Motiverende toilet...

Du læser en tråd i debat > vægttab

Motiverende toilet...
Hvordan kan et toilet være motiverende spørger I måske. Jo det skal jeg såmænd nok lige komme med en forklaring på. Jeg har skiftet til et andet kontor i en anden bygning på arbejde. Og mit første besøg på det nærmeste toilet var lidt af en uhyggelig oplevelse. Rummet er stort og har et stort spejl på væggen til højre for toilettet. Det betyder at man kan se sig selv fra siden i spejlet mens man sidder på toilettet. FØJ det er en træls oplevelse når man kan se røv og lår hænge let ud over kanten.

Men det må da virkelig være motiverende flere gange dagligt at få den oplevelse. Hahahaha.
15 år14. oktober 2009 kl. 12:12
re: Motiverende toilet...
hey med dig karina

sikken en oplevelse men jeg kan da give dig helt ret det må være meget motiverende... smiler

har i været nede i hadsten og gå rundt med det der tur pas?????
15 år14. oktober 2009 kl. 13:32
Fuck hvor nederen og så stadig lidt sjovt :)

Tale om pinsels motivation man bare ik kan komme uden om. Mine forældre har osse to gigantiske spejle ude på deres toilet så det bliver man virkelig osse mindet om hvor fed man er men man kan dog ik se sig selv på kummen.

Men motivation er motivation håber det kommer til at virke for dig.
15 år15. oktober 2009 kl. 07:46
Det håber jeg fandme også, for i dag har vægten taget endnu et spring op. Så NU skal det være slut. Jeg er NØDT TIL at taste ALT ind i madital. Det er det eneste der virker for mig.
15 år15. oktober 2009 kl. 08:14
Haha... kom lige til at sidde og se det for mig...
At sidde der og koncentrere sig og så kan man se sig selv og ikke kun hovedet men det HELE!!!
Tror jeg ville komme til at grine lidt af mig selv i sådan en situation!!!!
15 år15. oktober 2009 kl. 09:35
Jeg har det på samme måde Karina. Jeg skal taste alt ind ellers tror jeg at jeg kan styre det og så sniger potions størrelserne sig stille op roligt op ad sammen med vægten self.
15 år15. oktober 2009 kl. 11:42
Belfast: Tro mig jeg griner også nogle gange når jeg sidder der. Og for så at få fuld valuta for pengene, så skubber jeg lidt til det der hænger når jeg sidder der. Det er faktisk ikke så lidt. Ad så bliver det dobbelt klamt og motiverende.

Angelique: Ja intensionerne var der i går med at få tastet. Men så kunne jeg ikke finde ud af at taste tarteletter ind og så opgav jeg. Ja jeg spiste tarteletter til frokost i går. Det er en af de ting jeg bare ikke KAN gå udenom når de kaster det efter os i kantinen. :-( Men det er ikke så tit det sker :-) Men altså jeg fik klaret dagen i går ok uden indtastninger og nu må vi se hvordan det går i dag, for jeg har ikke fået tastet endnu.
15 år16. oktober 2009 kl. 11:31
Vi har alle vores fælder. Så må man bare motionere noget mere. Hva sker der med du ik kan indtaste tarteletter? Tar du ik din vægt med på arbejde :)

Jeg prøver at selv at sørge for at der er en vægt der hvor jeg spiser og så har jeg en lille kalender jeg skriver min mad ned i, både under madlavning men osse hvis jeg er ude og spise. Det er lidt besværligt men det går langt bedre end forventet.

Prøver osse at starte på en ny vane med ikke at spise noget hvor der ikke er energi indholds ting på bagsiden. Ud over at det gør man ved helt præsis hvad man spiser så er der utrolig mange ting man lige pludselig må sige nej til. Bager kager, ret meget slik, junkfood, spise ude i byen osv. Er ikke helt så dygtig endnu men det går faktisk ok.
15 år19. oktober 2009 kl. 00:42
Angelique: Man kan jo godt spise noget, hvor den specifikke kalorieværdi for lige netop dén vare ikke er angivet, men man ved, hvad der er sådan en _type_ vare. F.eks. kan du jo godt undersøge, hvor mange kcal der er i romkugler, købe en romkulge ved bageren og så gå hjem og veje den,
Ligesådan kan du jo f.eks. finde ud af, hvad der er i karamel og så veje karamelslikket fra en bland-selv-pose, hvor der jo heller ikke er angivet kcal-værdi på det enkelte stykke slik.
På den måde kan man jo godt få ting, der ikke lige har en varedeklaration på sig :)
15 år19. oktober 2009 kl. 11:14
Det kan man sagtens. Men jeg gør det osse meget for at udelukke at spise ting jeg ikke ved hvordan er lavet. Må dog indrømme at jeg aldrig har fundet et sted hvor der er en opgørelse af energi fordeling i bager varer. Tror osse der er ret stor forskel på indholdet alt efter bager.
15 år19. oktober 2009 kl. 14:55

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });