet lige på rette sted.. Vi plejer at være gode til at støtte op om hinanden og bakke op der er brug for det.. ;o)
Futura, det er fornuftigt at lave nogle delmål, så man ikke går død i det i længden. ;o) Og tillykke til Jer begge med de kg. I allerede har spist, -det går jo allerede den rette vej..
Pøj pøj med resten, glæder mig til at følge Jer.
Knus fra Mulde
Velkommen her til forummet, tror I er landet lige på rette sted.. Vi plejer at være gode til at støtte op om hinanden og bakke op der er brug for det.. ;o)
Futura, det er fornuftigt at lave nogle delmål, så man ikke går død i det i længden. ;o) Og tillykke til Jer begge med de kg. I allerede har spist, -det går jo allerede den rette vej..
Pøj pøj med resten, glæder mig til at følge Jer.
Knus fra Mulde
18 år24. november 2006 kl. 17:05
tynd74
hej futura
jeg tror muldeberg har ret i at man skal sætte sig nogle små delmål undervejs. og jo vi skal nok hjælpe hinanden igennem dette her, for det er et stykke arbejde og det kan være hårdt ind i mellem. rart at se der er aktivitet på denne side. tillykke til jer andre med jeres vægttab, det er sejt gået.
i dag vejer jeg 88.9kg så jeg er da på vej nedad igen.
mit mål for december måned er hved hjælp af motion IKKE at tage på. dernæst fra januar igen at komme længere nedad. hvad er dit /jeres mål for december??
mvh flittiglise
jeg tror muldeberg har ret i at man skal sætte sig nogle små delmål undervejs. og jo vi skal nok hjælpe hinanden igennem dette her, for det er et stykke arbejde og det kan være hårdt ind i mellem. rart at se der er aktivitet på denne side. tillykke til jer andre med jeres vægttab, det er sejt gået.
mit mål for december måned er hved hjælp af motion IKKE at tage på. dernæst fra januar igen at komme længere nedad. hvad er dit /jeres mål for december??
mvh flittiglise
18 år25. november 2006 kl. 09:51
tynd74
hej futura
mvh flittiglise
mvh flittiglise
18 år25. november 2006 kl. 09:51
Jeg er ny her på siden og vil kort præsentere mig selv:
- Jeg er kvinde, 51 år, 168 cm...og vejer pt. 116,1 kg.
- Jeg har været overvægtig siden puberteten (især grundet trøstespisning), og de mange års overvægt begynder at kunne mærkes på kroppen (især i fødder og knæ). Jeg vil ned i vægt nu - første og fremmest for at aflaste kroppen.
- Mit langsigtede mål er at blive normalvægtig, men da det virker uoverskueligt at planlægge et vægttab på 46 kg, er mit første mål er at komme under 100 kg inden 1.maj 2007.
- Jeg er begyndt at føre kostdagbog for bedre at kunne se, hvor jeg skal sætte ind. Jeg startede i mandags og har allerede tabt 900 g uden at lide de store afsavn. Jeg vil ikke skrive maddagbog resten af livet - men jeg regner med, at jeg resten af livet er nødt til at være bevidst om, hvad jeg spiser...
- Jeg har flere store udfordringer foran mig i den kommende tid, men hvis jeg skal vente på "de ideelle livsbetingelser" for at kunne tage vægt-udfordringen op, kommer jeg aldrig i gang. Så her er jeg. Jeg håber, at vi kan få glæde af at følges ad et stykke ad "vægt- og sundheds-vejen".
Futura