#12 af Belfast (slettet)
Nu går det virkelig ikke længere...
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Belfast (slettet)
re: Nu går det virkelig ikke længere...
Jeg spiser nupo fordi til morgen middag og mellem for at i en periode at kickstarte mit vægttab.
Det hjælper mig til at holde mit kalorieforbrug nede men holder min forbrænding oppe.
Har lige fået et glas og det er faktisk gået hen og blevet okay... :0)
Håber der kan ryge omkring 1- 1,5 kg i denne uge.
Det hjælper mig til at holde mit kalorieforbrug nede men holder min forbrænding oppe.
Har lige fået et glas og det er faktisk gået hen og blevet okay... :0)
Håber der kan ryge omkring 1- 1,5 kg i denne uge.
15 år15. december 2009 kl. 08:36
angelique (slettet)
Belfast, det du siger giver self masser af mening.
Jeg googlede det og kan godt se at der jo bare er minus kcal i produkterne.
Men går du/i så under jeres basalstofskifte (minimum indtag/1200kcal for gennemsnits person) forbrug i en periode?
Jeg googlede det og kan godt se at der jo bare er minus kcal i produkterne.
Men går du/i så under jeres basalstofskifte (minimum indtag/1200kcal for gennemsnits person) forbrug i en periode?
15 år15. december 2009 kl. 11:06
Belfast (slettet)
Jeg tror jeg ligger på ca. 1200 pr. dag jeg er så glad for mad at det er så monster svært for mig at lade være med at spise andet :0)
15 år15. december 2009 kl. 11:44
angelique (slettet)
Kender godt tricket med at spise noget der bare er klamt nok så man ikke rigtig gider.
15 år15. december 2009 kl. 12:54
Jeg bliver simpelthen nød til at spørge lidt dumt måske men hva sker der med det der nupo? Hvorfor spiser I det, er det fordi det er nemt eller er kcal indholdet bare urealistisk lavt eller hvad?
Belfast, jeg synes du klarer dig rigtig godt også selvom du måske falder i en gang imellem det gør alle jo.