#22 af rdrd (slettet)
Væddemål
Du læser en tråd i debat > vægttabrdrd (slettet)
re: Væddemål
Også tak fra mig:-) Det er virkelig nu jeg har brug for støtte, for det går ikke så hurtigt mere som det har gjort, men jeg vil også hellere at de sidste kilo, som jeg vil smide af rent kosmetiske årsager, kommer langsomt men sikkert af, så de aldrig kommer på igen.
Siden august 2009 har jeg smidt hele 26,3 kilo, så det er efterhånden en pæn sjat.
Jeg havde sådan set regnet med at jeg skulle af med 36 kilo og lande på 50 kg rent, men jeg kan se nu at jeg nok kun skal ned på 54 - 55 stykker. Det sidder anderledes end sidst jeg vejede det som jeg gør nu, for jeg er allerede hoppet i en str 34/ xs / 27 i cowboybukser, og jeg var altså under 55 kg før jeg kunne det sidst, så det er lidt en fed fornemmelse.
Jeg ønsker nu ikke at komme længere ned end str. 34, for så er det så møg besværgeligt at finde tøj.
Siden august 2009 har jeg smidt hele 26,3 kilo, så det er efterhånden en pæn sjat.
Jeg havde sådan set regnet med at jeg skulle af med 36 kilo og lande på 50 kg rent, men jeg kan se nu at jeg nok kun skal ned på 54 - 55 stykker. Det sidder anderledes end sidst jeg vejede det som jeg gør nu, for jeg er allerede hoppet i en str 34/ xs / 27 i cowboybukser, og jeg var altså under 55 kg før jeg kunne det sidst, så det er lidt en fed fornemmelse.
Jeg ønsker nu ikke at komme længere ned end str. 34, for så er det så møg besværgeligt at finde tøj.
14 år7. juni 2010 kl. 20:59
SiriS (slettet)
Endelig skete der noget på vægten igen, den siger nu 59,5. Kom så rdrd! INgen svinkeærinder i denne uge - og heller ingen skader af at løbe for langt!
14 år8. juni 2010 kl. 10:08
rdrd (slettet)
Jeg er da godt nok nødt til at lægge kræfter i så :-) Jeg er i gang med at spise frokost nu og skal så lige slå mave, så regner med at løbe ud 1215 og skal være tilbage igen kl 1600 og hente min datter i sfo. Det skal nok blive en god tur :-)
14 år8. juni 2010 kl. 11:35
rdrd (slettet)
puh, 2 t 15 m blev det til og 16,5 km. Jeg vejede mig før jeg løb ud med fuld løbepåklædning, der sagde vægten 59,7 kg, og igen i samme mondering da jeg kom hjem, der sagde den 58,1 kg. Så jeg har været godt drænet.
14 år8. juni 2010 kl. 15:40
SiriS (slettet)
Så ved du jo hvad du skal gøre for at vinde! ;-) Jeg har stor fest for min datter på lørdag, så det...
14 år10. juni 2010 kl. 06:54
rdrd (slettet)
Det ville nu være at snyde!
Nej, det bliver vægten søndag morgen, når jeg står op der er gældende.
Jeg skal i byen fredag, så vi har lige gode odds :-)
God fest på lørdag.
Nej, det bliver vægten søndag morgen, når jeg står op der er gældende.
Jeg skal i byen fredag, så vi har lige gode odds :-)
God fest på lørdag.
14 år10. juni 2010 kl. 10:12
SiriS (slettet)
Tak! I lige måde!
14 år10. juni 2010 kl. 21:18
rdrd (slettet)
58,5 kg landede min vægt på her til morgen, så jeg har tabt 1,2 kg i den forgagne uge.
14 år13. juni 2010 kl. 10:40
SiriS (slettet)
Jeg er tilbage på 60 kg. Jeg har været komplet ligeglad med vægttab og motion i 4 dage. Har arbejdet på at forberede, holde og rydde op efter en kæmpe familiefest. Vi har fået sund, ikke fed mad, men alkohol og kage har jeg heller ikke holdt mig tilbage fra. Særligt restene efter festen, åbne vinflasker, den mest overdådige chokoladekage og det lidt nedsatte aktivitetsniveau har været farligt. Jeg pimpede en halv flaske hvidvin i går - og nød det - men overvejer at hælde al åben vin ud. Lidt synd, for der er meget, men ellers bliver det bare mig, der drikker det.
Tilbage på sporet.
Tilbage på sporet.
14 år14. juni 2010 kl. 10:42
Her er hvor sej jeg er: Jeg har tabt 4 kilo siden juli sidste år. Det sætter det lidt i perspektiv. Jeg tror rdrd har tabt ca... 20 kg i samme tidsrum. Men det er helt sikkert topmotiverende, og hun trækker mig med. Især med motionen! Og DET er bare godt!