#11 af bruger slettet
hjælp!
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: hjælp!
jeg lavede kun denne her profil fordi jeg ville have hjælp til at tabe mig, fordi jeg ser lidt for rund ud. jeg havde jo ikke lavet den hvis jeg selv havde syntes jeg er tynd, og havde været tilfreds med min krop? og jeg kan forsikre om at jeg ikke har anoreksi, jeg vil (som jeg har sagt mange gange) bare tabe mig lidt. :) og poison girl, jeg er meget ked af (og forstår godt) hvis det er lidt af en provokation for dig eftersom du kæmper med en spiseforstyrrelse. Jeg er ikke en person der syntes det ser kønt ud når man er alt for tynd. Endnu en grund til at det ikke ville give mening hvis jeg så så tynd ud når jeg ikke selv syntes det er kønt. :) jeg vil være tynd, men ikke for tynd.
14 år25. januar 2010 kl. 22:59
bruger slettet
Altså bare det at du kan finde på kun at spise en frugt om dagen, det viser jo allerede at du har tankerne fra anoreksien, det at man gør det er jo sådan det hele starter, så hvis jeg var dig ville jeg nok snakke med min læge inden jeg begyndte at tabe mig mig 10(?!) kilo, for måske lider du af anorektiske vrangforestillinger og ser noget rundt selvom du er tynd.
Det er ikke specielt hensigtsmæssigt at smide 10kg når man er i puberteten, hvis det ikke er tiltrængt.
Det er ikke specielt hensigtsmæssigt at smide 10kg når man er i puberteten, hvis det ikke er tiltrængt.
14 år26. januar 2010 kl. 06:48
biologi c
vælg en sportsgren du vil konkurrerer i. og spis så det din kommende træner siger.
du kommer til at spise rigtigt meget nok 6 små måltider og træne rigtigt meget og få kompakte muskler.
du har konkurrencevægt du mangler bare højt kondital og specifik træning .
du kommer til at spise rigtigt meget nok 6 små måltider og træne rigtigt meget og få kompakte muskler.
du har konkurrencevægt du mangler bare højt kondital og specifik træning .
14 år26. januar 2010 kl. 13:04
bruger slettet
jeg bor et sted, hvor der ikke rigtig er nogen konkurrence sport, i hvert fald ikke inden for gymnastik som er den eneste sport jeg selv har lyst til at dyrke. men jeg går på to gymnastik hold som jeg er meget glad for at gå på.
Grunden til at jeg spiste, spiser så lidt nogen gange, er jo fordi jeg ikke ved hvordan jeg ellers skal tabe mig, jeg mener ligemeget hvad tager man jo på af alt det man spiser. :( og du siger jeg skal tale med min læge om at tabe 10 kilo, men måske vil jeg ikke tabe 10 kilo, jeg vil bare tabe mig, til jeg selv er tilfreds, jeg ved ikke hvor mange kilo der skal til. :)
Grunden til at jeg spiste, spiser så lidt nogen gange, er jo fordi jeg ikke ved hvordan jeg ellers skal tabe mig, jeg mener ligemeget hvad tager man jo på af alt det man spiser. :( og du siger jeg skal tale med min læge om at tabe 10 kilo, men måske vil jeg ikke tabe 10 kilo, jeg vil bare tabe mig, til jeg selv er tilfreds, jeg ved ikke hvor mange kilo der skal til. :)
14 år26. januar 2010 kl. 14:01
brokke_bolle (slettet)
Umiddelbart er det heller ikke en dårlig idé at tale med din læge om ethvert vægttabt, din alder og nuværende BMI taget i betragtning...
Forresten vil jeg gerne understrege at du som kvinde, skal være rund :) Det vil du forhåbentlig lære at sætte pris på en dag.
Forresten vil jeg gerne understrege at du som kvinde, skal være rund :) Det vil du forhåbentlig lære at sætte pris på en dag.
14 år26. januar 2010 kl. 19:13
bruger slettet
tja, det kan godt være det ville være smart. men nu er det sådan at jeg ikke har nogen læge jeg kan snakke med, så jeg må vidst bare klare det selv. :')<3 jeg giver dig ret i at kvinder i hvert fald gerne må have former! men det syntes jeg nu også at jeg har. :D
14 år26. januar 2010 kl. 19:46
bruger slettet
Alle har en læge de kan snakke med, hvis du fik blindtarmsbetændelse ville du nok også kontakte en eller anden, ikke? Well that's the guy
Det behøver ikke være en eller anden slankekonsulent eller kosttrold...
Det behøver ikke være en eller anden slankekonsulent eller kosttrold...
14 år27. januar 2010 kl. 06:31
bruger slettet
nej okay. har ikke så godt styr på det der, eftersom jeg ikke har været hos min læge, siden jeg var helt lille. :D
men det er egentlig også ligemeget for jeg har ikke den største lyst til at snakke med nogen om det. :)
men det er egentlig også ligemeget for jeg har ikke den største lyst til at snakke med nogen om det. :)
14 år27. januar 2010 kl. 17:45
bruger slettet
Hej Johanne
Nej, det er muligt at du ikke har lyst til at snakke med nogen om det, men det skal du.
Når en pige på din alder, får lyst til at tabe sig så meget at hun ligefrem er undervægtig (du er tæt på nu, så hvis du taber dig mere ER du undervægtig), ja så mener jeg at man har et stort problem.
Du skriver at alle er forskellige - ja det er vi, og det er også derfor at normal-BMI'en spænder fra 18,5-25 - og under 18, så er du godt i gang med at ødelægge din krop!!
Det er muligt at du synes du ser rund ud, men du skriver også at du har mange muskler, og så KAN du altså ikke tabe dig mere.
Så hos mig får du ingen råd til hvordan du kan tabe dig, du skal blot finde ud af hvordan du vedligeholder din krop og ikke ødelægger den (som du er i fuld gang med, ved bl.a. at sulte dig selv)
Så find en voksen at snakke med, inden det går helt galt for dig......anoreksi er en farlig og meget ødelæggende sygdom.
Vh Karin
Nej, det er muligt at du ikke har lyst til at snakke med nogen om det, men det skal du.
Når en pige på din alder, får lyst til at tabe sig så meget at hun ligefrem er undervægtig (du er tæt på nu, så hvis du taber dig mere ER du undervægtig), ja så mener jeg at man har et stort problem.
Du skriver at alle er forskellige - ja det er vi, og det er også derfor at normal-BMI'en spænder fra 18,5-25 - og under 18, så er du godt i gang med at ødelægge din krop!!
Det er muligt at du synes du ser rund ud, men du skriver også at du har mange muskler, og så KAN du altså ikke tabe dig mere.
Så hos mig får du ingen råd til hvordan du kan tabe dig, du skal blot finde ud af hvordan du vedligeholder din krop og ikke ødelægger den (som du er i fuld gang med, ved bl.a. at sulte dig selv)
Så find en voksen at snakke med, inden det går helt galt for dig......anoreksi er en farlig og meget ødelæggende sygdom.
Vh Karin
14 år27. januar 2010 kl. 19:30
bruger slettet
Kære Karin.
hvis du virkelig syntes jeg skal snakke med nogen om det (hvilket jeg virkelig ikke har lyst til) ....... så kommer mit næst problem. Jeg har absolut ingen ide om hvem jeg skal snakke med omkring det????
Jeg vil gerne spørge jer om noget ande. I et stykke tid har jeg virkelig haft et STORT problem med at spise foran andre, jeg har faktisk slet ikke kunnet .. i skolen, feks. der spiser jeg aldrig noget, og jeg har altid lyst til at aflyse arrangemanger hvor man skal spise, hvilket jo også gør at jeg går glip af nogen ting, jeg ikke har lyst til at gå glip af, det syntes jeg er lidt tæls. :(
hvis du virkelig syntes jeg skal snakke med nogen om det (hvilket jeg virkelig ikke har lyst til) ....... så kommer mit næst problem. Jeg har absolut ingen ide om hvem jeg skal snakke med omkring det????
Jeg vil gerne spørge jer om noget ande. I et stykke tid har jeg virkelig haft et STORT problem med at spise foran andre, jeg har faktisk slet ikke kunnet .. i skolen, feks. der spiser jeg aldrig noget, og jeg har altid lyst til at aflyse arrangemanger hvor man skal spise, hvilket jo også gør at jeg går glip af nogen ting, jeg ikke har lyst til at gå glip af, det syntes jeg er lidt tæls. :(
14 år27. januar 2010 kl. 20:12