#22 af Frandsen1987 (slettet)
Andre der trænger til et spark i røven!
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Frandsen1987 (slettet)
re: Andre der trænger til et spark i røven!
Ja for ikke så længe siden var jeg den glade sparker, men det er som om det ikke virker på mig selv.
I hvert fald kan jeg ikke rigtig tage mig sammen og spiser alt for meget usundt.
Nu er det altså mig der trænger til at spark i røven...
I hvert fald kan jeg ikke rigtig tage mig sammen og spiser alt for meget usundt.
Nu er det altså mig der trænger til at spark i røven...
14 år19. februar 2010 kl. 15:55
Kirsten P (slettet)
prøv at mærke jeg sparker alt hvad jeg kan til jer frk jakob, ileby og frandsen.
Ileby det er ikke en dårlig undskyldning med en syg søn. Det er den største bekymnring en mor kan få, så det er ikke noget at sige til hvis du ikke lige kan koncentere dig om dig selv.
Ileby det er ikke en dårlig undskyldning med en syg søn. Det er den største bekymnring en mor kan få, så det er ikke noget at sige til hvis du ikke lige kan koncentere dig om dig selv.
14 år20. februar 2010 kl. 14:53
ileby (slettet)
tak for det..
vi røg igen til vagtlæge i går, og som vi mistænkte har han lungebetændelse. mest sannsynlig en atypisk af slagsen... nu må vi bare håbe den er hele grunden til hans nu meget lange sygdomsforløb, og tab af 2 kg.
men nu vil jeg prøve at spise sundere igen...
vi røg igen til vagtlæge i går, og som vi mistænkte har han lungebetændelse. mest sannsynlig en atypisk af slagsen... nu må vi bare håbe den er hele grunden til hans nu meget lange sygdomsforløb, og tab af 2 kg.
men nu vil jeg prøve at spise sundere igen...
14 år20. februar 2010 kl. 18:48
Louise fra Fyn (slettet)
Jeg trænger også til et ordentlig los. Tabte 20 kg sidste år men har taget 10 på igen. Er simpelthen blevet afhængig at sukker og kan bare ikke slippe af med det. I dag rundede jeg 90 -i opadgående retning. ARGH!! Og der går ikke længe før jeg er tilbage i den str 46 jeg forlod sidste år for en str 42. Deprimerende!!
14 år22. februar 2010 kl. 07:50
mrs credible (slettet)
jaja jeg kommer jo nok ikke uden om at jeg trænger til et los i rumpetten en gang imellem for at holde motivationen... Jeg er startet op for 3. gang på madital idag og min vægt var 5kg mere end da jeg startede sidst...
Min mand er min værste fjende når det kommer til mit forsøg på vægttab fordi han er så svær at få til at forstå at jeg har brug for det for min egen skyld og at han skal lade være med at friste med chips og chokolade hver eneste aften...
Så hvis der er bare en enkelt eller et par stykker der kunne give mig lidt opbakning en gang imellem herinde ville jeg blive lykkelig... konstuktiv kritik modtages med kyshånd....
på forhånd tak
Min mand er min værste fjende når det kommer til mit forsøg på vægttab fordi han er så svær at få til at forstå at jeg har brug for det for min egen skyld og at han skal lade være med at friste med chips og chokolade hver eneste aften...
Så hvis der er bare en enkelt eller et par stykker der kunne give mig lidt opbakning en gang imellem herinde ville jeg blive lykkelig... konstuktiv kritik modtages med kyshånd....
på forhånd tak
14 år22. februar 2010 kl. 15:14
Frk Jakob (slettet)
Du lyder som mig, jeg er også startet for jeg ved ikke hvilken gang. Vejer nok 15 kg mere end da jeg startede første gang. Suk. Så jeg vil gerne sparkes og sparke til andre.
14 år22. februar 2010 kl. 23:36
Stronger (slettet)
Nu fik jeg jo mit los i røven, så nu vil da da sende min fod lige i røven af jer:-) Kan i så komme i sving (ha ha)
Håber i kommer igang igen!
Håber i kommer igang igen!
14 år23. februar 2010 kl. 08:51
anzhomg (slettet)
jeg er i den heldige situation, at jeg snildt kan sparke jer alle sammen så hårdt i bagen at i flyver til månen :)
man må acceptere at man har taget på igen, det er selvfølgelig SÅ ærgeligt, når man har gjort sig så umage for at tabe sig. man bør måske lægge en slagplan for, hvad man gør, når man har tabt sig igen. hvordan man holder det, hvor ofte man skal vejes, hvor tit man må spise lidt ekstra lækkert, hvad man skal lægge imellem vægtmæssigt.
hvis man har nogle retningslinjer efter man har tabt sig og ved, hvad man vil gøre for at holde sig til den rette vægt og ved hvornår det er tid til at hive sig selv i ørene, så kan det med sikkerhed blive en del lettere.
det er i hvert fald min plan, når jeg når målet om 8 kg.
for ikke at tage de 12 kg. på igen. det var det der gik galt sidst.
op på hesten igen og så bare rid derudaf i et tempo, som er passende.
held og lykke (:
man må acceptere at man har taget på igen, det er selvfølgelig SÅ ærgeligt, når man har gjort sig så umage for at tabe sig. man bør måske lægge en slagplan for, hvad man gør, når man har tabt sig igen. hvordan man holder det, hvor ofte man skal vejes, hvor tit man må spise lidt ekstra lækkert, hvad man skal lægge imellem vægtmæssigt.
hvis man har nogle retningslinjer efter man har tabt sig og ved, hvad man vil gøre for at holde sig til den rette vægt og ved hvornår det er tid til at hive sig selv i ørene, så kan det med sikkerhed blive en del lettere.
det er i hvert fald min plan, når jeg når målet om 8 kg.
for ikke at tage de 12 kg. på igen. det var det der gik galt sidst.
op på hesten igen og så bare rid derudaf i et tempo, som er passende.
held og lykke (:
14 år23. februar 2010 kl. 08:58
for meget slik og for meget alkohol.
synes virkelig det er en kamp at komme tilbage på rigtig spor.
Og selvom det er en dårlig undskyldning, har vi en meget syg søn, og venter nu at komme ind på børneafdelingen på sygehuset. så synes vi er inde i en stresset periode...
Men jeg SKAL tabe mig, men i må gerne sparke til alle sammen....