Mod 70 uge 39

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Mod 70 uge 39
Hej Karina.

Jeg står helt stille i øjeblikket, selv om jeg trofast vejer, taster og siger nej tak. Jeg har ikke "syndet" med så meget som en vingummibamse i snart 14 dage.

Det er godt at læse, at andre oplever det samme. Så jeg fortsætter.
Tak for din åbenhed.
15 år23. september 2009 kl. 22:00
Hej Anonym

Velbekomme :-)

Det handler i høj grad om bare at holde fast. Man skal nok blive belønnet.
15 år24. september 2009 kl. 06:43
Sådan har jeg det også. Vægten står stille eller bevæger sig endda opad på trods af at jeg følger kuren og dyrker meget motion. Jeg kan se på dagsresultaterne at jeg har tabt den mængde fedt, jeg har planlagt for denne her måned, men vægten siger noget andet, men det er måske motionen, der opbygger muskler - men det er altså lidt surt :-(
15 år25. september 2009 kl. 07:48
Halløj alle I andre skønne "tabere" :-)
Er ikke så aktiv herinde for tiden. Har super travlt på job, mad familielivet, med hjemmet og alt det andet.
Jeg gider ikke løbe for tiden. Er ikke vidt motiveret. Er startet på ny medicin for mine opmærksomhedsforstyrrelser, og jeg må indrømme at jeg bliver noget søvning af det her i indkøringsfasen. Klokken bliver ikke meget over ni om aftenen før min dyne kalder på mig, og dagen er generelt præget af et lidt lavere arrousal. Dog har jeg fint overskud til at passe mine ting på jobbet og har overskud til tingene herhjemme. Det tager vel også altid lidt ekstra på energien i starten, når man er startet på nyt job, så det kan være en kombination af flere ting. Jeh håber energien snart vender tilbage. Indtil da nøjes jeg med lange gåture med hunden i snor og sønnen i klapvognen :-)

Jeg er nu nede på 83 kilo, så jeg er meget godt tilfreds med mig selv. Har været flittig til at spise MANGE grove grønsager hver dag og har spist fisk 3-4 gange ugentligt de sidste par uger. Der er skåret betydeligt ned på slikforbruget - dog er der ingen forbud, for så ved jeg at jeg går amok - og så har jeg fundet ud af, at hvis jeg i stedet under mig selv en kop varm kakao med en ordentlig klat flødeskum ind imellem, så er der ikke den der store trang til slik. Det påvirker heller ikke mit blodsukker (for der er fløde i- og ja, jeg ved der er meget fedt i fløde, men mælk + sukker alene kickstarter blodsukkerrutchebanen).
Håber I alle har det dejligt derude i det danske efterår!
15 år27. september 2009 kl. 12:56

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...