Fra 70 til 60

Du læser en tråd i debat > vægttab

Fra 70 til 60
Hej alle :)
Jeg er meget interesseret i at høre fra folk, der enten er gået ned fra 70 til 60 kilo eller ligesom jeg selv, er i fuld krig! Andre er selvfølgelig også velkomne med gode råd osv. Jeg er bange for, at jeg spiser forkert og er for utålmodig i forhold til at tabe mig... Så er meget interesseret i hvad der er realistisk, holdbart, sundt o.l. både i forhold til motion, kost og generel livsstil.
Glæder mig til at høre fra Jer!
14 år14. marts 2010 kl. 23:54
re: Fra 70 til 60
Jeg forsøger.. :D
14 år15. marts 2010 kl. 17:58
Jeg er i den helt samme situation. Ligger på ca. 70 og vil bare gerne ned under de 60. Og så er det lige gyldigt om den hedder 59 eller 55 - for mig er det 60 målet i sig selv.
Jeg er lige gået igang med South beach kuren hvor man i 2 uger ingen kulhydrater spiser for at stabilisere og "afsukre" sig selv.

Jeg regner også med at begynde min træning op igen på onsdag og håber så at kiloene rasler af :-)

Det kræver en hård indsats men kunne være rart at spare med dig for at se hvordan du klare det.

FYI så er jeg 165 cm høj
14 år15. marts 2010 kl. 19:23
Der kan jeg også være med. Jeg er dog på vej fra 75 til 60kg. Men er nede på 71 nu. Jeg har aldrig rigtigt været på slankekur, da jeg altid har været typen som kunne spise alt uden at tage på..men det ændrer sig jo når ens krop begynder at udvikle sig, begynder på p-piller osv.
Jeg har derfor valgt at være realistisk, og har sat mit mål til at jeg den 1. januar 2011 skal være nede på min idealvægt igen. Vil nemlig ikke risikere at tage det hele på igen. Derfor overdriver jeg heller ikke med træning, da jeg godt ved at så snart jeg har tabt mig, så gider jeg ikke at bruge al min tid på træning.. Vil hellere lægge mine slik-vaner fra mig.
14 år16. marts 2010 kl. 10:15
Dejligt at høre jeres svar :)

Stampe, det lyder interessant med den der kur - er det en bog du har købt, eller er det noget du har fundet på nettet? Har selv før prøvet supperkuren, og den gav fine resultater i den uge, det stod på - desværre tog jeg det hele på de følgende uger, fordi jeg havde sultet mig selv for meget! Fordelen er jo selvfølgelig det hurtige vægttab, så det ville være fedt at høre hvordan den fungerer for dig!

Til barbie princess.. Ja, præcis. Jeg stoppede dog selv med p-piller for et halvt år siden, og gik i den tro, at jeg således ville tabe 5 magiske kilo - men desværre, der skal i den grad også pilles ved de usunde vaner, og den gradvise livsstilsændring er vist både den sundeste og mest holdbare. Og tillykke med de 4 kilo du allerede har smidt :-)
14 år16. marts 2010 kl. 12:41
Jeg prøver også... efter 2 fødsler er det bare en kamp synes jeg,....

Men jeg er faktisk gået fra 62 til 66 så er ok tilfreds...... vil bare lige gerne have de sidste 4 kilo med, så jeg er nede på 62 kilo
14 år22. marts 2010 kl. 18:32
hov fra 72 til 66 he he
14 år22. marts 2010 kl. 19:11
Hej igen,

Det er en bog jeg har købt men du kan bare google det så kommer essensen frem af "livstilsændringen". Men vil nu anbefale du låner bogen på biblioteket først så du får hele overblikket med.
14 år23. marts 2010 kl. 07:00
jeg er med her...

er selv gået fra 79 - 67 inden jul og stoppede så til jul og har nu taget 2 ½kg på hvilket jeg ikke ser som noget problem men vil gerne ned lige under 60 bare der kommer et 5 tal forrest så er jeg glad hehe :D

har ikke været så langt nede siden inden jeg fik børn men nu skal det være jeg vil være lækker inden sommer :D

jeg følger så WW hvilket altså er rigtig godt og Virker!

derudover motionere jeg på min wii active og skal i gang med at løbe :D

det er en ret stor udfordring da jeg aldrig før har dyrket sport eller været i form
14 år4. april 2010 kl. 11:34
Jeg prøver også at ramme de 60 kg - det går trægt dog - formentlig fordi jeg også dyrker en del motion. Tilgengæld er jeg blevet pænere(synes jeg selv) at se på under alle omstændigheder.
14 år4. april 2010 kl. 20:51

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });