Så er det tid til lidt mere ros :0)
I dag skal jeg have ros for, at det gennem de senere år er blevet en helt naturlig del af mit arbejdsliv, at jeg altid nøjes med en kop kaffe, når der er morgenmad eller kage i afdelingen.
Og det gælder også, når det er min tur til at indkøbe morgenbrød eller købe/bage kage - og bedst af det hele er, at jeg slet ikke føler noget afsavn :0)
Jeg synes, at det er virkelig skønt og fascinerende at opleve, hvor meget man kan ændre sit liv (og herunder sin vægt og sundhedstilstand) ved at arbejde målrettet med ens indstilling til tingene og ved positiv tænkning.
Derfor synes jeg også, at rose tråden er sådan en god idé - for det er bare rigtig motiverende at fokusere på de gode ting, som man får gjort.
#12 af SundDiæt (slettet)
I dag har vi været ude og shoppe hele eftermiddagen, og som altid havde jeg mine skrællede gulerødder, et æble og en flaske vand med i tasken, så jeg ikke risikerer at blive så sulten, at jeg får spist et eller andet, som jeg vil fortryde bagefter.
I stedet kunne jeg fokusere på nydelsen ved at købe bukser i str. 36 og en lækker ny taske - skønt :0)
Efter at have lavet mit øvelsesprogram her til aften, kan jeg se tilbage på en dag, som jeg er rigtig tilfreds med, og det er jo en god følelse.
Jeg har det i det hele taget godt med at være afklaret omkring, at min vægt, form og sundhed er så vigtige for mig, at der ikke er plads til fastfood, morgenbrød eller kage til kaffen - og at lækre desserter og god chokolade kun nydes ved helt særlige lejligheder.
Det giver fred i sindet og plads til at nyde al den skønne sunde mad, som man jo også kan forkæle sig selv med :0)