#32 af SiriS (slettet)
Væddemål
Du læser en tråd i debat > vægttabSiriS (slettet)
re: Væddemål
Det lyder dejligt! Jeg har sat et nyt mål i Madital om at komme ned på 58 kg ved månedens udløb, men jeg kan mærke at jeg ikke er topmotiveret, min bootcamp er slut, og jeg er træt. Jeg tager det stille og roligt, spiser en masse frugt og prøver at få gang i rigtig motion igen. Det er svært, for jeg har mange projekter både arbejdsmæssigt og kunstnerisk, som jeg skal holde i gang. Stress som jeg kunne mærke det for en måned siden er dog helt ude af billedet. Jeg har godt fat i min motivation og mærker fremgang på alle områder.
14 år15. juni 2010 kl. 13:04
rdrd (slettet)
Man kan godt blive træt, af alle de ting man gerne vil som man ikke får gjort, hvis du forstår hvad jeg mener. Jo mere motion jeg får, jo mere energi får jeg, så måske er det godt givet ud at investere noget tid i det. Det har også hjulpet at jeg er begyndt at spise noget mere generelt. Idag er så ikke et særligt godt eksempel, hvor min morgenmad bestod af chokolade på vej ud af døren, men nu skal jeg til at have noget fisk og grønt, så må det veje det lidt op.
14 år15. juni 2010 kl. 13:11
SiriS (slettet)
Det har du ret i, tak for at minde mig om det! Er straks mere motiveret for at komme lidt ud.
14 år15. juni 2010 kl. 13:21
SiriS (slettet)
Er kommet ned på 58,8 i dag.
14 år18. juni 2010 kl. 06:17
rdrd (slettet)
Så bliver det jo rigtig spændende på søndag! Vi er godt nok ikke mange 100 g fra de 58,0 :-)
Er du med på at tage et nyt væddemål op bagefter? Jeg er også begyndt at føle en større ro, nu hvor jeg kun mangler ca. 4 kg. Det føles pludselig overskueligt.
Er du med på at tage et nyt væddemål op bagefter? Jeg er også begyndt at føle en større ro, nu hvor jeg kun mangler ca. 4 kg. Det føles pludselig overskueligt.
14 år18. juni 2010 kl. 08:27
SiriS (slettet)
Lad os lige se til den tid. Jeg er ikke så meget i humør til at pace mig frem pt, fordi der er noget andet der skal i fokus. Jeg vil dog rigtig gerne være med til fortsat at holde hinanden i ørerne. Og jeg tænker lidt på at søge ny inspiration, især til motion. Måske er jeg mere med på et motionsvæddemål af en slags. Et der handler om vedholdenhed frem for resultat. Det ville jeg både have behov for samt have en chance for at vinde, hehe.
14 år18. juni 2010 kl. 11:57
rdrd (slettet)
Eller glad smiley konkurrence :-) Det er jo vigtigere at vi er sunde end at vi når målet med det samme. Hellere tage den stabile, lidt længere vej, end smutvejen fyldt af fare og huller.
Måske vi hver søndag aften kunne se på hvad smiley status er for hele ugen. På den måde får vi både motionsdelen, energidelen og maddelen med.
Når vi er nået til vejs ende, skulle vi jo også gerne blive ved med at holde det.
Ps. Jeg kan næsten være i mine gamle bukser, som jeg kunne passe da jeg vejede 53 kg sidst, så et eller andet er der da godt nok sket, selvom vægten ikke er lige så lav som dengang. De kan lige præcis komme på men der mangler lige en lille smule før de kan lukkes. Jeg glæder mig så meget til at det sker og at jeg kan holde ud at have dem på :-)
Måske vi hver søndag aften kunne se på hvad smiley status er for hele ugen. På den måde får vi både motionsdelen, energidelen og maddelen med.
Når vi er nået til vejs ende, skulle vi jo også gerne blive ved med at holde det.
Ps. Jeg kan næsten være i mine gamle bukser, som jeg kunne passe da jeg vejede 53 kg sidst, så et eller andet er der da godt nok sket, selvom vægten ikke er lige så lav som dengang. De kan lige præcis komme på men der mangler lige en lille smule før de kan lukkes. Jeg glæder mig så meget til at det sker og at jeg kan holde ud at have dem på :-)
14 år18. juni 2010 kl. 13:01
louise89 (slettet)
hej rdrd.
nu kan jeg se på din profil at vi har samme højde og samme mål. så jeg ku godt tænke mig at vide hvor lang tid det har taget dig at nå der ned du er nu og om du har fulgt nogle specielle kostvaner eller bare sund fornuft.
min email er slanke-louise89@hotmail.com
hvis du heller vil skrive der til så vi ikke optager hele din og siris tråd. :D
nu kan jeg se på din profil at vi har samme højde og samme mål. så jeg ku godt tænke mig at vide hvor lang tid det har taget dig at nå der ned du er nu og om du har fulgt nogle specielle kostvaner eller bare sund fornuft.
min email er slanke-louise89@hotmail.com
hvis du heller vil skrive der til så vi ikke optager hele din og siris tråd. :D
14 år18. juni 2010 kl. 20:55
rdrd (slettet)
Det kan egentlig gøres ganske kort :-)
Jeg vejede 86 kg i august sidste år, og 73 kilo da jeg startede på madital den 3. februar i år.
Jeg har egentligt gjort en masse forskelligt, så det nemmeste ville blot være at du kigger i min dagbog. Hele forløbet fra den 3. februar er skrevet i den.
Jeg vejede 86 kg i august sidste år, og 73 kilo da jeg startede på madital den 3. februar i år.
Jeg har egentligt gjort en masse forskelligt, så det nemmeste ville blot være at du kigger i min dagbog. Hele forløbet fra den 3. februar er skrevet i den.
14 år18. juni 2010 kl. 21:14
Jeg tager det stille og roligt. Jeg har ændret mit slutmål fra 50 kilo til 54,5 kg, for ellers tror jeg at jeg bliver for tynd, så nu er der kun 4 kilo tilbage.