Jeg har på knap 10 måneder sidste år tabt mig fra 78 til 61 kg. Det er det lange seje træk der virker og som holder. Det har det nu gjort i 7 måneder! Jeg begyndte at dyrke motion 3xugentligt (spinning) og brugte Madital som kontrol af hvad jeg puttede i munden. Og tro mig- det kræver kontrol... Men når vanerne er indarbejdet og man efterhånden har styr på hvor kalorierne gemmer sig er det faktisk ikke så slemt :o) Jeg gik fra en størrelse 44 til en 38 og jeg har det supergodt med mig selv. Nu har jeg slækket lidt på reglerne for ikke at tabe mig mere (jeg er 180 cm) for ellers bliver jeg "benet" at se på. 60 kg er absolut min nedre grænse. Men klø på... Jeg hepper ;o)
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Jeg begyndte at dyrke motion 3xugentligt (spinning) og brugte Madital som kontrol af hvad jeg puttede i munden. Og tro mig- det kræver kontrol... Men når vanerne er indarbejdet og man efterhånden har styr på hvor kalorierne gemmer sig er det faktisk ikke så slemt :o)
Jeg gik fra en størrelse 44 til en 38 og jeg har det supergodt med mig selv. Nu har jeg slækket lidt på reglerne for ikke at tabe mig mere (jeg er 180 cm) for ellers bliver jeg "benet" at se på. 60 kg er absolut min nedre grænse. Men klø på... Jeg hepper ;o)