#12 af SundDiæt (slettet)
Ros :0)
Du læser en tråd i debat > vægttabSundDiæt (slettet)
re: Ros :0)
Så er det tid til lidt mere ros :0)
I dag skal jeg have ros for, at det gennem de senere år er blevet en helt naturlig del af mit arbejdsliv, at jeg altid nøjes med en kop kaffe, når der er morgenmad eller kage i afdelingen.
Og det gælder også, når det er min tur til at indkøbe morgenbrød eller købe/bage kage - og bedst af det hele er, at jeg slet ikke føler noget afsavn :0)
Jeg synes, at det er virkelig skønt og fascinerende at opleve, hvor meget man kan ændre sit liv (og herunder sin vægt og sundhedstilstand) ved at arbejde målrettet med ens indstilling til tingene og ved positiv tænkning.
Derfor synes jeg også, at rose tråden er sådan en god idé - for det er bare rigtig motiverende at fokusere på de gode ting, som man får gjort.
I dag skal jeg have ros for, at det gennem de senere år er blevet en helt naturlig del af mit arbejdsliv, at jeg altid nøjes med en kop kaffe, når der er morgenmad eller kage i afdelingen.
Og det gælder også, når det er min tur til at indkøbe morgenbrød eller købe/bage kage - og bedst af det hele er, at jeg slet ikke føler noget afsavn :0)
Jeg synes, at det er virkelig skønt og fascinerende at opleve, hvor meget man kan ændre sit liv (og herunder sin vægt og sundhedstilstand) ved at arbejde målrettet med ens indstilling til tingene og ved positiv tænkning.
Derfor synes jeg også, at rose tråden er sådan en god idé - for det er bare rigtig motiverende at fokusere på de gode ting, som man får gjort.
14 år31. august 2010 kl. 22:30
TinaR (slettet)
Klap klap ;O)
Jeg skal også have lidt ros - der er røget 1,5 kg siden vi kom hjem fra ferie fredag. Det skyldes helt sikkert al motionen og at jeg er fokuseret på at spise og drikke korrekt. Jeg vejer ikke min mand, men øver mig i at spise lige akkurat nok til at jeg er mæt.... og det er ikke bare lige, når man altid har spist op!
Jeg har været til spinning og styrketræning både mandag og tirsdag, skal igen i dag og 2 timers spinning i morgen - lørdag forhåbentlig 50+ km på cykel og søndag spinning - og det SKAL jeg bare for det virker!
Jeg skal også have lidt ros - der er røget 1,5 kg siden vi kom hjem fra ferie fredag. Det skyldes helt sikkert al motionen og at jeg er fokuseret på at spise og drikke korrekt. Jeg vejer ikke min mand, men øver mig i at spise lige akkurat nok til at jeg er mæt.... og det er ikke bare lige, når man altid har spist op!
Jeg har været til spinning og styrketræning både mandag og tirsdag, skal igen i dag og 2 timers spinning i morgen - lørdag forhåbentlig 50+ km på cykel og søndag spinning - og det SKAL jeg bare for det virker!
14 år1. september 2010 kl. 09:26
TinaR (slettet)
Haha - jeg skriver "Jeg vejer ikke min MAND", haha - det sætter han nok pris på!
14 år1. september 2010 kl. 09:27
pindsvinet (slettet)
Jeg skal havde ros, fordi jeg tog ugens udskejelser i stiv arm:) Jeg er sgu stolt af mig selv for at kunne se at jeg IKKE kunne tillade mig weekendslik, når ugen op til har været en festuge! og så skal jeg havde ros for at kunne se at melon er min redning;)
14 år1. september 2010 kl. 11:40
bruger slettet
Jeg skal have ros. Masser af ros!
Jeg var ude at løbe 5 km i dag og i går.
I går lavede jeg 30 mavebøjninger, 30 armstrækkere, 30 rygbøjninger, 30 squat u. vægt, 30 stå på fodballe-øvelser (hvad hedder de.. Hehe)
I dag lavede jeg tilsvarende øvelser men bare 100 af hver :D
Og i morgen skal jeg måske bare løbe en lille tur. Ingen træning, for vil jo nødig skade mig selv.
Jeg var ude at løbe 5 km i dag og i går.
I går lavede jeg 30 mavebøjninger, 30 armstrækkere, 30 rygbøjninger, 30 squat u. vægt, 30 stå på fodballe-øvelser (hvad hedder de.. Hehe)
I dag lavede jeg tilsvarende øvelser men bare 100 af hver :D
Og i morgen skal jeg måske bare løbe en lille tur. Ingen træning, for vil jo nødig skade mig selv.
14 år1. september 2010 kl. 18:06
Foss (slettet)
Jeg skal roses for at svømme 60 baner idag. Føler mig bare så sej. Jeg troede nemlg ikke, at jeg nogen sinde kom over 40 baner.
14 år2. september 2010 kl. 15:07
SundDiæt (slettet)
Jeg skal have ros for, at jeg som planlagt kun tog en hovedret (ingen forret eller dessert), da vi var ude og spise i går, og at jeg holdt mig til en kaffe uden kage senere på aftenen.
Det er rart, at det er muligt at gå ud at spise uden at det vælter hele "kalorie budgettet".
Det er rart, at det er muligt at gå ud at spise uden at det vælter hele "kalorie budgettet".
14 år2. september 2010 kl. 18:24
BMS (slettet)
Jeg skal have ros for at have skåret mit cigaretforbrug ned fra 25 smøger, til 6-7 smøger om dagen!
Så skal jeg have ros for at have trænet i fitnessworld flere gange de sidste 2 uger..
Så skal jeg have ros for at have trænet i fitnessworld flere gange de sidste 2 uger..
14 år2. september 2010 kl. 18:35
jennifer (slettet)
Jeg skal have ros for, at jeg har været rigtig dygtig til at spise sundt og let hele denne uge. Og ikke mindst for at have tabt 2 kg på 9 dage! YES :-D
14 år3. september 2010 kl. 12:33
I dag har vi været ude og shoppe hele eftermiddagen, og som altid havde jeg mine skrællede gulerødder, et æble og en flaske vand med i tasken, så jeg ikke risikerer at blive så sulten, at jeg får spist et eller andet, som jeg vil fortryde bagefter.
I stedet kunne jeg fokusere på nydelsen ved at købe bukser i str. 36 og en lækker ny taske - skønt :0)
Efter at have lavet mit øvelsesprogram her til aften, kan jeg se tilbage på en dag, som jeg er rigtig tilfreds med, og det er jo en god følelse.
Jeg har det i det hele taget godt med at være afklaret omkring, at min vægt, form og sundhed er så vigtige for mig, at der ikke er plads til fastfood, morgenbrød eller kage til kaffen - og at lækre desserter og god chokolade kun nydes ved helt særlige lejligheder.
Det giver fred i sindet og plads til at nyde al den skønne sunde mad, som man jo også kan forkæle sig selv med :0)