#42 af SNBS (slettet)
Tab ½ kg. pr. uge over 5 uger.
Du læser en tråd i debat > vægttabSNBS (slettet)
re: Tab ½ kg. pr. uge over 5 uger.
Hej ALLE med taberer.
Da jeg tager i sommerhus i Sverige fra onsdag formiddag til fredag aften, laver jeg Tab ½ kg. på 5 uger (uge 1) onsdag morgen, så kan folk bare taste deres torsdags morgen vægt ind. Jeg opdaterer den så først lørdag morgen, så kan alle også nå at få tastet ind:)
Velkommen til metteolsen, du er selvfølgelig også velkommen:)
Da jeg tager i sommerhus i Sverige fra onsdag formiddag til fredag aften, laver jeg Tab ½ kg. på 5 uger (uge 1) onsdag morgen, så kan folk bare taste deres torsdags morgen vægt ind. Jeg opdaterer den så først lørdag morgen, så kan alle også nå at få tastet ind:)
Velkommen til metteolsen, du er selvfølgelig også velkommen:)
13 år18. april 2011 kl. 15:00
vicki1983 (slettet)
Hej Anja.. endnu engang tak for dit svar.. er rigtig glad for at høre andres mening.. jeg prøver at se hvordan 2000 kalorier.. så får jeg se hvordan det går..
13 år18. april 2011 kl. 20:42
vicki1983 (slettet)
Hej Millev.. tillykke med vægt tabet.. må være super dejligt at være kommet i mål, ser jeg sku også frem til;);)
13 år18. april 2011 kl. 21:41
vicki1983 (slettet)
Hej Millev.. tillykke med vægt tabet.. må være super dejligt at være kommet i mål, ser jeg sku også frem til;);)
13 år18. april 2011 kl. 21:43
Nuseren (slettet)
Årrh Gud! - Undskyld sproget... Nogen friske tips til lille mig? : Jeg synes, at vægten bliver ved med at vippe omkring 57,5 - 58,0... Jeg vil bare gerne tabe de fem kilo! - Altså langsomt, men... Vægten stiger og falder med de dumme 0,5 kg og der sker bare ikke noget. Jeg indtager MAX 1600 kalorier om dagen og normalt ligger det på 1200-1400 kalorier. Jeg løber ca. to gange om ugen, træner to-tre gange i ugen... - Hvorfor virker det ikke? Øv...!
13 år19. april 2011 kl. 14:23
MillerV
Uhh ha det kender jeg alt for godt.. Jeg ligger ofte også og vipper mellem 0,5 til 1 kg. Men måske du skal holde dig til at spise ca. 1200 kcal. og ikke op til 1600. Så burde du da komme i underskud og vægten burde gå ned.. Jeg ved ikke om det vil virke, det er bare et forslag..
13 år19. april 2011 kl. 15:50
Nuseren (slettet)
Ja, jeg ville ønske at mit blodsukker ikke havde en tendens til at falde sådan, hvis jeg ikke spiser mere end 1200 kalorier nogle dage? ... Jeg synes sådan at jeg ryster og bliver enormt irritabel, hvis jeg ikke får to ordentlige måltider om dagen og så en fire små måltider ellers... :(
13 år19. april 2011 kl. 19:52
Tillykke med at have nået dit mål, super dejligt. Glæder mig til at høre hvad kæresten fandt på:)