Hej Flittiglise
Tillykke med at det går den rigtige vej med vægten!
December...hm, den kommer helt sikkert til at rumme en del udfordringer! Du har allerede bestemt dig for "en slagplan", kan jeg se - det vil jeg også.
Jeg skal starte op på et nyt job d.1.12. og ved, at det kommer til at "fylde" - men fornuftig morgenmad og frokostmadpakke må være et godt udgangspunkt.
Min mand skal igennem en stor operation i december (har bare ikke fået datoen endnu) - og det kommer til at stille krav til os alle. I dén perioden må det være en god idé at lave en mad- og indkøbsplan for en uge ad gangen. Jeg regner ikke med kunne deltage i så mange julearrangementer, men når jeg skal, vil jeg forinden lave aftaler med mig selv om, hvad jeg vil tillade mig at spise og drikke...Jeg ved, at det bliver sværere end jeg får det til at lyde...men på et tidspunkt læste jeg, "at det hver dag gælder om at gøre noget - om ikke andet ,så ét skridt - der bringer én i den rigtige retning", og det motto vil jeg gøre mit bedtse for at efterleve- også i december måned.
God weekend! Futura
#12 af Futura (slettet)
Tak for velkomsten :-)
Jeg har også indtryk af, at det er et forum, hvor man både kan få og give støtte til hinanden, når behovet er der - der vil helt sikkert kommer perioder undervejs, hvor det kan være svært at fastholde gejsten og motivationen...ikke mindst når det er et meget stort vægttab, der er behov for.
Jeg tror, at jeg hopper med på mandagsvejningen - det er nok en god idé at gøre status en gang om ugen.
God weekend - Futura