#12 af wind85 (slettet)
Stilstand i vægttab :(
Du læser en tråd i debat > vægttabwind85 (slettet)
re: Stilstand i vægttab :(
Mange tak for svarene indtil videre og for jeres opbakning :) Nu er jeg optimistisk!
Jeg har taget jeres råd til mig og er allerede gået i gang med at spise anderledes og træne i længere tid. Min vægt sagde i morges 68,1 kg, så håber det fortsætter i den retning.
Ang. Zumba-DVD'en så er det en jeg har fået af en kollega, men ved ikke hvor hun har den fra , desværre :)
Jeg skal nok orientere jer om jeg har opnået mit mål...nej jeg mener NÅR jeg har opnået mit mål ;)
Mvh. Wind85 :)
Jeg har taget jeres råd til mig og er allerede gået i gang med at spise anderledes og træne i længere tid. Min vægt sagde i morges 68,1 kg, så håber det fortsætter i den retning.
Ang. Zumba-DVD'en så er det en jeg har fået af en kollega, men ved ikke hvor hun har den fra , desværre :)
Jeg skal nok orientere jer om jeg har opnået mit mål...nej jeg mener NÅR jeg har opnået mit mål ;)
Mvh. Wind85 :)
14 år29. maj 2010 kl. 16:31
ATP-spaltningen sætter gang i en anden reaktion - spaltning af Kreatinfosfat, hvor der også bliver frigjort en anden energirig binding. Den giver ca 10 sekunder ekstra.
En vigtig ting i forhold til træning er, at de første 5-10 minutter bliver brugt på at få minutvolumen op (hvor meget blod, hjertet pumper pr minut), så der kan komme nok ilttilførsel, så forbrændingsenergien kan blive frigjort.
Derudover er det vigtigt, at du holder et så højt tempo som overhovedet muligt, når du træner. Der findes ikke en fedtforbrændingszone - men til gengæld kan du ved høj træningsintensitet skabe en meget højere efterforbrænding og derved brænde endnu flere kcal af.