Vejning

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Vejning
Jeg vejede mig normalt stort set hver dag (og skal til det igen) - ligesom SiriS fordi jeg synes det er interessant på en akademisk måde. Jeg skrev min vægt op i madital hver dag - så er der jo en pæn sammenhængende fra at se på hvor man virkelig kan se hvordan ens egen vægt varierer med årstider, højtider, ugens forløb, gårdagens motion etc.

Jeg startede med at veje mig hver dag af den simple grund at hvis det ikke blev en indgroet morgenvane, men en ugentlig begivenhed - så ville jeg sikkert glemme det. Man skal bare være klar på at man skal have en mavefornemmelse af hvordan det er gået i løbet af de sidste dage i forhold til livsstil fordi når man vejer sig hver dag, så må vægten ikke blive den eneste ledetråd.

Der er mange som har skrevet at de har oplevet en vægtstigning på helt op til 1½ kilo i løbet af nogle få dage - uden at de har kunnet påpeje nogen særlig grund. Den slags vægtudfald skal man kunne håndtere.
14 år14. juni 2010 kl. 09:32

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });