#12 af KarinaHadsten (slettet)
Æv altså -svingende vægt -hvorfor?
Du læser en tråd i debat > vægttabKarinaHadsten (slettet)
re: Æv altså -svingende vægt -hvorfor?
Det er da vildt sejt med en times løb. Glæder mig til jeg kan gøre det samme. Men indtil videre kan jeg ikke komme på 8.5 km i timen på en halv time.
Jeg er sikker på at vægttabet nok skal komme med tiden. Men god ide at lave målet om - jeg kender godt det med at kurven ligger der under den aktuelle vægt og håner. SÅ er det bedre at lave et nyt mål og starte på en frisk. Ja nogle gange kan målet være det samme, men med nyt udgangspunkt :-)
Jeg er sikker på at vægttabet nok skal komme med tiden. Men god ide at lave målet om - jeg kender godt det med at kurven ligger der under den aktuelle vægt og håner. SÅ er det bedre at lave et nyt mål og starte på en frisk. Ja nogle gange kan målet være det samme, men med nyt udgangspunkt :-)
14 år14. juli 2010 kl. 06:10
Bare fortsæt og lad være med at spekulere for meget. Du ved godt hvad der er godt for dig i det lange løb, og bare du sørger for at gøre det 90% af tiden mens du taber dig og 80% af tiden bagefter, behøver du egentlig ikke gøre mere med mindre du får uforklarligt svært ved at tabe dig.