motion

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: motion
hej rdrd danser du hver mandag på elværket i frederiksund. jeg danser hver mandag på elværket, det er meget sjovt. det er meget godt at man ikke spiser kager og slik hver dag, jeg spiser ikke slik mere. hilsen annie jørgensen sp jeg har læst at du har skrivet i min dagbog
14 år23. april 2010 kl. 17:39
hej bojan dyrker du motion hver dag, jeg dyrker motion på arbejde og vi laver hver 14 dag sund mad på arbejde. jeg går tur hver weekend, det er så dejlig at komme ud i luften. laver du også sund mad. hilsen annie jørgensen
14 år23. april 2010 kl. 18:11
Hej Annie..
Nej, jeg dyrker ikke motion hver dag..
Jeg har simpelthen ikke tid.. Går på gymnasium, og arbejder som kasseassistent et par gange om ugen.
Så jeg får kun tid til at gå i fitness 2-3 gange om ugen..
Jeg laver ikke min mad selv til aften, men den er sund..
Min mor sørger for at vi får noget sundt :))
Der skal stadig være tid til alkohol slik og kager, en gang i mellem..
14 år23. april 2010 kl. 18:19
hej bojan det er godt at du røre dig og det gør heller ikke noget at du spiser noget usund i gang imellem. man skal bare passe på at man ikke tager på. hilsen annie jørgensen
14 år23. april 2010 kl. 18:26
Ja det er meget godt (:
Ville ønske jeg havde tid til noget mere motion..
Begynder snart at cykle i skole. 7,5 km hver vej..
Jeg tager meget nemt på! Har tabt 12,2 kg, og har allerede taget ca. 5 kg på.. Lidt ærgeligt. SÅ jeg prøver igen..
14 år23. april 2010 kl. 18:34
hej sanne jeg dyrker motion på arbejde og vi laver sund mad hver 14 dag på arbejde. jeg vil godt hjælpe dig med at tabe dig, jeg spiser ikke slik mere kun i gang i mellem drikker jeg cola. men for det meste drikker jeg masser af vand. hilsen annie jørgensen
14 år23. april 2010 kl. 18:36
hej bojan det er godt at du cykler på arbejde, bare man røre sig. det er meget ærlig at du har taget på, man du taber nok igen. hilsen annie jørgensen
14 år23. april 2010 kl. 18:41
Hej annie,
jeg forsøger at komme i gang med at løbe og styrketræne, men det går desværre ikke så godt med det, for jeg synes hele tiden der er noget andet jeg skal gøre først, og så bliver det ikke til noget. Men jeg arbejder herhjemme, fx har jeg slået græs med håndskubber i dag. Det er også god motion, men desværre er det jo ikke nok, det ved jeg godt.

Jeg laver rigtig sund mad til mig selv og min familie, men jeg er også glad for søde sager, og så har jeg god hjælp af hjemmesiden her, så jeg ikke spiser for meget af den slags.
14 år23. april 2010 kl. 20:04
Til aftensmad i dag fik jeg en rigtig god broccolisuppe med en lille smule ost på.
14 år23. april 2010 kl. 20:05
hej siris det lyder godt at du har lavet sund suppe, der findes masser af sunde supper. jeg fik en kotelet med kartofelsalat med tomatsalat, jeg ved godt at kotelet er ikke sund . men det er kun i weekend jeg spiser usund mad, man i hver dag spiser jeg sundt mad. hilsen annie jørgensen
14 år23. april 2010 kl. 20:17

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });