#11 af Patrizia78 (slettet)
Alternativ til morgenmad søges!
Du læser en tråd i debat > vægttabPatrizia78 (slettet)
re: Alternativ til morgenmad søges!
Jeg har min morgenmad med i tog/bus/bil om morgenen, så jeg kan vente med at spise til lige før jeg møder. En time gør en forskel i forhold til hvor længe der går. Det er så typisk en hjemmebagt grovbolle uden noget jeg har med. Om formiddagen kan det måske være en banan og ½ stk. rugbrød m. f.eks. hamburgerryg (klart færre kalorier end ost). Så stiger det ikke helt vildt.
14 år2. oktober 2010 kl. 22:21
tykbass (slettet)
Mange tak for alle de gode tips :) Jeg har en ret travl morgen og jeg cykler altid på arbejde, så når jeg når frem er der lige tid til at skifte tøj og så igang med dagen - jeg arbejder på et plejehjem og der er der jo altid mest drøn på om morgenen..den første pause vi har, hvor der er tid til at spise, er klokken 9 hvor vi spiser med beboerne.. Jeg vil forsøge mig det råd jeg fik fra Silverchair om at bytte om på morgenmåltidet og snacken kl 9 - så jeg bare spiser en portion yoghurt med lidt frugt eller en halv skive rugbrød og en kop the, og så gemmer det rigtige måltid til klokken 9..det tror jeg godt kunne fungere - og vil give mig bedre tid om morgenen, når jeg ikke skal stå og bikse med vægten og brødristeren og osteskæreren ;)
14 år3. oktober 2010 kl. 09:34
prinsessetusindben (slettet)
jeg spiser omelet om morgenen. Synes det holder mig mæt længe. Evt. kan man nøjes med æggehviderne, så skulle den være meget kcal- fattig. Jeg putter spinat i min, evt lidt hytteost.
14 år5. oktober 2010 kl. 17:28