Andre der trænger til et spark i røven!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Andre der trænger til et spark i røven!
Nu er der en ny måned på hæld, og jeg kan bare ikke tage mig sammen mere...... Ikke at vægten stiger, men den står stille.... Jeg spiser ikke overdrevet usundt, men der ryger meget hvidt brød ned fx. i stedet for rugbrød. Får ikke drukket nok vand osv.

Er der andre der kunne trænge til et kærligt spark i røven og følges igang igen sammen med mig..... Jeg har planer om at tage mig sammen igen fra nu af!!
14 år2. februar 2010 kl. 23:00
re: Andre der trænger til et spark i røven!
Jeg har lige meldt mig ind idag, da jeg ikke selv har formået at tabe det jeg gerne ville.
Og jeg trænger virkelig til et ordentlig spark i numsen. Vil gerne kunne gå sommeren i møde med oprejst pande og ikke være så skamfuld over hvordan jeg ser ud.
Jeg skal tabe mig rigtigt meget, har aldrig været så tyk som jeg er nu......
Kunne virkelig bruge en slanke buddy :-)
God vind
Jeanette
14 år3. februar 2010 kl. 08:30
jeg er også bare kørt død nu her i feb. og har bare ædt de sidste to dage. fy føj.
14 år3. februar 2010 kl. 19:44
Sparker jer gerne i røven, hvis det er det der skal til :)
14 år3. februar 2010 kl. 19:54
frandsen1987 - jeg kunne godt trænge til et kæmpe los :) ved ikke lige, om det ville hjælpe, men det ville da være forsøget være d:
14 år3. februar 2010 kl. 20:03
Ha Ha - Sparker anzhomg lige på hovedet i seng og i morgen er motivationen tilbage.

I will keep an eye on you :)

Det er sgu svært og vide, hvad det lige er der hjælper til at få motivationen.
Disse ting hjælper for mig:

- Jeg har sat mig et mål - minus 10 kg. inden 1. april
- Ugentlig madplan
- Slik og andre usunde sager så vidt muligt kun i weekenderne, og KUN når jeg har lyst, ikke bare fordi det er der.
- Træning minimum 3 gange om ugen
- Må kun veje mig 1 gang om ugen

Det holder stadig min motivation her 1 måned inde i forløbet. Jeg synes det er fedt, at kunne se fremskridt, og jeg kan mærke på mit tøj at det ikke strammer så meget mere, som det gjorde for en måned siden.

Jeg søger rigtig meget inspiration herinde, og bilder mig ind at folk holder øje med mig, så jeg skal vise at jeg kan.
Men jeg vil det også gerne, for jeg har det bare så meget bedre.

Håber i kan bruge lidt af det, og se så og let røven så jeg kan gi´ jer et ordentligt los bag i. :)

I KAN JO GODT!! :D
14 år3. februar 2010 kl. 20:56
Jaaa min motivation er tilbage!! Har levet super sundt i dag. Så Frandsen tak for det spark!! ha ha Håber i andre nød godt af sparket også!

Og ja vi holder øje med dig *GG*

Vi kunne egentlig godt bruge nogle animerede smilyer herinde det ville sætte lidt fut i indlæggene....
14 år3. februar 2010 kl. 23:14
Hejsa, jeg er med dig! Jeg har endelig fået gennemført en dag i sundhed, og jeg har det faktisk fint til aften. Jeg kom også til at tænke på hvor heldig man er at have en velfungerende krop. Ved godt det lyder lidt sygt, men efter jeg så et væld af ambulancer styrte ud af roskildevejen til aften kom jeg til at tænke på følgende: tænk hvis man pludselig blev knaldet ned i trafikken og mistede evnen til at kunne gå osv. Hvad ville man tænke i den situation? At man havde misset out på at bruge den fantastiske krop som man har. At man havde fyldt den med junk og behandlet den skidt, slet ikke brugt den til det den skal bruges til: at skaffe føde og være stærk og sund. At man havde taget den for givet og været ond over for den, selvom den er til for én. Det fik mig til at få helt dårlig samvittighed. Fra nu af vil jeg virkelig forsøge at behandle min krop godt i taknemmelighed over at jeg har den og kan gå og kan løbe og hoppe og springe og gøre alle de ting den er beregnet til. Så min sukkernarkomani skal nedtrappes, jeg skal i motionscentret (er tilmeldt men kommer aldrig) og skal simpelthen gøre det som så mange andre mennesker ikke er i stand til. Vi bør gøre det for os selv, men også for alle de mennesker der har mistet førligheden og der ville give deres liv for at kunne gå igen og gøre alle de ting som netop VI kan! Let's do it for ourselves and for the people of the world who haven't got the chance to do so!:)
14 år3. februar 2010 kl. 23:50
Har totalt brug for et spark især til at komme ud af døren og i træningscenter.
14 år4. februar 2010 kl. 09:57
jeg siger også tusind tak for sparket frandsen! det var lige hvad der skulle til. jeg har været nede og træne i dag og er fuldstændig smadret på en skøn og dejlig måde. og så har jeg lavet en liste med hvad jeg skal gøre, huske, nå og opnå :D
14 år4. februar 2010 kl. 17:55

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...