#21 af Fluffy82
Ros :0)
Du læser en tråd i debat > vægttabFluffy82
re: Ros :0)
Jeg skal have ros for at have gennemført Christiansborg Rundt OG DHL-stafetten i denne uge!
14 år3. september 2010 kl. 15:58
SundDiæt (slettet)
I dag skal jeg have ros for, at jeg holder ved med de gode madvaner trods hovedpine, træthed og en del stress i arbejdslivet mv.
Konkret skal jeg også lige have ros for, at jeg har fået lavet en lækker fedtfattig salat til aftensmaden i dag - som jeg glæder mig til, for jeg er godt nok ret sulten!
Konkret skal jeg også lige have ros for, at jeg har fået lavet en lækker fedtfattig salat til aftensmaden i dag - som jeg glæder mig til, for jeg er godt nok ret sulten!
14 år6. september 2010 kl. 16:59
Annefie
Jeg skal have ros for:
at jeg har cyklet på arbejde trods kraftig vind og bilen holdt altså hjemme.
at jeg igen er nede på 80 kg.
at jeg har cyklet på arbejde trods kraftig vind og bilen holdt altså hjemme.
at jeg igen er nede på 80 kg.
14 år9. september 2010 kl. 06:19
SundDiæt (slettet)
Puha, jeg skal have ros for at være kommet gennem denne her sene aften uden at få spist en masse, som jeg ville have fortrudt ... i stedet har jeg spist lidt for meget af gulerødder, frugt og tomater .. med en ikke så god mavefornemmelse til følge ;0) ... men altså uden at være endt med en ærgerlig kaloriefest!
Også ros for sund aftensmad i dag og en tilpas portion af det - og for at jeg fik lavet mit øvelsesprogram i morges, før jeg tog på arbejde.
Også ros for sund aftensmad i dag og en tilpas portion af det - og for at jeg fik lavet mit øvelsesprogram i morges, før jeg tog på arbejde.
14 år9. september 2010 kl. 21:25
gtfh (slettet)
Jeg har lige været i biffen og lidt guf skal man jo have.
Købte en pose Evers som man nu desværre kun kan få i 120grams poser (gid Fanden havde dem som har fået indført at alle slikposer er kæmpeposer i dag). Under filmen spiste jeg noget. Da jeg kom hjem kunne jeg veje en rest på 50 gram som er smidt i skraldeposen.
Købte en pose Evers som man nu desværre kun kan få i 120grams poser (gid Fanden havde dem som har fået indført at alle slikposer er kæmpeposer i dag). Under filmen spiste jeg noget. Da jeg kom hjem kunne jeg veje en rest på 50 gram som er smidt i skraldeposen.
14 år11. september 2010 kl. 17:47
jennifer (slettet)
Kæmperos til mig: Jeg har holdt kalorieindtaget nede under 2000/dag i rigtig lang tid. Og de fleste dage mellem 1400 og 1800 kcal. Og jeg har dyrket en hel masse motion og forbrændt minimum 2500 kcal/dag.
Og nu begynder jeg at kunne se og mærke en forskel :-)
Håber at vægten også er fulgt med - vejer mig i morgen tidlig.
Det bedste er næsten, at jeg har spist dejlig sund mad og forkælet mig selv med lækre ting jeg godt kan lide. Kun en enkelt gang er jeg kommet til at overspise, og der lykkedes det mig at stoppe "i tide". Der har endda været plads til et par glas vin!
Forude ligger weekenden med alle sine fristelser, og jeg agter at kunne rose mig selv her igen på mandag :-D
God weekend alle sammen!
Og nu begynder jeg at kunne se og mærke en forskel :-)
Håber at vægten også er fulgt med - vejer mig i morgen tidlig.
Det bedste er næsten, at jeg har spist dejlig sund mad og forkælet mig selv med lækre ting jeg godt kan lide. Kun en enkelt gang er jeg kommet til at overspise, og der lykkedes det mig at stoppe "i tide". Der har endda været plads til et par glas vin!
Forude ligger weekenden med alle sine fristelser, og jeg agter at kunne rose mig selv her igen på mandag :-D
God weekend alle sammen!
14 år17. september 2010 kl. 00:33
kbla (slettet)
Tabt 2, 7 kilo
Jeg roser mig for at ha tabt 2,7 kilo på tre uger.
Ros for at træne 6 dage i ugen i cirka 5 kvarter ad gangen
Ros for at cykle til arbejde og træning.
Ros for ikke at spise slik, chokolade, chips og fastfood
Ros for at kunne modstå den trang der er i mig til at spise slik, chokolade og fastfood.
Ros til mig for at holde hovedet koldt og at lave et glas frisk presset appelsinjuice istedet.
Knud
Ros for at træne 6 dage i ugen i cirka 5 kvarter ad gangen
Ros for at cykle til arbejde og træning.
Ros for ikke at spise slik, chokolade, chips og fastfood
Ros for at kunne modstå den trang der er i mig til at spise slik, chokolade og fastfood.
Ros til mig for at holde hovedet koldt og at lave et glas frisk presset appelsinjuice istedet.
Knud
14 år19. september 2010 kl. 18:13
lhl1968
re: Tabt 2, 7 kilo
Jeg roser mig selv for:
- 200 gram siden sidste mandag
10 min på stepmaskinen
cal forbrændt 68,5
er beyndt at skrive dagbog så jeg kan holde lidt styr på mig selv og min livsstils vaner.
- 200 gram siden sidste mandag
10 min på stepmaskinen
cal forbrændt 68,5
er beyndt at skrive dagbog så jeg kan holde lidt styr på mig selv og min livsstils vaner.
14 år20. september 2010 kl. 10:52
lhl1968
re: Tabt 2, 7 kilo
ros til mig fordi jeg har tabt 800 gram siden i går og
løbet 15 min på løbebånd i dag.
løbet 15 min på løbebånd i dag.
14 år21. september 2010 kl. 16:40
Jannice (slettet)
jeg vil gerne rose mig selv for:
1. endelig at være kommet under de 60 kg :-)
2. træningen går godt (både løb, styrketræning og dans)
3. at jeg har overskud og energi, og ikke bare kaster mig på sofaen så snart jeg kommer ind ad døren.
1. endelig at være kommet under de 60 kg :-)
2. træningen går godt (både løb, styrketræning og dans)
3. at jeg har overskud og energi, og ikke bare kaster mig på sofaen så snart jeg kommer ind ad døren.
14 år22. september 2010 kl. 20:27