hjælp!

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: hjælp!
(fortsættes)
derfor ville jeg lige høre om der er nogen der har det samme problem?? jeg ved nemlig ikke hvorfor jeg slet ikke kan det. Knus. :D
14 år27. januar 2010 kl. 20:13
Kære Johanne

I mine ører lyder du som et klassisk eksempel på en spiseforstyrrelse... bare det at du ikke vil spise foran andre og synes du ser tyk ud selvom du vejer så lidt som du gør.

Du siger du ingen har at snakke med og det kan godt være at du ikke har lyst til at tale med din familie om det - men de må jo kunne se det?

Men der er også andre muligheder - din træner eller din læge... og så er der rådgivning og støtte fra forskellige hjælpelinier fx spiseforstyrrelser.dk
Kig på det - du kan være anonym... du kan chatte med dem, maile, ringe ja bruge lige den form du synes er nemmest... Men jeg synes du skulle kigge på det... for du er på vej ud over en afgrund, der vil påvirke dig resten af dit liv... Så gør noget ved det mens du kan og inden din krop bliver ødelagt - for så er der ingen vej tilbage...

knus Gine
14 år28. januar 2010 kl. 13:14
Giver dig lige linket igen rigtgit
spiseforstyrrelser.dk
14 år28. januar 2010 kl. 13:15
Kære Gine.

tak for linket, fik skrevet med nogen der inden, og har nu indset at jeg nok har anoreksi :(
jeg går rundt og prøver at få samlet modet til at få snakke med en om det, selvom jeg ikke ved om det kommer til at lykkes, men forhåbentlig, så jeg kan få noget hjælp, inden den er helt helt gal.:(
men ville egentlig bare sige tak fo hjælpen til alle. :)

knus johanne. :')

14 år1. februar 2010 kl. 18:36
Held og lykke!
14 år3. februar 2010 kl. 02:39
mange tak. :')
14 år3. februar 2010 kl. 16:28

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });