motion

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: motion
En kotelet er da sund! Den kan godt være mager, og kød er godt hvis man ikke overspiser.
14 år23. april 2010 kl. 21:19
hej siris s jeg overspiser ikke, det er kun i weekend jeg spiser usund. spiser du også usund mad i weekend. jeg skal dyrke motion i morgen, jeg skal gå en tur., og hvad med dig skal du også dyrke motion i morgen hilsen annie jørgensen
14 år23. april 2010 kl. 21:53
Annie: jeg bor i Jylland, så jeg danser ikke på elværket i frederikssund. Det lyder til at I har det sjovt og giver den gas. Prøv at få Tue og Maria til at hjælpe.
Der er vel også andre medarbejdere, der kunne have glæde af at taste ind i en kostdagbog.
Jeg har sendt linket til madital til Tues email, så kan du snakke med ham om det, når du kommer tilbage til kondifolket efter weekenden.
God weekend.
14 år23. april 2010 kl. 22:37
hre: motion
hej rdrd hvor kender du tue og maria fra kondifolket fra. hilsen annie jørgensen
14 år23. april 2010 kl. 23:05
Annie: Jeg har læst om Tue og Maria på jeres hjemmeside om kondifolket og tænkte at de kunne være en god hjælp, hvis du og de andre medarbejdere ville buge kostdagbogen, her på siden.
Måske vil de hjælpe med at lægge nogle af de opskrifter I bruger i køkkenet på arbejdet ind i opskriftsamlingen, så du kan se hvad du får at spise i løbet af en dag.
Når man taster alt hvad man spiser ind hver dag, så kan madital regne ud hvor meget motion man skal dyrke for at holde vægten eller for at tabe sig, alt efter hvad man har behov for.
14 år24. april 2010 kl. 08:20
rre: motion
rdrd det lyder meget spændende at få sine opskrifter ind i madital så man kan se om man kan tabe sig. skal dy dyrke motion i dag, jeg skal gå en tur i det flotte vejr . hilsen annie jørgensen
14 år24. april 2010 kl. 09:40
re: rre: motion
Ja det er simpelthen så skønt vejr idag! Jeg kommer ikke til at komme så meget ud, for jeg skal til kursus med musikskolens talentlinie, til KBH med en veninde og til personalemøde med arbejdet.
Men jeg har tænkt mig at gå til og fra musikskolen.

I morgen skal jeg på fitness når jeg vågner :-)

Det er fedt at høre om alle jeres aktiviteter :-)
14 år24. april 2010 kl. 09:54
hej 1ooo dreams det er meget godt at du går til musikskole, det lyder spændende , spiller du på nogen instument, jeg kan også lide musik. det lyder godt at du skal til motion i morgen. hilsen annie jørgensen
14 år24. april 2010 kl. 11:48
Hej Annie :-)

Ja, jeg synger og spiller klaver. Jeg hører også meget musik, især også imens jeg dyrker motion. Gør du også det?

Var det en god gåtur du fik gået idag?

Hilsen Julie/1000dreams
14 år24. april 2010 kl. 22:56
Jeg har været til familiefest, så jeg har ikke dyrket motion i lørdags og heller ikke spist magert, men i dag har jeg været ude at gå en tur og lavet havearbejde. Det var skønt at være ude i det gode vejr.
14 år25. april 2010 kl. 18:09

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });