det lyder ikke rart.(det er synd for dig.)
det med at tabe sig skal du nok klarer.
spis mad med kun 50kcal pr 100gram. så taber du dig.
lån evt de bøger på studiet du mangler på biblioteket og spørg om de fås på bånd. med de 2 blodpropper i hjernen, må du nok få lov at at låne dem som lydbog.( fra evt. blindebiblioteket)
slap af og byg din hverdag op.
måske kan du bliver besøgsven og indkøbshjælper for ældre nogle få timer om ugen.
#2 af biologi c
Jeg inderligt brug for hjælp. Jeg er en ung pige på 21 år, jeg er 160 høj og vejer 96kg.
Alvoren ramte mig for lidt over en måned siden, da jeg blev akut indlagt. Det viste sig, at jeg havde fået to blodpropper i hjernen. Min længerevarende og usunde livsstil, ramte mig langt før end jeg havde troet.
Jeg har igennem længere tid været utrolig stresset, træt og alt har virket uoverskueligt. Jeg har i min travle hverdag, glemt alt om at holde mig selv igang med motion. Da jeg satsede alt, for at komme igennem min uddannelse. Jeg har altid haft meget svært ved at gå i skole, lige siden folkeskolen har det været en kamp. Så jeg satsede alt for at få min drømme uddannelse, som social og sundhedsassistent.
Men nu går jeg sygemeldt og uddannelsen er sat på standby indtil jeg er klar igen. Og nu er det på tide jeg begynder at tænke på min egen sundhed, jeg vil virkelig gerne igang med en sundere livsstil og denne gang skal det lykkes.
Jeg har tidligere prøvet div. slankekure, suppekure og holde mig igang med motion, men hver gang har jeg mistet motivationen efter få uger. Jeg har virkelig brug for hjælp, denne gang skal det lykkes, for ved min usunde livsstil lurer div. livsstilssygdomme og døden lige rundt om hjørnet.
Jeg har brug for støtte, motivation i de hårde tider, nogle der forstår mig og den kamp jeg står overfor. Jeg må ikke lade mig selv og mit liv går til spilde denne gang. Kom gerne med gode råd, så jeg kan komme godt igang, hvad har i gjort for at tabe jer?
Hjælp mig, følg min kamp imod min livsstil.
Mvh Julia Jakobsen