#12 af bruger slettet
Andre der trænger til et spark i røven!
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: Andre der trænger til et spark i røven!
Hejsa. Jeg trænger bestemt også til et spark ;-), synes bare at vægten stiger, ØV. Jeg går på efterløn her den 15. så jeg skal gerne ind i en god vane med kost/motion o.s.v.Har ellers ikke været herinde siden 2007. Jeg kan se at min vægt er højere end dengang.
Skal gerne tabe ca. 14 kg., så nu SKAL jeg bare.
Knus til jer alle
Skal gerne tabe ca. 14 kg., så nu SKAL jeg bare.
Knus til jer alle
14 år5. februar 2010 kl. 07:44
Gumpen (slettet)
Bukker sig forover og venter på det største los i røven folk her på siden kan mønstre. Evt. med et par gedigne vinterstøvler.
Efter at det hele er kørt på skinner den sidste tid, faldt jeg sgu af på den i går aftes. Var overtræt og uoplagt og endte med at spise et par hjemmebagte pizzasnegle for meget.... Ikke at det i sig selv var en kæmpe katastrofe, men det fik mig til at indse, at motivationen er en skrøbelig ting og der skal ikke ret meget til før man mister fokus..... Så giv mig lige det los i røven jeg trænger til. Vægten kalder i morgen tidlig!
Efter at det hele er kørt på skinner den sidste tid, faldt jeg sgu af på den i går aftes. Var overtræt og uoplagt og endte med at spise et par hjemmebagte pizzasnegle for meget.... Ikke at det i sig selv var en kæmpe katastrofe, men det fik mig til at indse, at motivationen er en skrøbelig ting og der skal ikke ret meget til før man mister fokus..... Så giv mig lige det los i røven jeg trænger til. Vægten kalder i morgen tidlig!
14 år5. februar 2010 kl. 07:45
Hudi (slettet)
Se det fra den lyse side.. hver gang vi går i stå, går der endnu længere før vi kommer ned i den der bikini som bare er hammerende skøn, og dellerne vælter frem over det hele, hvis vi alligevel prøver at mase os ned i den.
At falde i, tager jeg ikke som et nederlag, jeg tager det som, kroppen har brug for det, og det er jo kun i dag, og i morgen så knokler jeg lige lidt mere for det. en ekstra gå-tur, vasketøjet der skal vendes i vaskemaskinerne, der er sikkert også et støvfnug i vindueskarmen der trænger til at flytte..
motivationen skal nok komme igen, lige pludselig, når man begynder at ligne en flodhest der er krøbet ned i et par bukser som man nu burde kunne passe.
Og husk... kroppen behøver lidt flere kcal i forbindelse med cyklus
Trøs dig selv, men lad være med at ynk dig selv.. så kommer det hele tilbage til dig i løbet af få timer.
At falde i, tager jeg ikke som et nederlag, jeg tager det som, kroppen har brug for det, og det er jo kun i dag, og i morgen så knokler jeg lige lidt mere for det. en ekstra gå-tur, vasketøjet der skal vendes i vaskemaskinerne, der er sikkert også et støvfnug i vindueskarmen der trænger til at flytte..
motivationen skal nok komme igen, lige pludselig, når man begynder at ligne en flodhest der er krøbet ned i et par bukser som man nu burde kunne passe.
Og husk... kroppen behøver lidt flere kcal i forbindelse med cyklus
Trøs dig selv, men lad være med at ynk dig selv.. så kommer det hele tilbage til dig i løbet af få timer.
14 år5. februar 2010 kl. 11:25
Gumpen (slettet)
Hmm, måske det egentlig mest var psyken der spillede mig et pus den anden aften, da jeg følte at jeg var røget i med et brag.
Jeg vejer mig hver lørdag og i dag var der forsvundet yderligere 2,1 kg. Det giver mig nu et vægttab på 4,4 kg på knap 3 uger!
Så fedt!
PS: Som mand tror jeg ikke at jeg kan "undskylde" mig med cyklus.
Fortsat god dag til alle!
Keep up the spirit!
Jeg vejer mig hver lørdag og i dag var der forsvundet yderligere 2,1 kg. Det giver mig nu et vægttab på 4,4 kg på knap 3 uger!
Så fedt!
PS: Som mand tror jeg ikke at jeg kan "undskylde" mig med cyklus.
Fortsat god dag til alle!
Keep up the spirit!
14 år6. februar 2010 kl. 09:23
Stronger (slettet)
ha ha ha...... Det tror jeg også bliver svært. Vi kvinder har mange gode undskyldninger og i kan ikke sige det ikke passer, fordi i ikke ved hvordan det føles *GG* Så i den periode kan vi få ret i det meste. Hvis ikke så bliver vi tosset ha ha... Ej spøg til side.
Jeg er på ret køl igen!! JUBII....
Jeg er på ret køl igen!! JUBII....
14 år6. februar 2010 kl. 09:53
anzhomg (slettet)
fac mål 65 kg - godt at du er på sporet igen.
jeg syntes det er sådan en fed fornemmelse, når man er kommet op af sådan et hul og ikke bare sidder fast og lader det fortsætte.
jeg er også igang igen og har haft to super gode dage, hvor jeg har været rigtig god med maden. i morges sagde den 73,9 kg. så jeg var bare rigtig glad, da det er laveste vægt og der nu kun er 8,9 kg. tilbage til mit mål. i dag skal jeg træne.
held og lykke til jer andre og op på hesten, hvis i er faldet af (:
jeg syntes det er sådan en fed fornemmelse, når man er kommet op af sådan et hul og ikke bare sidder fast og lader det fortsætte.
jeg er også igang igen og har haft to super gode dage, hvor jeg har været rigtig god med maden. i morges sagde den 73,9 kg. så jeg var bare rigtig glad, da det er laveste vægt og der nu kun er 8,9 kg. tilbage til mit mål. i dag skal jeg træne.
held og lykke til jer andre og op på hesten, hvis i er faldet af (:
14 år6. februar 2010 kl. 10:27
Stronger (slettet)
Ja Anz, det har du fuldstændig ret i, og godt du også er kommet op igen...... Det er nemlig en fed fornemmesle at komme op af sit hul igen. For man vil stå fast flere gange i et vægttab, det er ganske normalt. Og vi skal jo leve resten af vores liv også. Så efterfølgende vores vægttab vil der også komme dage hvor vi spiser usundt.!!
14 år6. februar 2010 kl. 15:44
solstråle1974
Tråden er ret sjov, for jeg troede at jeg gik og var den eneste hvor vægten bare var gået i stå....
Så det er ret befriende at se denne tråd. Nu har min computer været til rep. i et par uger så det har været helt mærkeligt ikke at være på, men nu hvor jeg har fået den tilbage vil jeg prøve igen at få skrevet ned hvad jeg spiser og så se at komme igang med den motion som jeg bliver ved med at udskyde ; ).
14 år10. februar 2010 kl. 11:28
Frk Jakob (slettet)
Ja tak til spark. Jeg har været væk i nogle måneder igen-igen-igen og hver gang jeg gør det står vægten stille. SUK: Så spark, så jeg kan komme igang igen. Jeg har bikini på hver uge til træning i vand, så er vant til at dellerne ryger ud over ;)
14 år17. februar 2010 kl. 22:56
Synes det er fedt vi har et sted, hvor vi kan søge gode rod, støtte, opmuntring og ikke mindst nogen at fortælle om sine succeser til.
Sparker angelique i røven - skal nok holde øje med at du kommer ud og træner.. Fitness centeret har jo åbent hele weekenden, så mon ikke du kan få det passet ind :D