svært at lade de søde sager være

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: svært at lade de søde sager være
Jeg tror det med en frugt på vej hjem ville være ganske smart ;)
14 år26. maj 2010 kl. 20:39
hvor kan man købe sådan et krom-tilskud? :)
14 år27. maj 2010 kl. 07:53
Matas eller helsekosten :)
14 år27. maj 2010 kl. 08:11
Jeg har også været sukkerafhængig siden jeg begyndte at tjene mine egne penge :).
Min metode er at gøre det søde til noget specielt. Jeg har lavet en aftale med min kæreste om, at der hver fredag er slikaften, og der må jeg så få for 20 kr bland selv slik og en halv liter cola. Så nu går jeg altid og glæder mig til at det bliver fredag og jeg har ikke det store problem med at vente i en hel uge på det, når jeg kan se frem til en lille 'gevinst' om fredagen hvis jeg har været sød.
Jeg skal dog ikke have fredagsslik i morgen, da vi fik pizza i søndags, så der må jeg lige straffe mig selv lidt :)
14 år27. maj 2010 kl. 13:27
Jeg har det på præcis samme måde, bare tanken om at jeg ikke må få noget kan gøre at jeg har endnu mere lyst til det... Jeg dur ikke selv til en nul-løsning...Så går der måske en uge eller to og så falder jeg i med et brag og spiser endnu mere. Jeg vil hellere have en løsning der er lang tids holdbar og en jeg kan leve med resten af livet.
Derfor finder jeg en masse gode alternativer hvor jeg kan få lov til at spise noget lækkert slik en gang i mellem :)
Prøv f.eks. på frkskrump.dk de har en netshop hvor man kan få mange gode ting, ved flere af tingene har de regnet ud præcis hvor mange kalorier der er i et stykke. Jeg har i hvert fald fundet et par favoritter. Udover det sværger jeg til isen Hindbærstang fra Hjem-is der er uden sukker og kun indeholder ca.50 kacl for en is!!!!
14 år29. maj 2010 kl. 19:02

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...