Hvad er Jeres status i det nye år?

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Hvad er Jeres status i det nye år?
Jeg har tabt 6 kg siden 1. oktober sidste år og jeg vil gerne af med 5 kg mere, så vægten ser pæn ud. Mest er jeg egentlig interesseret i at få en pænere figur - uanset om den så vejer 60 eller 70 kg (P.t. er vægten på 68,8).
Jeg vil have muskler og bedre kondition samt et sundere liv. Jeg har ikke noget mål for hvornår de sidste 5 kg skal være væk. 15. februar er jeg færdiguddannet og dermed - indtil videre - arbejdsløs. I den tid jeg er arbejdsløs håber jeg bare at kunne holde vægten. Sidst jeg var arbejdsløs tog jeg 8 kg på på 4 måneder og det må bare ikke ske igen.

Stella.
14 år8. januar 2010 kl. 13:29
Jeg tog beslutningen om at tabe mig i slutningen af september 2009 da vægten var på sit højeste (108kg) - Ved hjælp at en hel del motion og i stor grad denne fantastike side, har jeg tabt 19kg indtil videre så jeg dd vejer 89kg :D - mit første store mål er 70kg inden d. 23. OKT 2010, så langt har jeg ikke været nede siden jeg var 25 - siden hen må vi se....... men det kunne jo være rigtig fedt at få et BMI under 25, det har jeg vist aldrig haft i mit voksne liv.......så måske mit endelige måål bliver 65kg

Rigtig godt og slankende nytår til alle jer dejlige mennesker her på Madital :D
14 år8. januar 2010 kl. 18:04
Jeg startede 2. januar på 83,8 kg. har tidligere tabt mig 10 kg. og nu er de så alle kommet på igen. Så op på hesten igen, den første uge er gået over alt forventning, så det er rigtig dejligt.
Jeg skal ud og rejse 3 mdr. til april, så inden da vil jeg gerne have tabt mig 10 Kg. Håber madital kan hjælpe mig lidt på vejen, når motivationen ikke lige er der.
14 år8. januar 2010 kl. 19:33
Jeg nåede mål lige før jul, men fik så taget 3,5 kilo på igen!!!! (jo, vi har spist igennem!).
I dag går jeg i gang igen med motion og madital. Lidt desværre kan jeg se, at jeg kommer til at nå det mål lige før jeg skal på ferie!!! Håber at jeg så kan holde det der
14 år9. januar 2010 kl. 10:21
2010...
Mine mål for året er:
Delmål 1.3. vægten siger 79(forhåbentlig)
Mål 1.7. vægten siger 75.
At vægten så skal længere ned i deet følgende år... tja det tager vi til den tid!!

Rigtig go fornøjelse til jer alle
Rikke
14 år10. januar 2010 kl. 09:05
Jeg har svinget mellem 68 og 69 kg. de sidste måneder af 2009 og nydt, at det har været rimeligt let at holde vægten på det niveau (Jeg har tabt mig langsomt fra 83 kg. )

De sidste uger har jeg dog været tæt på at ramme de 70 kg, hvilket absolut ikke må ske, så derfor skærper jeg lige fokus igen. Jeg vil meget gerne ned at ramme de 65 kg. (BMI=22) til min 30 års fødselsdag i marts og tror at det vil være en passende endelig målvægt for mig.
14 år13. januar 2010 kl. 09:55
min vægt nu er 59 kg mål inden sommer er 50 kg
14 år13. januar 2010 kl. 19:30
Vejer ca. 60 kg.
Mit mål er 50 kg - fordelt med 2 kg pr. 4. uge.
Så altså 20 uger til at nå mit mål :)
14 år13. januar 2010 kl. 21:35
for mig ser det således ud:

Nuværende vægt: 68
Delmål 1. maj: 63
Drømmemål: 60

Mit BMI er på 24,1, og hvis jeg når mit mål, vil den være knap 22. Ved ikke om jeg når så langt. Men jeg VIL ned på 63! :)

Er ny på madital, men det er motiverende synes jeg. Vil prøve at holde fast i at være konsekvent omkring intastningerne.
14 år14. januar 2010 kl. 01:11
min vægt sagde 76,0 kg. inden jeg tog på skiferie som jeg er på ligenu.
har før tabt mig fra 76,9 kg. til 63,7 kg. det var vidunderligt. desværre ødelagde mit efterskoleophold det hele.
i sommers var jeg nede på 71 kg. igen som så også røg på! ØV!
nu skal ballerne strammes (bogstavelig talt ;) ) og jeg har et mål der hedder 65 kg. inden november 2010 hvor min rejse som skibums begynder og forhåbentlig de bedste 5 måneder længe.
dog er mit første mål 73 kg. helst til feb. men nu får vi se, hvordan min skiferie har været. har spist en masse usundt, men sådan er det. jeg er topmotiveret til motion nu og skal igang med at træne i fitness world for første gang, når jeg kommer hjem :D
14 år14. januar 2010 kl. 18:24

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });