#2 af vibekekc (slettet)
Januar-Kapløb?
Du læser en tråd i debat > vægttabvibekekc (slettet)
re: Januar-Kapløb?
Hej :-)
Jeg er helt ny på denne side men er helt klart med på et kapløb. Jeg prøver at komme mine plus10 kilo til livs. Har et delmål der siger minus 5 kilo til 1 marts. Jeg ved ikke om jeg kan nå de første 3 kilo i denne måned. Realistisk ville nok være 2 kilo. Men lad os se hvem der er den største taber ;-)
Jeg er helt ny på denne side men er helt klart med på et kapløb. Jeg prøver at komme mine plus10 kilo til livs. Har et delmål der siger minus 5 kilo til 1 marts. Jeg ved ikke om jeg kan nå de første 3 kilo i denne måned. Realistisk ville nok være 2 kilo. Men lad os se hvem der er den største taber ;-)
13 år4. januar 2011 kl. 13:23
Fluffy82
Jeg er med. Mit aktuelle delmål hedder minus 4 kg fra 1/1 til 4/3. Og herefter ca 5 kg til så er jeg i mål ;0)
Startvægt 1/1: 74,0
Startvægt 1/1: 74,0
13 år4. januar 2011 kl. 13:28
TaaSa
Jeg er også med :)
Startvægt 1/1/11: 64,6
Må den største taber vinde ;)
Startvægt 1/1/11: 64,6
Må den største taber vinde ;)
13 år4. januar 2011 kl. 13:34
Becca (slettet)
Fantastisk! Det ville være så kedeligt at gøre alene.
Jeg tager den fra min vægt i dag: 69.4.
Så giver jeg den en ordentlig skalle og stræber efter at lande på 66.4 den første februar!
Jeg tager den fra min vægt i dag: 69.4.
Så giver jeg den en ordentlig skalle og stræber efter at lande på 66.4 den første februar!
13 år4. januar 2011 kl. 15:05
SundDiæt (slettet)
Jeg blev lige inspireret til også at melde mig her:
Startvægt: 62,7 kg
Glæder mig til at se, hvor meget vi allesammen får tabt :0)
Startvægt: 62,7 kg
Glæder mig til at se, hvor meget vi allesammen får tabt :0)
13 år4. januar 2011 kl. 15:08
bruger slettet
I'M IN!:)
startvægt: 59,5 kg
Held og lykke til alle!
startvægt: 59,5 kg
Held og lykke til alle!
13 år4. januar 2011 kl. 15:13
Kathrineb (slettet)
Super idé, jeg er så klar på kapløbet.
Startvægt: 66,6 kg
Målet er minus 2 kilo.
Held og lykke til alle:)
Startvægt: 66,6 kg
Målet er minus 2 kilo.
Held og lykke til alle:)
13 år4. januar 2011 kl. 15:38
bruger slettet
Hej hej
God ide...jeg vil også være med..
startvægt 72,7
Held og lykke til alle
God ide...jeg vil også være med..
startvægt 72,7
Held og lykke til alle
13 år4. januar 2011 kl. 17:38
scwicky
Det lyder som et virkeligt godt initiativ!
Nu har jeg stået stort set stille i næsten et år hvor jeg har svinget mellem 65 og 68 kg, og jeg hænger nu igen på 68 kg. så nu skal der altså ske noget igen!
Jeg er startet godt ud med dansetimer søndag, mandag og i dag, og jeg skal også i morgen og torsdag hvorefter jeg så holder weekend fra træningen, ihvertfald indtil søndag.
madmæssigt er jeg i gang med at afvænne mig selv fra sukkerhelvedet.
I et par måneder har jeg fået slik stort set hver eneste aften, og det går jo ikke.
Så ingen slik siden søndag morgen (ja der lå en pose med rester fra lørdag aften som jeg guffede til morgenmad, pinligt!)
I dag har jeg været hjemme ved svigermekanikken og spise aftensmad og svigermor serverer ALTID kage, slik og chokolade til den store guldmedalje, men jeg begrænsede virkelig mig selv i dag og fik kun 2 småkager og et lille stykke kage :D.
Har ikke lige vejet mig i dag, men vægten stod på 68,6 i søndags :-/
Jeg vil kæmpe for at komme ned på et tal der ikke er set før, altså 64,5 gerne i januar men det er vist lidt optimistisk :)
Held og lykke til jer andre, og så giver vi lige alle de dumme kilo et stort spark så vi er lækre til sommer! :D
Nu har jeg stået stort set stille i næsten et år hvor jeg har svinget mellem 65 og 68 kg, og jeg hænger nu igen på 68 kg. så nu skal der altså ske noget igen!
Jeg er startet godt ud med dansetimer søndag, mandag og i dag, og jeg skal også i morgen og torsdag hvorefter jeg så holder weekend fra træningen, ihvertfald indtil søndag.
madmæssigt er jeg i gang med at afvænne mig selv fra sukkerhelvedet.
I et par måneder har jeg fået slik stort set hver eneste aften, og det går jo ikke.
Så ingen slik siden søndag morgen (ja der lå en pose med rester fra lørdag aften som jeg guffede til morgenmad, pinligt!)
I dag har jeg været hjemme ved svigermekanikken og spise aftensmad og svigermor serverer ALTID kage, slik og chokolade til den store guldmedalje, men jeg begrænsede virkelig mig selv i dag og fik kun 2 småkager og et lille stykke kage :D.
Har ikke lige vejet mig i dag, men vægten stod på 68,6 i søndags :-/
Jeg vil kæmpe for at komme ned på et tal der ikke er set før, altså 64,5 gerne i januar men det er vist lidt optimistisk :)
Held og lykke til jer andre, og så giver vi lige alle de dumme kilo et stort spark så vi er lækre til sommer! :D
13 år4. januar 2011 kl. 22:10
Så er januar startet og det er tid til at sparke til nogle jule-kilo. Hvad siger I til at øge motivationen ved at holde en lille konkurrence for at se, hvem der kan smide mest i denne måned?
Jeg har et mål om at smide 5-10 kilo i alt, og kunne godt tænke mig at smide de 3 i denne første måned af året :)
Cheerio!