Da jeg første gang gik på den barske nupokur hvor jeg kun levede af nupo, var det bare at holde ud inditl jeg havde vænnet mig til det, men helt vænnede jeg mig alligevel aldrig til ikke at få "rigtig" mad. Tror jeg gik 2 uger kun med nupo, og så begyndte jeg at supplere med frugt og grønt. Tabte mig 10kg på 3 måneder, og den sidste måned spiste jeg ikke så meget nupo mere, men brugte det en gang imellem til frokost eller aften.
Jeg synes nupo er en rar ting at have stående, hvis man skal have noget hurtigt til frokost eller aften, eller hvis man synes man spiste lidt for meget en dag, så kan bruge nupo den anden.
Held og lykke med nupoen og vægttabet :)
#2 af mia_duberg (slettet)
Jeg har for første gang investeret i Nupo! Troede ikke den dag skulle komme, men jeg ser det, som et supplement til stadig alsidig kost. Jeg prøvede i går for første gang, også at tage en shake til morgenmad - og senere over middag. Ellers har det kun været til aftensmad de andre dage.
Jeg var så vildt sulten hele dagen igår (Det skal lige siges, at jeg dyrkede sport samlet 2,5 time plus en lang gåtur - så det har jo noget at sige).
Er der nogen af jer, der har erfaring med Nupo? Jeg har spekuleret på, hvordan nogen vil kunne leve udelukkende af Nupo flere dage i streg, jeg ville blive tosset. Hvad med sulten ind i mellem? Er det bare at udholde det, indtil maven har vendet sig til den mindre mængde mad? Jeg er i øvrigt 172 cm og vejer omkring de 69 - jeg har ingen vægt længere.
Er der i øvrigt nogle særlige holdninger til eller viden om Nupo, I har gjort jer?
Hilsen
Maurits