#22 af KarinaHadsten (slettet)
Motiverende toilet...
Du læser en tråd i debat > vægttabKarinaHadsten (slettet)
re: Motiverende toilet...Jeg går ud fra at det er Bazar vest
Jep det er Bazar Vest (jeg mener i hvert tilfælde). Der er mange spøjse butikker. Og bla. er der en "hal" med sælgere af frugt og grønt. Det er ikke sådan noget marked der bliver sat op og taget ned. Det er noget mere permanent. Og faktisk lige blevet udviddet for anden gang på kort tid.
Jeg har ikke været i den nye del, men kommer der mest for at købe frugt og grønt. Denne gang fik jeg købt vindruer, æbler, ananas, friske figener, granatæbler, appelsiner, vandmelon, peberfrugt og tørrede jordbær og ananas. De tørrede jordbær er helt fantastiske. Jeg kan ikke huske om der var mere. Men jeg købte i hvert tilfælde alt hvad jeg kunne slæbe.
Jeg har ikke været i den nye del, men kommer der mest for at købe frugt og grønt. Denne gang fik jeg købt vindruer, æbler, ananas, friske figener, granatæbler, appelsiner, vandmelon, peberfrugt og tørrede jordbær og ananas. De tørrede jordbær er helt fantastiske. Jeg kan ikke huske om der var mere. Men jeg købte i hvert tilfælde alt hvad jeg kunne slæbe.
15 år23. oktober 2009 kl. 14:21
Det er et såkaldt multietnisk indkøbscenter.
Det er et fedt sted - det har nærmest alt - kød, grønt, krydderier osv. og restauranter også.
bazarvest.dk