Nupo og sult

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Nupo og sult
lige en tilfoejelse:

Jeg havde ingen fysisk aktivitet den dag jeg omtaler ovenfor.
Derimod var jeg temmelig aktiv dengang for 8 aar siden, men det er ikke mit indtryk at den pludselige nagende sult har spor med aktivitets niveau at goere.
14 år30. maj 2010 kl. 10:44
Arh, lige en linje til...

Marie1985,

Det jeg beskriver skete efter at jeg har vaennet mig til at spise mindre og kun sundt igennem mere end en 1 mdr.. Jeg tror vi boer acceptere at der er nogle af os som bare ikke fungerer godt med Nupo. :)
14 år30. maj 2010 kl. 10:48
Nu kan jeg sige, ud fra egen personlig erfaring, at sulten går over. Jeg er igennem den første uge nu, og min sult og trang til at spise er væsentligt mindre.. Derudover har jeg tabt 4,6 kg her den første uge, så hold ud, det er virkelig det værd.
14 år30. maj 2010 kl. 15:47
hej maurits,jeg har brugt nupo og nej man vender sig aldrig til at maven virker, tom. Du kan med fordel bruge det til mellemmåltid da det jo forhindre dig i at spise for meget men vil absolut ikke anbefale dig at bruge det til alle måltider. jeg taber mig i øjeblikket ved at bruge det som en hjælper når jeg føler mig sulten mellem mine alm. måltider. så sørger jeg for at spise fedt fattigt og fiberrigt til de andre måltider og begrændse mængden ved disse måltider også. det har virket for mig - 3,4 kg på en måned. yes godt gået klap mig selv på skulderen. held og lykke med at bevare dit vægttab. hilsen sr.
14 år30. maj 2010 kl. 16:00
Zabrina,

jeg tror de fleste har det som du beskriver.

Men i mit eget tilfaelde havde jeg allerede vaennet mig til mindre mad og faerre kalorier, idet jeg allerede har tabt mig de indledende 10 kg (jeg er meget overvaegtig, og skal tabe ca. 22kg mere), saa det var virkeligt som jeg beskriver: Jeg blev pludselig overvaeldet af den gamle velkendte laekkersult.

Bortset fra det ... jeg havde koebt en NUPO bar med Caramel taste, som jeg saa abnede her til aften. Men det var lidt af en overraskelse at den smagte ... stoevet, muggen. Er det noget I andre kan genkende? Jeg har check'et dato'en, og den er ikke for gammel.
14 år3. juni 2010 kl. 04:48
Jeg kender ikke til det med støvet og muggen.. Det lyder helt sikkert som om den er dårlig.. Hvis du stadig har den bør du tage ned i butikken og få en ny pakke i stedet..
Jeg synes de smager af dejlig karamel.. :P
14 år3. juni 2010 kl. 11:04
Zabrina,

det var ogsaa min foerste tanke, at Caramel Bar'en maaske var gammel. Men pakken var tydeligvis hel (altsaa den var ikke gaaet itu), og datoen var som den skulle vaere.

Paa den anden side var det maaske lidt skrapt, det jeg skrev. Det var ikke selve smagen i den forstand, men en art eftersmag, som havde lidt "muggen" el. "stoevet" quality.

Selve caramel-laget var soedt og noejagtigt som man ville forvente. Det var det tykkere, lysere brune lag nederst som havde den eftersmag, jeg beskriver.

Anyway, da jeg nu havde taget hul paa den ville mere have mere, og medens jeg spiste resten i loebet af dagen forsvandt det foerste indtryk af "stoevet-hed". ^^

14 år5. juni 2010 kl. 16:12
Jeg er på nupo og de dage hvor jeg løber og sport tage jeg tid en ekstra, da kroppen her brug for lidt mere, og de føste 2-3 dage vil du være lidt sulten med det går over, da din mavesæk vil trække sig sammen når den ikke for så maget som den ellers gør,
14 år6. juni 2010 kl. 11:08
Er der nogen der har et godt råd til hvordan man undgår at NUPOen klumper..? det gør det næsten altid for mig
14 år7. juni 2010 kl. 18:28
Ryst den i en shaker eller et stort syltetøjsglas. Lad det stå 5 minutter før du drikker det. Så forsvinder også noget af den grynede fornemmelse.
14 år7. juni 2010 kl. 20:11

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });