Januar-Kapløb?

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Januar-Kapløb?
Hej med jer

Jeg er også frisk på januar-kapløbet efter at jeg må se i øjnene, at de ekstra december-kilo sidder godt fast :-(

Min startvægt er 67,1 og jeg vil være tilfreds med et vægttab på 2-3 kg. i januar.

Pøj pøj
13 år5. januar 2011 kl. 06:53
Jeg er i præcis samme situation som dig Scwicky!!
Jeg svinger mellem 66 og 68,5 kg hele tiden -.- Min ideal vægt ligger imellem 60 og 63 kg (21-22 i BMI), så vil rigtig rigtig gerne derned et sted!!
I dag, den 5/1 2011, hedder vægten 66,0 (Yay, en god dag i dag).
Og kampen er igang! I andre må hellere tage jer i agt ;)
13 år5. januar 2011 kl. 17:32
I love this topic!
Jeg er også med på vognen :o)
Nøjes dog først med et lille beskedent vægttab på 1 kg, inden min fødselsdag d. 5. feb.
We can do it. Yeeehaaa!
13 år5. januar 2011 kl. 17:34
Er også enig med MalPed..
De der jule-kgs, sidder sgu godt fast.. Men dog ikke så fast, at de ikke kan ryge af igen! Såååå.. op med kampgejsten, ned med vægten og fat mod.
Det der selvdisciplin er sørme også en udfordring..
pøj pøj til all of us :o)
13 år5. januar 2011 kl. 17:54
melder mig under fanerne
vejer nu 70,8 kg og vil veje 68 kg den 1. 3

Nielsigne
13 år6. januar 2011 kl. 11:34
Jeg er så klar!
Jeg vejer 71 kilo, og mit mål er at tabe 8 kilo til omkring d. 15 marts!
13 år6. januar 2011 kl. 19:25
Jeg er også med! :D
Er også helt ny inde på siden ;)

Er 14 år, er lige fyldt her den 30. december 2010
Er 167 cm høj, bredskuldret og kraftig bygget
Jeg vejer 73 kg, og vil gerne tabe mig fordi jeg er overvægtig og fordi jeg har alt for meget topmave på ;)

Mit mål er at tabe mig yderligere 3 kilo før januar er helt slut. Jeg tabte mig 3 kilo i november, i løbet af en uge fordi jeg var syg med pandehulebetændelse :)

Så nu vil jeg gerne have 3 kilo mere af :)
Men det er også fint nok hvis jeg kan komme af med bare 2 ;)
13 år6. januar 2011 kl. 19:44
Dejligt at så mange er med. Men jeg syntes nu at mange af jer ser ud til at have en ret fin vægt -sss-
Nå men jeg har tabt 1.4 kg siden i mandags. Jeg har spist minimum 300 gram grøntsager til frokost og aftensmad og derudover spist det kød der nu var til de øvrige.
Jeg drikker meget vand og spiser ikke sukker. Det er lidt hårdt i starten. Men jeg har dog tilladt mig at spise lidt hjemmelavet honning mandler med flage salt på. Bare en håndfuld om dagen, de dage det har været slemt. Jeg spiser stadig 1 skrive rugbrød med fuldfed ost hver morgen sammen med min skummetmælk latte, det ville jeg ikke kunne undvære.
Danskvand har vist sig at være en god ting, den tager også toppen af lysten til sodavand eller guf.
Alt i alt har det været en rigtig god start :-)
Hvad med jer andre... Hvordan er jeres start gået.
Ps jeg vejer mig hver fredag morgen. Andre der gør det ? kunne være sjovt at følge med i andres vægt tab på den måde Januar igennem.
13 år7. januar 2011 kl. 09:13
@Vibekekc

Jeg kan da godt være med på en lille status. (vejer mig hver dag ;0) )

1.jan - 7. jan : 74,0 - 73,4 = -600 g

(og ligger lige nu lidt under min mål-kurve ;0) - men ved også at det svinger utrolig meget når man vejer sig dagligt)
13 år7. januar 2011 kl. 13:04
@Fluffy82 tillykke med de minus 600 gram. Hvordan kan det være at du vejer dig hver dag ? hvis jeg da må være så fræk og spørge :-)
13 år7. januar 2011 kl. 14:26

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });