Også tak fra mig:-) Det er virkelig nu jeg har brug for støtte, for det går ikke så hurtigt mere som det har gjort, men jeg vil også hellere at de sidste kilo, som jeg vil smide af rent kosmetiske årsager, kommer langsomt men sikkert af, så de aldrig kommer på igen.
Siden august 2009 har jeg smidt hele 26,3 kilo, så det er efterhånden en pæn sjat.
Jeg havde sådan set regnet med at jeg skulle af med 36 kilo og lande på 50 kg rent, men jeg kan se nu at jeg nok kun skal ned på 54 - 55 stykker. Det sidder anderledes end sidst jeg vejede det som jeg gør nu, for jeg er allerede hoppet i en str 34/ xs / 27 i cowboybukser, og jeg var altså under 55 kg før jeg kunne det sidst, så det er lidt en fed fornemmelse.
Jeg ønsker nu ikke at komme længere ned end str. 34, for så er det så møg besværgeligt at finde tøj.
#22 af rdrd (slettet)
Her er hvor sej jeg er: Jeg har tabt 4 kilo siden juli sidste år. Det sætter det lidt i perspektiv. Jeg tror rdrd har tabt ca... 20 kg i samme tidsrum. Men det er helt sikkert topmotiverende, og hun trækker mig med. Især med motionen! Og DET er bare godt!