Hej Belfast!
Op på hesten igen... Jeg har simpelthen taget konsekvensen af al den fede julemad, og forbudt det i mit hus. Ude af øje - ude af sind. Engang imellem kommer min kæreste dog alligevel hjem med noget af det usunde, og så er det jeg har mit "lager" klar. Har fx altid lidt is fra DDV i fryseren. Så når han gnasker guf, kan jeg få en sådan. De indeholder kun 65 cal, og så føler jeg at jeg også får noget. Endvidere har jeg investeret i en del pepsi max. Det kan nemlig tage den umiddelbare sukkertrang jeg får engang imellem, og snyde hjernen. OG så indeholder det jo ingen calorier. Sidst men ikke mindst får jeg så enormt meget forstoppelse af kulhydrater. Så i år greb jeg knoglen og ringede til min svigermor (hvor vi skal holde jul) og spurgte om hun ikke ville koge nogle grøntsager til mig jeg kunne psise som tilbehør til anden i stedet for kartofler. På den måde bliver juleaften ikke en der hævner sig på vægten i flere dage efter. Da jeg kan undvære sovsen, og således bare får et måltid bestående af kød og grønt.
Jeg håber du kan komme på rette spor igen. 79...wow...det er meget nær mit slutmål, håber at være kommet helt derned inden sommer. Glædelig jul
Magia
#2 af Magia (slettet)
Nu må det stoppe...
Jeg må tage mig selv i nakken og komme igang med vægttab igen inden det hele går den forkerte vej igen!
Jeg har lavet et væddemål om at jeg skal ned på 79 inden 1.2.10 og det kommer jeg kun hvis jeg får lavet om på de vaner jeg har lige nu...
Jeg skal jeg skal jeg skal ...og kan...
Vil skrive løbende her i tråden hvordan det går.
Alle råd er velkomne.
Hilsen Rikke