re: re: re: Er det forkert ikke at føle sig skyldig?
Hej Alexine!
Hvis kostplanen er til at leve med for dig, synes jeg du skal prøve at skrive en dag ind i kalorieprogrammet her på madital (Du finder det under mad øverst) Husk også at skrive to timers alm gang på under motion.
Jeg tror, at du vil tabe lidt over et kilo om ugen, hvis du følger kostplanen og motionen. Selvom du får lidt kage hver dag og tager til en enkelt fest om ugen. I sommerferien og i læseferien har du god tid til at komme i gang med motionen - og når først du er vant til at bevæge dig, får du hurtigt lyst til at blive ved.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Hvis kostplanen er til at leve med for dig, synes jeg du skal prøve at skrive en dag ind i kalorieprogrammet her på madital (Du finder det under mad øverst) Husk også at skrive to timers alm gang på under motion.
Jeg tror, at du vil tabe lidt over et kilo om ugen, hvis du følger kostplanen og motionen. Selvom du får lidt kage hver dag og tager til en enkelt fest om ugen. I sommerferien og i læseferien har du god tid til at komme i gang med motionen - og når først du er vant til at bevæge dig, får du hurtigt lyst til at blive ved.
Hilsen Asta Elise