Væddemål

Du læser en tråd i debat > vægttab

Væddemål
SiriS og jeg har væddet om hvem der kan tabe mest på en uge og hvem der først kommer ned på 58 kg.
Vores fremgangs måde er at gøre så mange smileyer glade som muligt.
Hver søndag vil vi skrive vores resultat ind i denne tråd.
Hvem bliver de største taber? Vi kæmper om æren:-)
14 år26. maj 2010 kl. 15:51
re: Væddemål
Held og lykke og pøj pøj til jer begge
14 år26. maj 2010 kl. 15:54
Jeg vejer mig hver dag, mens min modparts vægt er ukendt til søndag. Det synes jeg forøger spændingen. :-)

Meget motiverende væddemål.
14 år26. maj 2010 kl. 16:54
også held og lykke til jer begge herfra...

14 år26. maj 2010 kl. 19:01
Tak. Måske vinder vi begge. Vi arbejder i hvert fad på sagen. Jeg er lidt spændt på hvad vægten siger på søndag.
Jeg er blevet i tvivl om jeg skal helt ned på 50 kg. Jeg så lige billeder fra sidst jeg vejede 57 kg, og jeg må sige at selvom jeg vejer 60 kg nu, så er jeg betydelig slankere nu end dengang, så der må være kommet en del mere muskelmasse.
Nu får vi at se. Man kan jo altid tage et kilo ad gangen.
Nå, jeg må hellere få det løbetøj på, hvis jeg skal have en jordisk chance for at vinde væddemålet.
14 år26. maj 2010 kl. 19:07
Ja, tak skal I ha', begge to!
14 år26. maj 2010 kl. 19:37
Ja det er da totalt spændende... Held og lykke...til jer begge
14 år26. maj 2010 kl. 21:41
Super fed ide.. (:

Held og lykke til jer begge to..

Go go go :D
14 år27. maj 2010 kl. 07:14
Well, mit maal er ogsaa 58kg, men jeg har stadigt 24 kilo tilbage, saa jeg har ikke en chance for at naa maalet foerst.

Jeg kunne vel vaere med i konkurrancen om at tabe mest og hurtigst, men saa laenge jeg doejer med uvirksom mave taber jeg mig naesten ikke.

Grr!, ville gerne have vaeret med!

Hel og lykke med det! :-)
14 år30. maj 2010 kl. 09:37
Vi har lavet dette eksklusive væddet fordi vi er lige høje, vejer nogenlunde det samme og har samme mål. Rdrd har dog et noget højere energiniveu end jeg generelt. Og jeg skal da også lige love for at det har betydet at jeg har lagt mig i selen, og jeg kan virkelig se i spejlet og mærke på mit tøj at der er sket noget.

Vægten siger til morgen 61 kg: -1,0 kg
14 år30. maj 2010 kl. 09:47

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });