#2 af claus (slettet)
Hvad er Jeres status i det nye år?
Du læser en tråd i debat > vægttabclaus (slettet)
re: Hvad er Jeres status i det nye år?
Situationen er nogenlunde den samme for mig, bortset fra, at jeg er kommet op på imponerende 93 kg.
Held og lykke med det!
Held og lykke med det!
14 år6. januar 2010 kl. 08:51
solstråle1974
Mit mål er at tabe min. 15 kg. inden 1 maj. - har nu tabt de 4 kg. - ; )
14 år6. januar 2010 kl. 10:16
angelique (slettet)
Mit første delmål er at tabe 5 kg så jeg kommer ned på 57 til slut februar. Og så må jeg tage den derfra for jeg har ikke været så langt nede i årevis og jeg ved faktisk ikke helt om jeg skal længere ned.
14 år6. januar 2010 kl. 11:49
SiriS (slettet)
Jeg har taget et kilo på i julen og er i dag tilbage på 60 kg, samme vægt som for to måneder siden. Jeg ønsker at veje 52-53 kg og vil tabe et kilo om måneden.
14 år6. januar 2010 kl. 13:20
sommer75
Mit mål er 72 kg inden 1.4.10 - er idag på 77 kg men har en meget lav forbrænding men vil , kan og tro på jeg når det
14 år6. januar 2010 kl. 15:05
Louise79 (slettet)
Jeg tænker ikke så meget i kilo, men mere i BMI.
Mit BMI er lige nu 26,7, og mit mål er at det kommer ned under 25.
Har været ved at regne på det, og det betyder at jeg skal tabe ca. 7 kilo mere. Så kan jeg se at jeg er ret tæt på at have tabt 25 kilo, så den sejr vil jeg også gerne prøve at gå efter.
Men lige nu, hvos vægten siger 74,4 er første mål at komme under 70, så BMI under 25 og så til sidst et samlet vægttab på 25 kilo.
Jeg har ikke sat nogen tidsfrist på, andet end at det kunne være lækkert at have nået inden jeg skal i sommertøjet. (Som først skal købes, da alt det jeg har er for stort nu)
Mit BMI er lige nu 26,7, og mit mål er at det kommer ned under 25.
Har været ved at regne på det, og det betyder at jeg skal tabe ca. 7 kilo mere. Så kan jeg se at jeg er ret tæt på at have tabt 25 kilo, så den sejr vil jeg også gerne prøve at gå efter.
Men lige nu, hvos vægten siger 74,4 er første mål at komme under 70, så BMI under 25 og så til sidst et samlet vægttab på 25 kilo.
Jeg har ikke sat nogen tidsfrist på, andet end at det kunne være lækkert at have nået inden jeg skal i sommertøjet. (Som først skal købes, da alt det jeg har er for stort nu)
14 år6. januar 2010 kl. 16:17
Gine (slettet)
Jeg har et helt klart mål som er 12 kg inden 04.07.10 da det er min bryllupsdag..
-12 kg betyder et bmi lige under 25 hvilket er første mål derefter ved jeg ikke helt... måske vil jeg prøve at komme ned på 65 men nu må vi se hvilket vil betyde en bmi på omkring 24... det synes jeg lyder meget fornuftigt så mon ikke der bliver satset på det... de første 12 kg skal dog gå hurtigt (6 mdr)... de sidste må vi så se med..
-12 kg betyder et bmi lige under 25 hvilket er første mål derefter ved jeg ikke helt... måske vil jeg prøve at komme ned på 65 men nu må vi se hvilket vil betyde en bmi på omkring 24... det synes jeg lyder meget fornuftigt så mon ikke der bliver satset på det... de første 12 kg skal dog gå hurtigt (6 mdr)... de sidste må vi så se med..
14 år6. januar 2010 kl. 16:26
Kirsten P (slettet)
Jeg vil gerne tabe mig 15 kg ned til 54 kg så er jeg også ned på et bmi på 25.
Jeg har ikke nogle bestemt tidsfrist, men vil gerne ned på 63,5 inden de 8 maj.
Jeg har ikke nogle bestemt tidsfrist, men vil gerne ned på 63,5 inden de 8 maj.
14 år6. januar 2010 kl. 16:41
KarinaHadsten (slettet)
For mig er vægten pt lige over 86. Jeg vil gerne under de 80 inden 2. maj. Der skal vi holde konfirmation for min ældste dreng, så det kunne være dejligt at være under de 80. Jeg har i nogle måneder forsøgt at komme igang med kuren, men jeg må nok sande at det, der virker er at taste mad her i programmet. Så jeg må bare igang. Dog ved jeg af erfaring at weekenden ofte går i kludder, så jeg starter indtastningerne på mandag :-) Så kan jeg også sætte mig op til det mentalt.
Godt nytår!
Godt nytår!
14 år8. januar 2010 kl. 08:10
Min nuværende vægt er 77 kg. Målet er 65 kg inden 7/3-10
Hvad med Jer andre?