Hej med jer.
Her går det rigtig godt.
Jeg har også været på vej den forkerte vej men i sdiste uge fik jeg det vendt igen.
Med masser af motion og sund kost og det har resulteret i at vægten sige
-2,4 kg. siden sidste mandag!
Dejligt!
Mine fokuspunkter i denne uge er:
Motion
Nupo når jeg magter det
sund kost
portionskontrol
Go uge til alle : )
#2 af Belfast (slettet)
Jeg har haft en træls periode med at blive motiveret og komme igang. Flere gange har jeg sagt NU skal det være og så er der ikke sket en skid. Nu føler jeg at jeg er ved at komme igang og heldigvis var vægten også lidt med mig her til morgen. Den har ellers stædigt stået stille på 86,3 i et stykke tid. Men her til morgen sagde den 85,8. Og med det nye mål jeg har sat mig med 85 kilo inden 1. oktober ser det okay ud. Jeg har lige bevæget mig ned under kurven. Så jeg tror jeg er tilbage ved at de små korte mål er lige noget for mig.
Jeg er blevet rigtig god til at drikke vand. Har fundet mig en god flaske som jeg får drukket en del af. Dog er det gået fløjten i weekenden. Fantastisk at man hjemme ved sit køleskab med koldt vand ikke kan få drukket nok. Nå men metoden til at nå at drikke nok er at jeg har flasken med og får drukket på vej til og fra arbejde i bilen.
Motionen har haltet i sidste uge, hvor det kun blev til EN gang karate og en lille løbetur. Så det skal der rettes op på.
Denne uges fokuspunkter:
- FOrtsæt den gode stil med at drikke vand.
- Motion MINDST 4 gange - dvs. 2 gange karate og 2 løbeture.
- Og igen vil jeg sætte som mål at jeg skal have tastet mit mad ind her på siden. Det er jeg en skovl til og jeg ved det virker, så det er bare at komme igang.
- Ud over den egentlige motion vil jeg forsøge at få lidt bevægelse ind i min hverdag HVER dag. F.eks. en lille gåtur med ungerne eller en vild dans i stuen eller et spil på Wiien eller noget andet.
Hvordan går det med jer andre?