motion

Du læser en tråd i debat > vægttab

motion
vi dyrker motion hver dag, vi vil gogt hjælpe jer med motion og komme ned i vægt.
14 år18. april 2010 kl. 18:42
re: motion
Jeg forstår ikke helt det her indlæg?
14 år18. april 2010 kl. 18:46
jeg er skam også lidt forvirret?
14 år18. april 2010 kl. 20:22
jeg vil godt hjælpe jer med at dyrke motion og tabe jer
14 år18. april 2010 kl. 20:29
jeg dyrker motion, går tur, jeg dyrker også motion på arbejde. jeg har tabt mig meget, jeg drikker ikke sodavand mere.
14 år18. april 2010 kl. 23:01
Jeg tror de fleste af os her på sitet, dyrker en del motion.
Men hvis du har noget råd, eller fif så del dem endelig.
14 år18. april 2010 kl. 23:07
Det er da udmærket, at du tilbyder din hjælp, men jeg tror nu ikke at det kommer bag på nogen at man skal dyrke motion og holde sig fra sodavand, hvilket i øvrigt er pjat da man bare kan drikke light ;-)
Du er ikke den eneste, der dyrker motion hver dag xD

Nu skal jeg ikke selv tabe mig, tvært imod nærmest, men jeg vil da meget gerne høre hvis du har nogle mirakel-tips, det er altid spændende :-)
14 år18. april 2010 kl. 23:15
Jeg dyrker også motion, jeg cykler, løber, går og rider dagligt. Og så svømmer jeg 1 gang om ugen.

Jeg synes det er nogle enormt underlige indlæg der kommer fra hende Annie.
14 år20. april 2010 kl. 20:58
enig :)
14 år20. april 2010 kl. 21:28
Hej Annie, du er lige så velkommen her som alle andre, kritikken er ikke personligt ment, for vi kender dig jo ikke. Giv du bare alle de gode råd du vil. Det virker bare bedst hvis du kommer med input der hvor der er nogen der beder om specifik hjælp med et enkelt aspekt af slankeprocessen, og hvis du har et tip du bare vil give videre uopfordret, kan du jo skrive i tråden med gode råd.

Prøv at læse nogen flere tråde, så får du et bedre indtryk af hvordan det kører herinde. De fleste har en god vægttabsstrategi, men har brug for opbakning på tidspunkter hvor vi er gået i stå.

Jeg synes det er flot hvis du har tabt dig meget, men jeg har ikke noget indtryk af hvor meget og over hvor lang tid, og det kan jeg love dig for, vi er nysgerrige efter at høre.

Din vægt er meget lav. Jeg kan se i din dagbog at du gerne vil have hjælp til at tabe 700 g mere. Det undrer mig jo, når jeg læser alle dine indlæg, hvor der står næsten det samme, nemlig at du gerne vil hjælpe andre med at komme ned i vægt. Men ved du hvad: Jeg vil også godt have hjælp til at komme ned i vægt, og jeg vil faktisk også gerne hjælpe andre med at dyrke motion og komme ned i vægt. :-)

Prøv at skrive noget mere om dig selv og dit vægttab indtil nu. Lige nu skaber du nemlig blot mystik og en smule mistænksomhed med dine enslydende meldinger, som vi ikke kan bruge i sig selv.

Og så håber jeg ikke vi skræmmer dig væk, bare fordi du ikke lige har stukket fingeren i jorden til at begynde med. Alle er velkomne her.
14 år21. april 2010 kl. 09:56

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });